مهم راه مهم و حیاتی برای نجات از Omekron

[ad_1]

دوره قرنطینه واقعی پنج روز نیست، حداقل یک روز است. اگر Omicron مصرف کرده اید، پس از ملاقات با افراد دیگر، به خصوص افراد در معرض خطر، حتما حداقل 3 روز استراحت کنید.

به گزارش عصر ایران، «میزان میکرونی بیش از حد بالا رفته و اکثر خانواده های ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند». از این رو علاوه بر تاکید مکرر بر استفاده از ماسک در فضاهای عمومی و رعایت فاصله های اجتماعی، چند نکته مهم و حیاتی را با هم مرور می کنیم تا انشاءالله این پک نیز با خیال راحت رد شود:

. به گفته سازمان بهداشت جهانی، حداقل نیمی از مردم روی زمین به ویروس و میکروب آلوده خواهند شد. بنابراین تمام علائم پرخوری حتی با کرونا منفی را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که کیت های موجود قادر به تشخیص omicron کامل نیستند. پس خودتان را امتحان نکنید و خود را آزار ندهید. تستوسترون احتمالا منفی است و ویروس در بدن شما وجود دارد.

برخی از گربه های موجود دارای قدرت تشخیص 2 تا 3 درصد هستند. یعنی اندازه شیر یا حرف یا حداکثر 3 درصد بهتر از اون! بنابراین بدون نیاز به آزمایش و اسکن به پزشک مراجعه کنید و از داروهای تجویز شده به درستی استفاده کنید.

Omicron هیچ علامت شدیدی را نشان نمی دهد، اما گلودرد است. این بدان معنی است که اگر آن را نادیده بگیرید، ممکن است متوجه شوید که ویروس پیشرفت کرده و درمان دشوارتر شده است. پس اول از همه دارو را مصرف کنید و حمله ویروس و کار را با هم ترکیب کنید.

این هشدار را جدی بگیرید که با گسترش omikron در کشور، تعداد عکس ها نسبت به چهار هفته قبل چهار برابر شده و نصف النهار دوباره بالا می رود. بنابراین Omicron نیز مرده است.

. همیشه با آب نمک رقیق (2 گرم نمک + یک لیتر آب) غرغره کنید و دم کنید تا آب به گلویتان برسد. این هم برای پیشگیری و هم برای درمان مفید است. می توانید یک پچ یا یک بطری آب نمک درست کنید و به همه اعضای خانواده اختصاص دهید که روزی یک بار آن را ببینند. به خصوص بعد از اینکه از خانه بیرون آمدند.

. زنجبیل و بادمجان، زردچوبه، انار، دارچین و … آب بیشتری درست کنید.

. از ویتامین های C و D در داروخانه ها و در حد اعتدال استفاده کنید. همچنین از سایر حبوبات و مواد طبیعی حاوی ویتامین استفاده کنید و سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید.

. آب لیمو (یک لیوان آب لیمو + نصف قاشق چایخوری پودر زنجبیل + یک قاشق چایخوری نمک + عسل یا شکر قرمز) اگر بیماری خاصی یا فشار خون مشکل وجود ندارد.

. ویروس دلتا کرونای برای چند ساعت روی سطح است، اما امکرون چند روزه است. دستکش های ضد عفونی کننده را از قبل جدی بگیرید.

. اگر نوبت سوم واکسن کرونا به موقع رسید، حتما آن را چک کنید! ما هرگز AstraZeneca را پیشنهاد نمی کنیم. حتی اگر دوز اول و دوم نزدیک می شود، بیشتر بقیه در معرض خطر هستند. حتما کشف کنید البته هر سه نوبت، امنیت کامل ایجاد نمی کند، اما خطر بیماری شدید و مرگ و مرگ، ضمنی است.

. اگر به دنبال داروی ضد افسردگی هستید، آنتی هیستامین ها مانند خوددرمانی مصرف نکنید. چاقی ناشی از انتشار مواد بیماری است و به سلامت کمک می کند.

. بخور دادن مخصوصا بخور پیاز و عود بخور که بسیار مفید است.

1. اگر یکی از شرایط زیر در معرض خطر بیشتری است، بیشتر مراقب باشید:

– تا 5 سال

– بچه ها

– وزن بالای 5 کیلوگرم

– بیماری های زمینی و خاص

– عدم واکسیناسیون کامل

– کشف داروهایی برای سرکوب سیستم ایمنی

البته این به این معنی نیست که Omicron برای بقیه خطرناک نیست. لازم به ذکر است که سطوح امکرون مشابه با همرزمان وحشی است و مشخص نیست که اثرات کوتاه مدت و بلند مدت آن چه خواهد بود. بنابراین، Omicron را می توان برای هر فردی استفاده کرد. جدی باش!

. دوره قرنطینه واقعی پنج روز نیست، حداقل یک روز است. اگر Omikron دریافت می کنید، حتماً پس از دیدن افراد دیگر، به ویژه افراد در معرض خطر، حداقل 5 روز استراحت کنید.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما