fastescobanner

مومنی: فکری مربی نتیجه گرا است

[ad_1]

خبرگزاری میزان: پیشکسوتان باشگاه استقلال گفتند: در تاکتیک استقلال خلاء وجود دارد; چون بازیکنان بزرگتر تیم با ایده های استراماچونی و مجیدی بازی می کنند.

محمد مومنی در خصوص دیدار استقلال و گل گهر سیرجان که دیروز (چهارشنبه) با برتری 2 بر صفر آبی پوشان راجدانی به پایان رسید، گفت: دیدار استقلال و گل گهر حواشی زیادی داشت؛ این دیدار با گل گهر سیرجان به پایان رسید. اما مهم ترین نکته این بازی و همچنین بازی های قبل از استقلال این بود که فلسفه تفکر استراتژیک نتیجه گرایی است. فکر اول گرفتن نتیجه است و به او اختیار می دهم و به این فکر احترام می گذارم.

وی افزود: استقلال در بازی دیروز از اشتباهات فردی گل گهر بهترین استفاده را کرد و در صورت به ثمر رسیدن گل دوم پنالتی، این تیم در شرایط بهتری برای ادامه بازی قرار می گیرد. البته شدت تظاهرات تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشت. مشکلی که من در استقلال می بینم این است که از پایین به بالا کار نمی کند و این یک خطا است. تاکتیک های آزادی یک خلأ دارند. چرا که بازیکنان قدیمی این تیم با ایده های استراماچیونی و مجیدی بازی می کنند و بازیکنان جدید این تیم هنوز جایی در استقلال پیدا نکرده اند.

پیشکسوتان تیم استقلال چه افرادی مانند مجلسی، مرفاعی و برهانی روی نیمکت استقلال می توانند کمک کنند، گفتند: هر سه نفر از افراد با سابقه درخشش در استقلال هستند. مرفاوی و مجلسی سابقه تمرین در استقلال را دارند و مطمئنا می توانند به این ایده کمک کنند. حضور برهانی در کادر فنی استقلال نیز برای کسب تجربه است و شاید در آینده برای استقلالی ها مفید باشد.

مومنی در پایان در خصوص اینکه منصوریان گفته دستیار فکری نباید جایگزین این مربی شود، گفت: این گفته ها صحت ندارد. من خودم سال ها از فوتبال دور بودم. اما من هرگز دنبال این حرفه نبودم. ما نباید اختلاف پیدا کنیم و فوتبال را نابود کنیم. برخی از نکات ذکر شده ممکن است درست باشد اما ممکن است درست نباشد. زیرا افرادی که از این تفاوت ها سوء استفاده می کنند در خارج از کشور هستند. اکنون جامعه در شرایط سختی قرار دارد و باید از فوتبال برای ایجاد آرامش در جامعه استفاده کرد. اختلاف نظرها را نباید نادیده گرفت.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما