معرفی اوبامیانگ: اینجا ما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستیم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که به تازگی در آخرین ساعات زمستان با باراک اوباما، رئیس جمهور فقید آمریکا قرارداد امضا کرده بود، روز گذشته رسما از این حمله رونمایی کرد. طبق اعلام باشگاه بارسلونا، گابونی متعهد شده است تا سال 2025 قراردادی 3 و نیم ساله با ابیسینیا امضا کند.

اوباما که قراردادش شب گذشته توسط آرسنال به طور رسمی فسخ شد، در پایان قرارداد با بارسلونا 100 میلیون قرارداد دارد و در آستانه جدایی از این تیم در 30 ژوئن 2023 به عنوان بخشی از توافق برای جدایی از این تیم است. . گفته می شود شماره پیراهان «25» بارسا به گابونی هم می رسد.

مراسم تحلیف اوباما امروز با حضور خوان لاپورتا، رئیس بارسا در نیوکمپ برگزار شد و این دو در یک کنفرانس خبری نیز شرکت کردند.

ستاره گابینی در ابتدای گفتگو گفت:“من سریع و سریع بازی می کنم و می خواهم با گل به بارسا کمک کنم. من می خواهم از فراوانی گل های بارسا بدانم و البته به شماره ویژه در این زمینه اشاره کنم. فکر می کنم بارسا تیمی است که می تواند در سال های آینده قهرمان لیگ شود. من شانس خوبی برای گرفتن این جام دارم. می خواهم به بارسا کمک کنم تا به لیگ قهرمانان بازگردد و این جام را فتح کند. «به همین دلیل است.

فرم بدن:مدتی است که بازی نکرده ام اما از نظر ذهنی آماده هستم. وضعیت بدنی او نیز خوب است و مربی او صلاح بادان می خواست برای اتلتیکو بازی کند. مربی به من گفت که می خواهد در پست شماره 9 بازی کند. اگر در لبه ها نیاز باشد مشکلی نداریم. من کاملا آماده هستم.”

دامبلدور در بارسا: عثمان به خوبی تمرین می کند و به عنوان یک دوست امیدوارم مشکل در خانه اش حل شود و راه حل خوبی برای حل آن پیدا کند. دوستانی دارم و در بارسا بازی می کنم. من او را می شناسم و می دانم که بازی کردن با کیفیت و فوق العاده است.”

ایجاد اجماع با بارسا:هر بازی که به بارسلونا می آید، البته باید با سبک این تیم همخوانی داشته باشد. من هیچ مشکلی با آن ندارم. ما بازی های زیادی از بارسا دیده ایم و نمی توانم در این تیم سریع بروم. تجربه حضور در لیگ برتر به من کمک خواهد کرد. من برای بارسا بی تاب هستم.”

انتقال به بارسا: من همیشه با رزی در لالیگا دوست بودم. این فرصتی برای اعتماد و یک فرصت عالی در زندگی بود. ما خوشحالیم که یکی از بهترین مدارس جهان هستیم. از من به گرمی استقبال شد و مثل یک رویا بود که هیچ دوستی برای ترک نداشتم.»

نقل قول از پدر برای بازی در رئال:«این یک امر خانوادگی است. البته پدرم طرفدار اتلتیکو بود و من با بچه شوخی کردم که می خواهم به رئال بروم. خانواده من از پیوستن به Barsaa خوشحال هستند. پدرم در قید حیات نیست، اما مطمئنم که در آسمان از دلبستگی به برسا خوشحال است. من پیام های زیادی از خانواده ام دریافت کرده ام و همه خوشحال هستند.”

مشکلات میکل آرتتا در آرسنال: ماه ها سخت بود، اما فوتبال هم همین طور. به هیچ وجه نمی‌خواهم این را به مادر توصیه کنم که غیرفعال باشد. گذشته، گذشته و حالا فقط به بارسا فکر می کنم. من با آرتال مشکل داشتم و او تصمیم گرفت مرا تنها بگذارد. در این مورد چیز زیادی برای گفتن ندارم. او از من راضی نیست و این موضوع از قبل حل شده است.»

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما