مضر مصرف مشروبات الکلی برای بدن

[ad_1]

در رفتن اگر فکر می کنید که یک لیوان شراب برای شما مفید است، وقت آن است که تجدید نظر کنید.

توسط Ferraro از CNN گزارش شده است. سال هاست که گفته می شود میزان مصرف الکل عمدی نیست، حتی ممکن است برای قلب مفید باشد. برای هزاران سال، الکل منحصراً برای اهداف دارویی استفاده می شود. بقراط، پزشک یونانی، شراب باستانی را برای اهداف مختلف، از جمله تب و پانسمان زخم، ترویج می کرد.

ابن میمون محقق، نانوا و پزشک قرن دوازدهم نیز فواید سلامتی شراب را در حد اعتدال ستوده است. سال‌ها تصور می‌شد که دوزهای متوسط ​​الکل با افزایش خطر مرگ مرتبط است، در حالی که مصرف بیش از حد الکل با افزایش خطر مرتبط است. با این حال، تحقیقات نشان داده است که نوشیدن یک لیوان الکل در روز می تواند طول عمر یا سلامت قلب را افزایش دهد.

الکل در بدن انسان بهتر از کبد متابولیزه می شود.. ژوئیه گذشته، مطالعات منتشر شده در مجله Lancet نشان داد که 2٪ از سرطان های تازه تشخیص داده شده در جهان مربوط به مصرف الکل در سال 2000 است (تقریباً 5000 مورد در کل).

نویسندگان این مطالعه دریافتند که بیشترین خطر ابتلا به سرطان در افرادی است که مقادیر زیادی الکل مصرف می کنند، اما حتی در افرادی که مقادیر متوسط ​​الکل مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان افزایش می یابد.

در سال 6 پس از میلاد، نشریه “Lancet” مطالعه متفاوتی را در مورد مصرف الکل در 3 کشور منتشر کرد و کشف کرد که خطر مرگ و مسمومیت به هر دلیلی، به ویژه مرگ ناشی از سرطان، سطح مصرف الکل را افزایش می دهد. نویسندگان این مقاله خاطرنشان می کنند که راه مناسب برای انجام این کار، به حداقل رساندن خطر ابتلا به الکل است.

هفته گذشته، فدراسیون جهانی قلب سیاستی را اتخاذ کرد که بر اساس این واقعیت که مصرف الکل برای قلب ایمن نیست.

الکل علاوه بر اینکه باعث سرطان می شود، یک کاردیوتوکسین است و مصرف زیاد و مزمن آن می تواند توانایی قلب را برای انقباض ضعیف کرده و در نهایت منجر به نارسایی قلبی شود (بسیاری از بیماری های جدی قلب که در حد اعتدال قابل درمان هستند) خود کامل. از بین می رود.بنابراین خون داخل سایر اندام ها به ویژه کبد و طحال جذب و خارج می شود. حتی دوره های کوتاه نوشیدن مشروبات الکلی نیز می تواند فیبریلاسیون راهرو را تسریع کند، در این صورت ضربان قلب افزایش می یابد و نبض از ریتم خارج می شود.

کریدور فیبریلاسیون شایع ترین نوع آریتمی قلبی است که مسیر الکتریکی خاصی را در قلب حمل نمی کند.

فیبریلاسیون مربوط به یک راهرو اضطراری است که جهت مشخصی از راهروهای موج الکتریکی در راهرو ندارد، به این معنی که سلول های ماهیچه ای در راهرو به طور نامنظم حرکت می کنند و در نتیجه منقبض می شوند. در نتیجه انقباض منظم راهرو وجود ندارد و راهروها نمی توانند خون را به طور کامل به شکم پمپاژ کنند و همچنین ضربات شکمی به دنبال راهرو نمی رود و شکم بدون نظم طبیعی و بدون پیروی از راهرو منقبض می شود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما