مطالب و نکات کنکوری-ویژه کنکور 96

احتمالا برای شما هم سوال شده باشه که بهترین روش خواندن حسابان دوازدهم چیه؟ برای اینکه بهترین مشاوره کنکور ریاضی ستارخان را معرفی کنم لازم است بدانید که در سال کنکور، بایستی آزمون آزمایشی مناسب خود را بدهید. شرکت در المپیاد های علمی و ادبی بطور کلی مفید و سودمند است و ویژگی های مفید و منحصر به فرد زیادی را به همراه دارد؛اما نباید در این راه از سایر دروس غافل شویم؛در واقع باید به همه ی دروس توجه لازم را داشته باشیم و المپیاد مانعی برای یادگیری سایر دروس نباشد تا بتوانیم مسیر موفقیت خود را هموار سازیم.حال اگر هنوز نتوانستهاید به سوالِ برای المپیاد بخونم یا نه؟ ایجاد اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری همراه با روحیه شاد و انگیزه بالا مهمترین دستاورد مااست. 8- با اميد و اعتماد به نفس عالي درس مي خوانيد و به سرعت ترازهای شما در كنكور های ازمایشي افزایش مي يابد. تعداد زیادی از مردم در طول تاریخ به اهداف بزرگ خود در زندگی رسیده اند.

مشاور کنکور ناصری

تبصره: پذیرفتهشدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبتنام علاوه بر مدرک دیپلم، میبایست گواهی مدرک پیشدانشگاهی با تاریخ فارغالتحصیلی حداکثر تا 99/06/31 را نیز ارائه نمایند. وجود یک مشاوره تحصیلی خوب در کنار دانش آموز، کمک شایانی به دانش آموز خواهد کرد؛ اینگونه دانش آموز می تواند برنامه ریزی درست از مشاور خود دریافت کند علاوه بر آن می تواند تمام سوالات و همچنین مشکلات خود را با مشاور تحصیلی در میان بگذارد و با هم حل کنند در نتیجه مشکلات تلنبار نشده و دانش آموز خیلی راحتر به هدف خود خواهد رسید! اینجا فرد بودن ، فدای تیم بودن می شود ما با هم و برای هم خواهیم ماند تا ایرانی بسازیم آباد وآزاد، ما می خواهیم عاشق هم باشیم و همراهی و عشق را در کنار هم تجربه کنیم. اینجا بحث، بحث نظارت توسط مشاور است تا دانش آموز بتواند تمام برنامه را به خوبی اجرا کند! اینجا مدرسه فرصتهاست نه مقایسه ها مدارس سفید یعنی سفید اندیشیدن و سفید دیدن بدون قضاوت تلاش کردن و با عشق کار کردن. یعنی دانش آموزان زیادی با هدف پزشکی وارد رشته تجربی شده اند.

مهمتر از داشتن برنامه درست، اجرای برنامه موردنظر است؛ دانش آموزان زیادی هستند که برنامه خوبی طرح می کنند ولی نمی توانند به آن برسند و تمام موارد را اجرا کنند! بحث انگیزه برای دانش آموزان کنکور، از حیاتی ترین فاکتورها است؛ زیرا دانش آموزان زیادی وجود دارند که سطح آموزشی خوبی دارند و اگر واقعا ادامه بدهند وتلاش کنند به موفقیت بزرگی دست می یابند، اما بعلت انگیزه نداشتن، تسلیم می شوند و دیگر تلاش نمی کنند و در نتیجه شکست می خورند! مولف بیش از 10 عنوان کتاب مشاوره ای و کمک آموزشی ویژه دانش آموزان. اجازه بدهید خودکار در دستان دانش اموزتان باشد و از او بخواهید سوالات را حل کند. باید بعد از هر آزمون حل اشکال کنید. نکته قابل تأمل در مورد درس عربی این است که بعد از درس زبان در قسمت کمترین درصد کسب شده توسط رتبههای برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

نویسنده کتب دائره المعارف مشاوره تحصیلی در 65 فصل و 1391 صفحه (مورد تایید وزارت آموزش و پرورش). در صورتی که فردی موفق به کسب بورسیه تحصیلی بشود می تواند بدون هزینه ی شخصی در کشور مورد نظر به تحصیل بپردازد. مشاوره کنکور در رشته تجربی در رشته ریاضی و رشته انسانی در صورتی می تواند مثمر ثمر باشد که مشاور کنکور متخصص آن رشته ها باشد . 9- از تدريس معلم ها و كلاس درس استفاده كامل مي بريد و در امتحان تشريحي به اساني معدل 20 كسب مي كنيد. 3- ياد مي گيريد كه به جای خواندن تشريحي دروس ان ها را مفهومي بخوانيد تا بتوانيد به اساني و با تسلط زياد تست بزنيد. مشاوره هدف رس و بهخصوص مشاوره و برنامهریزی آقای بهشتی که مشاور من هستن، در برقراری تناسب خوب بین مقدار مطالعه و تست زنی و DVD آموزشی دیدن با مقدار توانایی من در مطالعه روزانه ام و به خوبی برام شخصیسازی شده و از ویژگی های خوب دیگهش میتونم به انعطافپذیر بودن برنامه اشاره کنم که باعث کاهش فشار اجراش میشه… او توانسته است در چندین سال عضویت در دپارتمان پشتیبانی و واحد فروش این موسسه به مشاوره انگیزشی و کارهای آموزشی مختلف بپردازد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما