مهندسی عمران یا مهندسی کامپیوتر ؟

رشته ی بنده ریاضی فیزیک و میخواستم بدونم به نظرتون چه کتاب های تست و درسنامه ای رو باید برای دروس اختصاصی تهیه کنم. و امسال رو میخوام بخونم جوری که هم 12ام رو یا بگیرم و یازدهم رو جمع کنم. لطفا راهنماییم کنید که کلا چه مدل کتابی مناسب هست تو این فرصت کم بخونم؟ یکی از روش هایی که در مشاوره تحصیلی کنکور و پیدا کردن استعداد فرد استفاده می شود، این است که پیش از هر چیز، ابتدا تمامی علایق خود را روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید. محمد حاتمی گفت: 5 تا 6 ماه دیگر با آغاز دوران پساکرونا نرخ شیوع اختلالات روانی به شدت افزایش پیدا کند هرچند همین الان هم کادر درمان، اقشار آسیب پذیر به خصوص کودکان و نوجوانانی که در قرنطینه بودند از لحاظ روحی بسیار آسیب دیدند. اگه کتاب شیمی خیلی سبز رو به تسلط رسیدی، تست های شیمی مبتکران (درسنامه های این کتاب شامل مطالب اضافه تر از کتاب درسی نظام جدید هست) و سپس برای دوران جمع بندی، کتاب موج آزمون منابع خوب شیمی برای شما محسوب میشن. کتاب موج آزمون برای جمع بندی بسیار کتاب خوبی هست و اگه قبل از این دوران جمع بندی از کتاب های آموزشی تست زده باشی، می تونند بهت کمک کنند.

اگه روی درسنامه این کتاب مسلطی و احتیاج به منابع بیشتری داری، از نظر درسنامه کتاب سیر تا پیاز درسنامه کامل تری داره و کتاب ریاضی مهر و ماه تست های بیشتری داره. پاسخ سوال شما به جوانب مختلفی بستگی داره و برای اینکه بتونیم بیشتر بهت کمک کنیم، لازمه بهتر شما رو بشناسیم. 25): دور ساق پا : 37 خوب بـه نظر شما الان نیـاز داره کـه دوره بره یـا همون با دوره غذایی درست مـیشـه مـیخواد پاهاش بشـه 78 و وزنش هم مـیخواد حدود 95-97 بشـه .(بیشتر ترجیح مـیده دورش غذایی باشـه و طبیعی) اگه ممکنـه یـه برنامـه هم به منظور بدنسازی پا بهش بدید . اگه به تسلط روی تست های یک کتاب رسیدی، کتاب بعدی رو شروع کن. اما اگه صرفا درسنامه خوب و کامل به همراه تمرین تشریحی برات اهمیت داره، کتاب سیر تا پیاز و به همراه تست کتاب مهر و ماه منبع خوب درس ریاضی برای پایه ضعیف هست. اگه تست تکراری برای شما تمرکز کمتری رو به همراه داره، پیشنهاد می کنم دقیق تر و با وسواس بیشتر تست ها رو بزنی. اگه پایه و رشته شما رو بدونم، بهتر می تونم کمکت کنم. الان میخوام تو این فرصت باقی مونده شروع کنم واسه تجربی.

گروه مشاوره کنکور ژین

ببخشید من تو این چند ماه که مونده تا کنکور میخوام فیزیک و شیمی رو بخونم پایم خوبه فقط به نظرتون موج ازمون بخونم کافیه یا نه ؟ سلام. من ریاضی نظام قدیم خوندم و 89 کنکور دادم. در صورت انصراف دوم تا یک سال فرصت دارند خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی کنند. به صورت کلی کتاب نشر الگو با توجه به جامع بودن کتاب خوبی است و در بعضی از بخش ها تست های زیادی دارد. در پاسخ نامه این کتاب سوالات به صورت ساده متوسط و سخت و به ترتیب a-b-c مشخص شده است. چنانچه در مورد ثبت نام، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 1400 به مشورت و آگاهی بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در ساری و همچنین کمک مشاور میباشد. وقتی اسلام وارد ایران شد – من به معماری اسلامی اشاره می کنم که واقعاً خیلی شاهکار است – با هنر ایران مخلوط شد و هنر اسلامی- ایرانی را پدید آورد؛ برای مثال نگارگری یک هنر اسلامی و واقعاً شاهکار است، در حالی که خود ایرانی ها قدر آن را نمی دانند، ولی هنرشناسان غربی چون شیلا کم بای کتاب های زیادی در خصوص نگارگری ایرانی نوشته اند، اما خودمان خیلی به این هنر توجه نمی کنیم.

همچنین می توانید از طریق مشاور تحصیلی خود، با رشته ها و دانشگاه ها آشنا شوید و با توجه به علایق و شرایط تان رشته ای مناسب را انتخاب نمایید. توصیه می کنیم قبل از اقدام به ثبت نام دانشگاه آزاد یزد حتما از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 اطلاعات کافی را بدست بیاورید ، چرا که نحوه انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد بسیار در شانس قبولی شما تاثیر گذار است. قطعا نیاز است که چنین کسى بر قوانین کنکور مثل نحوه پذیرش و ثبت نام دانشگاه ها، انواع رشته های دانشگاهى، نحوه ثبت نام، انتخاب رشته و … اولین مرحله ورود به مرحله ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می باشد که لینک آن به زودی مشاور ثبت نام کنکور ارشد فعال خواهد شد. در رابطه با زمان مشاهده کارنامه کنکور (در مرحله اولیه) با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید تا آن ها تاریخ دقیق دریافت کارنامه کنکور را خدمت شما دوستان عزیز داطلب اعلام مشاور کنکور تجربی رایگان کنند. یک عدد از موارد مهمی که در جلسات مشاوره خصوصی کنکور ریاضی فیزیک و از شیوه مشاور برتر کنکور می توانید در رابطه اهمیت آن اطلاعاتی بدست آورید، بهترین فن های معرفی شده در تیم ریاضی فیزیک و شناخت اهمیت زیرگروه های رشته ریاضی است.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما