مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

لطفا اینجوری درس نخون! بله در صورت گرفتن کارت پایان خدمت مشکلی از بابت ادامه تحصیل نخواهید داشت. دانش آموزان موسسه می بایست در آزمون های آزمایشی همچون قلم چی یا گزینه دو شرکت نمایند. انتخاب بهترین منابع کنکور متناسب شرایط هر دانش آموز یکی از اقداماتی است که مشاور کنکور می بایست در همان جلسات ابتدایی انجام دهد تا دانش آموز از روی منابع شروع به تست زنی کند. یکی از گام های مهم برای موفقیت در کنکور آزمون دادن است. مطالعه این دفترچه از آن جهت اهمیت دارد که شما را از تمامی شرایط و ضوابط، مدارک، مواد امتحانی و نکات مهم این آزمون آگاه می سازد. داشتن یک برنامه ریزی شخصی ویژه رشته تجربی یکی از مهم ترین کارهایی است که یک مشاور کنکور تجربی می بایست انجام دهد. در بین گروههای آزمایشی مختلف گروه آزمایشی هنر جزو آن دسته از رشته هایی است که شناور است و کسانی که رشته هنر خواندند و یا هر رشته دیگر خوانده باشند میتوانند در این کنکور شرکت کنند و استعداد خود را محک بزنند و کسانی که بتوانند در دانشگاه های رده بالاتر و بهتر قبول شوند میتوانند خیلی راحت از این راه به اهدافی که داشتند دست پیدا کنند، مخصوصا اگر بتوانند رتبه مطلوبی کسب کنند و در دانشگاههای طراز اول هنر ادامه تحصیل دهند.

مشاور کنکور بجنورد

این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. مشاور کنکور خوب ، تدریس بهترین اساتید کنکور ایران را رصد می کند و با مقایسه آن ها و در نظر گرفتن سلیقه و سبک یادگیری دانش آموز در درس هایی که دانش آموز ضعف دارد بهترین کلاس کنکور را معرفی می کند. زیرا آنها نیاز مالی خاصی به تدریس ندارند و معمولا قیمت های نجومی پیشنهاد می کنند. برخی دیگر از بهترین دبیران کنکور استفاده میکنند و نیاز به درسنامه ندارند بلکه نیازمند کتاب تستی هستند که تست های قوی داشته باشد. برنامه ریزی کنکور فقط کشیدن یک جدول و پر کردن آن نیست بلکه کاری بسیار دقیق و حساس است. این شناخت به این معناست که مشاور شما باید از علایق داوطلب و شرایط تحصیلی و خانوادگی وی اطلاعات دقیق و کاملی را دریافت کند. گرچه در پست بهترین منابع کنکور تمامی منابع را معرفی کرده ایم اما برای اشاره مجدد بهترین منابع خوب در آرایه و قرابت معنایی نشر دریافت و هفت خان خیلی سبز می باشد. یکی از وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی (بدون عنوان)، برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط هر دانش آموز است.

به هیچ عنوان فکر نکنید رقابت در رشته ریاضی آسان است. اگر تحت فشار خانواده و اطرافیان هستید و حرف دل خودتان را نمی زنید، بتواند فکر و ایده شما را کشف کند و با خانواده و اطرافیان شما در جهت منافع شما صحبت کند. پس زود جمع کردن درس های کنکور و مباحث درشرایطی اهمیت دارد که داوطلب با بیشترین بازدهی به برنامه خود عمل کرده وتنها به فکر اتمام کار نباشد. فرض می کنیم شما قدم اول و دوم رو خیلی عالی برداشتین و هدفتون را که شاید پزشکی یا رشته های دیگه باشه رو انتخاب کردین.حالا شما نیاز به یه برنامه ریزی جامع دارین که بدونین در هر ماه چه مطالبی رو تا کنکور بخونین. هم چنین در طول هر روز زمان هایی رو برای استراحت مشخص کنید. اینجاست که مشاور کنکور تجربی به صورت خصوصی میوفته دنبالت و حتما کمکت میکنه که به برنامه پایبند باشی چون هر روز ازت گزارش کار میخواد و رصدت میکنه و نمیتونی از زیر برنامه ریزیت دربری! چگونه شش ماهه به کنکور 1400 برسیم ؟

ما در تیم مشاوره دکتر معین الدین برای هر دانش آموز به صورت خصوصی برنامه ریزی می کنیم. باید به این نکته توجه داشت که حل تست و تمرین در روند مطالعه ی دروس می بایست ازابتدا اتفاق بیافتد زیرا این بهترین زمان برای مطالعه ی دروسی است که داوطلب در آن دچار ضعف می باشد و داوطلب در این مدت، زمانِ کافی دراختیارخواهد داشت. سلام استاد اگر من در دروس ریاضی و فیزیک فقط تست متوسط کار کنم میتونم چند درصد بزنم؟ ببخشید من زیاد سوال میپرسم ؛ چون تو منطقه محرومی هستم و هیچکسی نیست که ازش در این موارد بپرسم و فقط شمارو مطمئن میدونم . یعنی برنامه را می نویسیم و بعد از مدتی می گوییم: درسته که من نوشتم از ساعت ۴ تا ۵/۵ فیزیک کار می کنم اما الان حسش نیست و بجاش زیست میخونم! برای تهیه و خرید کتاب تست و یا فیلم های آموزشی کنکور عجله نباید داشت و کار را با کتاب های مرسوم مانند گاج و خیلی سبز می توان آغاز کرد. جلسات مشاوره کنکور – به این لینک مراجعه کنید – تجربی از طریق تماس تلفنی برگزار میشود. یکی از وظایف مشاور کنکور تجربی این است که در هر جلسه مشاوره به سوالات دانش آموز در زمینه کنکور پاسخ دهد چرا که در سال کنکور سردرگمی و استرس علت اصلی عدم دستیابی به رشته های تاپ است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما