مصرف این ویتامین سردرد را درمان می کند

[ad_1]

همه افراد هر از گاهی سردرد را تجربه می کنند. این سردرد می تواند از درد مبهم تا سکته شدید باشد و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. در حالی که سردرد نباید یک مراقب گهگاهی باشد، تجربه مکرر ممکن است نشانه هایی از یک وضعیت سالم را نشان دهد.

به گزارش ایسنا، کلینیک مایو در ایالات متحده گفت: سردردهای مزمن برای سردردهایی اعمال می شود که حداقل 3 روز در ماه رخ می دهد. علل بالقوه نیز التهاب مغز، عفونت، تومورهای مغزی یا صدمات سر هستند. البته علت سردرد برای همه مشخص نیست.

اگر سردرد مزمن را تجربه کردید، باید به پزشک مراجعه کنید. آنها می توانند هر مشکل جدی سلامتی را تشخیص دهند. اگر سردرد شما فوراً درمان نشد، پزشک به شما کمک می کند تا خودتان راه هایی برای مدیریت درد خود بیابید. این رویکردها احتمالاً شامل داروهای تجویزی و تغییرات سبک زندگی می شود.

علاوه بر این، برخی از این ویتامین ها ممکن است به درمان سردردهای مزمن کمک کنند. در عین حال، مصرف مشخص شده گیاهان به افراد کمک می کند تا تلاش خود را تشدید یا تکمیل کنند. مکمل های ویتامین B2 نیز ممکن است مفید باشند. اگرچه قبل از مصرف هر یک از دوزهای فوق باید با پزشک خود مشورت کنید، اما در مورد مکمل های کوآنزیم کامل Q2، احتمالاً برای برخی افراد برای کاهش بروز سردرد مفید است.

بهترین راه برای درمان هر نوع سردرد، چه موقت و چه مزمن، علت اصلی آن است. همانطور که در بالا ذکر شد، سردرد مزمن می تواند ناشی از یک بیماری باشد. اگر این وضعیت درمان شود، سردرد مزمن احتمالا از بین خواهد رفت. گاهی اوقات برای کنترل علائم نیاز به مصرف دارو وجود دارد، اما توصیه می شود در اسرع وقت از مصرف دارو خودداری کنید.

دکتر لارنس نیومن، متخصص مغز و اعصاب که در این زمینه تخصص دارد، می گوید: مصرف داروها می تواند با تزریق بیش از حد دارو چیزی به نام “سردرد” را ایجاد کند، به این صورت که مصرف بیش از حد دارو در واقع باعث سردردهای مکرر و ایجاد بیماری می شود. سایر درمان ها مقاوم هستند. .

دفعه بعد که سردرد شدید داشتید، بطری آسپرین را به تنهایی رها کنید و به جای آن یک فنجان قهوه درست کنید. سطوح پایین کافئین ممکن است به کاهش خطر سردرد کمک کند. با این حال، کافئین می تواند سردرد را بدتر کند. بنابراین این شما هستید که تصمیم بگیرید چه چیزی را نباید بنوشید، چه غذاها و فعالیت هایی باعث سردرد شما می شود و در صورت امکان از مصرف آن اجتناب کنید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما