موثرترین بازیکن لیگ مقابل استیگال 14 گل و پاس گل با سعید

[ad_1]

سعید صدیقی در لیگ بیست و یکم 14 گل به ثمر رسانده و بهترین آمار را به دست آورده و این هفته باید به مصاف استقلال برود.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به اوج حساسیت خود رسیده است. دو سوم مسابقات برگزار می شود و تکلیف قهرمان در یک سوم باقی مانده تیم های بالقوه کسب سهمیه آسیایی و همچنین بازنده ها را مشخص می کند.

بازیکنان نیز در این زمان به اوج آمادگی جسمانی خود رسیده اند و می توانند بهترین عملکرد را برای تیم خود داشته باشند. سعید صدیقی مصداق بارز آن است.

یکی از معدود بازیکنانی که در این فصل عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن نظرسنجی قبل از تعطیلات نیمه دوم 4 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده بود اما با شروع نیمه دوم و در سه هفته اخیر عملکرد فوق العاده ای داشت و حالا با سه گل و سه پاس گل در مجموع قرار دارد. او هفت گل به ثمر رسانده است. گل ها، 7 پاس گل و 14 گل تیمش در این فصل روی همه بازیکنان لیگ بیست و یکم تا اینجای کار تاثیر گذاشته است.

صدیقی 2 سال پیش به جراح گل گهر پیوست تا از ابتدای لیگ بیستم با حضور امیر غلوانی به عنوان شاگرد این سرمربی شناخته شود. صدیقی از ابتدا عملکرد خوبی داشت و با 4 گل و 4 پاس گل در پایان فصل یکی از بهترین بازیکنان سورجانی بود. او تا اینجای فصل توانسته سه گل دیگر به ثمر برساند و در فاصله 10 هفته مانده به پایان با ارسال سه پاس گل دیگر برای هم تیمی هایش نشان داده که پیشرفت چشمگیری داشته است.

موثرترین بازیکن لیگ، مقابل استیگال  14 گل و پاس گل با سعید

این بازیکن سروی پس از صنعت ساری در تیم های صبای قم، نرو ثمین، مس کرمان، غار غار، پکان و پدیده بازی کرد. او زیر نظر رضا مهاجری و یحیی گل محمدی در تیم مشهدی خود را به اهالی فوتبال معرفی کرد. بازیکنی با شخصیت و تکنیک کوچک، سرعتش بالا بود و خیلی زود در ترکیب اصلی خبرنگار مشهد جای گرفت.

این اجرای درخشان او را با پول فراوان به گلگهر رساند. صدیقی در ابتدای فصل مورد توجه باشگاه های بزرگ ایران مانند پرسپولیس، استیگل و سپن قرار گرفت، اما علیرغم اصرار زیاد و جدیتی که استیگیل با آن علاقه خود را به او نشان داد، پیشنهاد جذابی را ارائه داد و با یک سال ترجیح داد. مسئولان باشگاه گل گهر در کنار این تیم ماندند.

موثرترین بازیکن لیگ، مقابل استیگال  14 گل و پاس گل با سعید

حال باید دید عامر در ادامه فصل برای زالوانی چه خواهد کرد. این بازیکن 27 ساله آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی است و تمام تلاش خود را می کند تا دراگون اسکاچوک را به جام جهانی سال آینده جذب کند. او این هفته با آزادی روبرو خواهد شد. یک دیدار جذاب که می تواند نتیجه آن در آینده لیگ باشد. صدیقی با توجه به اینکه در سمت چپ بازی می کند احتمالا به مصاف صالح حردانی خواهد رفت. رقابت بین دو بازیکن کوچک و سرعتی که بدون شک ماجراجویی خواهد بود.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما