مطلع: محدودیت های کرونی را می توان به سرعت عمل کرد

[ad_1]

معاون اول رئیس‌جمهور در نشست کمیته‌های ستاد ملی کرونا روسیه گفت: آخرین قطعنامه‌های Stad Mina Corona باید با جدیت و فوریت در سراسر کشور اجرا شود.

به گزارش فارس، جلسه کمیته‌های ویژه ملی کرونا امروز (چهارشنبه) با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و اقدامات نهایی ائتلاف ملی کرونا بر روی سطح جدید رقابت‌ها متمرکز شد.

محمد مخبر در نشستی با حضور دفتر رئیس جمهور، وزیران بهداشت، درمان، آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر جمعیت هلال احمر تشریح کرد: چتر جدید با جدیت در حال انجام است. و فوریت در سراسر کشور.

وی از وزارتخانه های کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا در جلسه ای با اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی، آیین نامه رفتاری را بر اساس مفاد ستاد هماهنگی ملی و با همکاری همه اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه برگزار کنند. دستگاه های مرتبط و اطلاع رسانی از شیوع این بیماری در بین مردم جلوگیری می کنند.

در همین جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تسریع در انتقال و انتشار واکسیناسیون جدید، گزارشی از آخرین آمار از تعداد سر بیماران، تخت و فوت و فوت و همچنین گزارشی ارائه کرد. به عنوان وضعیت واکسیناسیون و تزریق واکسن در هفته گذشته انجام شد.

اعضای این جلسه همچنین تاکید کردند که با توجه به انتقال هر چه بیشتر این سطح جدید بیماری عروق کرونر قلب در محیط، مکان ها و سطوح، آگاهی جامعه از فاصله و اقدامات بهداشتی اجتماعی علاوه بر آن حائز اهمیت است. به تزریق دوز سوم واکسن دولت و به ویژه کادر فنی برای همکاری با ایالات متحده نیاز به سیستم های پزشکی و بهداشتی لازم دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گزارشی از آخرین نظرسنجی انجام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

در پایان این جلسه بیان شد که پیشنهادات لازم برای پیشگیری از شیوع این بیماری و همچنین حمایت های لازم کادر درمانی کشور به سازمان ملی کرونا ارائه شد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما