مینی اسکارف فندی

مینی اسکارف

در زمستان کت‌های چرمی و در تابستان کت‌های نخی می‌توانند گزینه های بسیار جذابی برای ست کردن با مینی اسکارف‌ها باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاربرد این روسری‌های زیبا تنها در مد ایرانی نیست و شما به راحتی می‌توانید ردپای آن را در مد هالیوودی و اروپایی نیز مشاهده نمایید. اسکارف‌های کوچک، اکسسوری‌های لوکسی هستند که سال‌ها توسط مردم ایرانی و غربی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

مینی اسکارف

در اکثریت فیلم‌های هالیوودی آن زمان به وضوح متوجه علاقه مردم به این اکسسوری خواهید شد. چراکه در هر فیلمی بازیگرهای زن حتی برای یک بار هم که شده باشد، استایل خود را با این مدل اکسسوری کامل می‌کردند. سورنا بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور، مفتخر است که تولید محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کیف پول و کمربند را برعهده دارد. شعار فروشگاه سِت (گران خریدن ممنوع) میباشد و در همین راستا تلاش کرده. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مینی اسکارف نخی 712

در این مطلب به سراغ یکی از ترندهای مد روز و محبوب در استایل زنانه رفته‌ایم؛ مینی‌اسکارف‌ها. ممکن است فکر کنید که مینی اسکارف همان باندنا است و همان کاربری را دارد اما باید به شما بگوییم که مینی‌اسکارف‌ها از لحاظ قواره با دستمال سر و باندانا تفاوت دارند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که مینی اسکارف‌ها به چه نوع آیتم‌هایی گفته می‌شوند و این اکسسوری‌های جذاب چگونه مجددا در چرخه‌ی مد و فشن وارد شده اند. در پایان هم چند استایل پیشنهادی و جذاب با مینی اسکارف را برایتان معرفی خواهیم کرد؛ با ما در مجله دیجی استایل همراه باشید. از کاربرد‌های آن می‌توان به دستمال گردن، پیشانی بند، ماسک و حتی در بعضی موارد یک مینی اسکارف از ورود گرد و غبار به چشم محافظت می‌کند اشاره کرد.

مینی اسکارف

فروشگاه شال و روسری سِت فعالیت خود را از سال 93 اغاز کرده و سعی کرده بهترین کیفیت اجناس و با نازلترین قیمت خدمت مشتریان خودش ارائه بده و در حال حاضر دارای 2 شعبه در شرق تهران میباشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد. مینی اسکارف را تا بالا و تا زیر چشمان خود بیاورید به شکلی که دهان و بینی شما مشخص نشود، حالتی مانند ماسک. تمامی حقوق این سایت برای ( چرم سی یِنا ) آرمان پیشه سورنا محفوظ می باشد. مانند خرید هر لباس و اکسسوری دیگری، برای خرید بی بی اسکارف نیز باید به مواردی توجه کنید که به آن اشاره می‌کنیم.

مینی اسکارف چیست؟

همچنین اگر روسری لکه داشت یا بوی بد گرفت می‌توان از کمی جوش شیرین برای تمیز کردن آن استفاده کرد. باید در نظر گرفت که برای اتوی روسری از جنس ابریشم و ساتن، باید اتو را روی تنظیماتی قرار داد که پارچه را برق نیندازد. با شروع دهه‌ی ۶۰ و تغییر قوانین، زنان بسیاری برای پوشش و استایل خود از مینی اسکارف استفاده کردند و در آن زمان مینی اسکارف و دوخت مینی اسکارف به شدت زیاد شد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد با شروع دهه‌ی ۶۰ و تغییر قوانین، زنان بسیاری برای پوشش و استایل خود از مینی اسکارف استفاده کردند و در آن زمان مینی اسکارف و دوخت مینی اسکارف به شدت زیاد شد.

  • فراموش نکنید که مینی اسکارف نزدیک‌ترین آیتم به صورت شما است و بیشترین تاثیر را بر روی چهره شما خواهد داشت؛ پس انتخاب یک رنگ و طرح مناسب اولین و مهم ترین گام در خرید و انتخاب این آیتم‌ها است.
  • مینی اسکارف را تا بالا و تا زیر چشمان خود بیاورید به شکلی که دهان و بینی شما مشخص نشود، حالتی مانند ماسک.
  • اگر می‌خواهید زیبایی مینی اسکارف شما در تمام حالات بالا بیشتر جلوه کند پیشنهاد ما این است که از اکسسوری‌های دیگر مانند گردنبد، دستبند و یا انگشتر هم برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.
  • اولین مورد در نگهداری از این مدل روسری این است که هرگز روسری نباید برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار داده شود.
  • از کاربرد‌های آن می‌توان به دستمال گردن، پیشانی بند، ماسک و حتی در بعضی موارد یک مینی اسکارف از ورود گرد و غبار به چشم محافظت می‌کند اشاره کرد.

در استایل تابستانه ترکیب انواع عینک‌های آفتابی رنگارنگ با مینی اسکارف هم می‌تواند بسیار جذاب باشد و جلوه‌ای دوست‌داشتنی به شما بدهد. به دنبال خرید هدبند هستید؟ با خرید مینی اسکارف هم می‌توانید همین کار را انجام دهید. مینی اسکارف را تا پیشانی خود به جلو بیاورید، در همان جا محکم و فیکس قرارش دهید و بعد از روی گوش‌هایتان روسری را رد کنید و در پشت آن را ببندید. اگر می‌خواهید زیبایی مینی اسکارف شما در تمام حالات بالا بیشتر جلوه کند پیشنهاد ما این است که از اکسسوری‌های دیگر مانند گردنبد، دستبند و یا انگشتر هم برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

به طور کلی به روسری‌هایی که قواره‌های آنها کوچک است مینی اسکارف می‌گویند. مینی‌ اسکارف‌ها شبیه به دستمال سرها هستند اما تقاوت‌هایی را هم این دو با هم دارند. همانطور که در آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف خواندید به طور کلی به روسری‌هایی که قواره‌های آنها کوچک است مینی اسکارف می‌گویند. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌ها با مینی اسکارف ترکیب این اکسسوری‌ها با مانتوهای کتی و یا انواع کت و شلوار یا کت و دامن زنانه است. ترکیب یقه‌ی و شکل آستین های کت با این روسری ها استایل جذاب و شیکی را خلق می‌کند.

مینی اسکارف

مینی اسکارف با جنس ابریشم علاوه بر اینکه بسیار خاص و زیبا است برای افرادی که نسبت به برخی پارچه‌ها دچار حساسیت می‌شوند هم این مینی اسکارف بسیار مناسب است. برخی افراد مو و پوست سر حساسی دارند که با خرید این نوع مینی اسکارف می‌توانند مطمئن باشند که دچار هیچ مشکلی نخواهند شد. قیمت مینی اسکارف با جنس ابریشم از دیگر پارچه‌های این روسری گران‌تر است. در حال حاضر مینی اسکارف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های روسری است که امروزه افراد زیادی در استایل خود از آن استفاده می‌کنند به همین منظور ما هم در این مطلب سراغ این ترند روز و همچنین دوخت مینی اسکارف‌ها رفته‌ایم. این نوع مینی اسکارف‌ها هم به تازگی در میان آیتم‌های ترند در استایل خانم‌ها قرار گرفته‌اند.

انتخاب مینی اسکارف به عنوان پوشش یک انتخاب ترندی، شیک و کلاسیک است از آن غافل نشوید. مینی اسکارف ها همان روسری‌ها با قواره کوچک هستند، اندازه این روسری‌ها معمولاً 75 در 75 سانت و به شکل مربع است که هر از چند گاهی دنیای مد روسری به آن‌ها روی می‌آورد. این روسری‌ها با ظاهر بامزه خود استایل منحصر به فردی می‌توانند ایجاد کنند اما همیشه همه چیز مورد پسند همگان نخواهد بود. کاربرد ویژه آن‌ها به عنوان روسری است، اما به علت سایز کوچک اغلب به عنوان دستمال گردن هم استفاده می‌شود و یا حتی بعضی اوقات آن را به دست نیز می‌بندند.

مینی اسکارف

شما با تا کردن این روسری مینی به راحتی می‌توانید آن را تبدیل به یک تل و یا هدبند زیبا و خاص هم بکنید. برخی از بانوان خوش سلیقه از این وسیله به عنوان دستمال کیف چرم زنانه خود نیز استفاده می‌کنند و آن را با کفش چرم خود به زیبایی تمام ست می‌کنند. بستن مو با این روسری‌های کوچک و یا بافت مو با آن‌ها قطعاً ظاهر شیک و منحصر به فردی خلق خواهد کرد. مینی اسکارفی که جنس آن نخی باشد به مانند لباس های بندری بسیار خنک است به دلیل اینکه هم سبک است و هم نازک در نتیجه افراد با سر کردن مینی اسکارف نخی به هیچ عنوان احساس سنگینی حس نخواهند کرد. همانطور که گفته شد این جنس پارچه خنک است و علت آن هم این است که جریان هوا به راحتی از آن عبور می‌کند که تمام این دلایل باعث می‌شود فرد با سر کردن مینی اسکارف نخی احساس گرما هم نداشته باشد.

روسری دخترانه مدل عروسک خرید و قیمت شال و روسری

روسری دخترانه

به طور مثال افرادی که دارای صورت گرد شکل می باشند باید از روسریهای کوتاه و سایز کوچک استفاده نمایند زیرا کوتاهی و کوچکی روسری موجب می‌شود که صورت آنها زیادی بزرگ دیده نشود و سن چهره آنها افزایش پیدا نکند. اما کسانی که صورتهای کشیده دارند بهتر می باشد از روسریهای سایز بزرگ استفاده نمایند زیرا این روسریها با این سایز موجب می‌شوند که صورت آنها به مقدار زیاد بیضی و کشیده دیده نشود و مینیک صورت آنها پر تر و گوشتی تر دیده شود. روسریها دارای انواع متفاوت می باشند و استفاده از هر کدام از آنها مناسب مکانهای متفاوتی می باشد. به عنوان مثال برخی از روسریها مجلسی بوده و اکثرا این روسری مجلسی یا از پارچه های گیپور و یا از ساتن تهیه شده‌اند و دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر روسریها می باشند. اما روسریهایی که اکثرا در خیابان و بازارها به طور عادی و روزمره استفاده می شوند دارای پارچه ای نازک می باشند و جنس اکثر آنها نخی می باشد. روسری دخترانه; به‌ سادگی در دنیای دختر خانم ‌ها از انواع روسری در انواع سبک ‌ها حضور دارد.

  • امروزه همه افراد به خصوص دختر ها توجه زیادی به ظاهر خود دارند و سعی می کنند تا پوشش خاص و زیبایی داشته باشند و به دنبال روسری هایی هستند که از لحاظ رنگ و مدل همخوانی حذابی با انواع استایل های چهار فصل  داشته باشد.
  • در این صفحه می توانید روسریهای دخترانه سیلوا را ببینید و برای خرید روسری دخترانه از سیلوا شاپ اقدام کنید.
  • زیبایی روسری می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد شود همچنین رنگ و طرح آن می تواند در روحیه فردی که آن را می پوشد بسیار اثر گذار باشد.
  • زمانی ‌که راه افتاده ‌اند و انواع استایل‌ های جذاب دخترانه را برای خود آماده کرده ‌اند.
  • این منسوجات انتخاب بسیار مناسبی جهت هدیه دادن می باشند و می توان آنها را به هر سنی  و برای هر مناسبتی هدیه داد.
  • نمونه مجلسی این طرح مانند سایر نمونه ها از پنبه، یاخما، حریر و تور ساخته شده است.

این طرح روسری مینی اسکارف از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت و همین امر منجر به ایجاد این نوع روسری در ترکیب رنگ های متنوع شد. از این رو در این مطلب به معرفی ۷۰ مدل از شیک ترین و جدیدترین مدل های روسری مینی اسکارف زنانه و دخترانه ۲۰۲۳ در طرح های ساده ، مشکی ، سفید ، رنگی ، فانتزی ، مجلسی ، اسپرت و طرح دار پرداخته ایم. این نوع از روسری از محبوب ترین انواع روسری است که با جنس لطیف، سبک و خنک بسیار مناسب فصول گرم سال است.

روسری کوچک دخترانه

این مدل از روسری ها بین دختر خانم ها بسیار پر طرفدار است زیرا می توانند با طرح و رنگ های متنوع و شیک آن ها استایل های خود را منحصر به فرد کنند و استایل چشمگیری داشته باشند. این نوع از روسری ها یکی از پرطرفدار محصولات مدلینا است که در انواع مختلف ساده، تک رنگ و طرح دار با رنگ های متنوع و جنس بسیار با کیفیت تولید روسری دخترانه و عرضه می شود. این روسری­ ها با ظاهر بامزه خود، استایل منحصر به فردی می توانند ایجاد کنند. برخی به غلط بر آین باور هستند که این روسری­ ها به علت کوچک سایز بودن تنها مناسب کودکان است، اما این تصور کاملا غلط است حتی در جوامع غربی شما روسری­های مینی اسکارف را بر سر بانوان حتی در سنین بالاتر نیز مشاهده خواهید نمود.

روسری دخترانه

زیبایی روسری می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد شود همچنین رنگ و طرح آن می تواند در روحیه فردی که آن را می پوشد بسیار اثر گذار باشد. این منسوجات انتخاب بسیار مناسبی جهت هدیه دادن می باشند و می توان آنها را به هر سنی  و برای هر مناسبتی هدیه داد. عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند قیمت یک روسری را تعیین کنند و روی افزایش یا کاهش قیمت آن اثر بگذارند. دخترها، خانم ‌های جوانی هستند که می ‌خواهند عبور از دنیای کودکی تا بزرگسالی را با سبک و ایده ‌های خاص خود سپری کنند. دختر خانم ‌ها علاقه دارند تا به چشم یک خانم با وقار دیده شوند و در عین ‌حال همچنان در شور و حرارت یک دختر مهیج و سرزنده مانده باشند.

روسری بچه گانه طرح جغد فانتزی5 (

روسری نیز مانند سایر پوشاک در مدل‌های مجلسی و خاص طراحی می‌شود و در چنین موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. دخترخانم ‌ها به ‌دنبال پوشش ‌هایی جوان ‌پسند هستند و برای این منظور نیاز به انواع روسری دخترانه شیک دارند. البته در این مسیر هرگز ایده ‌های به ‌روز و مد پسند را فراموش نمی‌ کنند. لذا ته نگاهی هم بر روسری دخترانه جدید دارند تا الگوهای پوشش خود را هر چه تازه ‌تر کرده باشند. گاهی هم قرار است با حس و حال یک نوجوان پرشور و حرارت در خیابان ها قدم بزنند.

روسری دخترانه

یکی از ایده آل ترین قسمت پوشاک برای ساخت استایل بچگانه روسری هاست. روسری های گل گلی و رنگی رنگی نقش مهمی در ساخت این استایل ها برای کودکان ایفا می کنند. از جمله مینی اسکارف حریر، مینی اسکارف های نخی، مینی اسکارف لمه و … . همچنین این نوع روسری می تواند به صورت تک لایه و بدون پارچه پشت، یا به صورت دو لایه با پشت پارچه ساخته شود. خرید اینترنتی روسری بچگانه با رنگ های شاد و طرح های دوست داشتنی همیشه برای مادرها دلچسب و جذاب است. نوزادان و دختربچه ها را به راحتی می‌توان به خوش استایل ترین موجود دنیا تبدیل کرد.

روسری مشکی سفید مجلسی ابریشم قواره بزرگ 2795

این دسته از روسری مینی اسکارف را می توان در هر مدلی با توجه به استایلشان استفاده کرد. آنها معمولا از نخ ساخته می شوند و در بین تمام گروه های سنی بسیار محبوب هستند. برای خرید روسری دخترانه بچگانه بهتر است از مدل‌های کوچک روسری یک مدل را انتخاب کنید. روسری‌ها ابعاد کوچکتری دارند و برای سر کوچک کودکان مناسب‌تر هستند.

روسری دخترانه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. روسری یاسی را با لباس و مانتوی بنفش بادمجانی ست کنید تا از نتیجه ای که در اثر این ترکیب حاصل می شود، لذت ببرید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. از روسری های چهار فصل است که در تابستان مانع از ایجاد گرما شده و در زمستان هم به گرم نگه داشتن فرد کمک خواهد کرد.

راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید شال و روسری دخترانه خوب بهت کمک می‌کنه. مدل مجلسی این مدل روسری در جنس حریر، یاخما و جنس تور موجود می باشد. ساده ترین و راحت ترین مدل این روسری را خانم ها از جنس نخی استفاده می کنند. در زیر می توانید با مشاهده تصاویر قرار داده شده از انواع روسری های مینی اسکارف زنانه و دخترانه ، در انتخاب و خرید روسری مورد نظر خود ، ایده و الگو بگیرید.

لباس ها و مانتوهایی که از این دو رنگ برخوردار می باشند، با روسری های طرح دار، ترکیب ظاهری دلخواه تری ایجاد کرده و نتیجه ای باب طبع را در پی خواهند داشت. اگر صرفا دنبال روسری دختر بچگانه نیستید می توانید در بخش روسری قواره کوچک همه روسری های با اندازه کوچک تا 115 سانتی متر را یکجا ببینید. روسری کودکانه قواره های کوچکی دارد و حتی در برخی مدل ها برای راحتی کودک روسری به صورت سه گوش می باشد. دارای طرحهای عروشکی و کارتونی بوده و برای سنین کمتر استفاده می شوند. اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب قواره مناسب سن دخترتان دارید می توانید با پشتیبان کاشانه در واتس اَپ تماس بگیرید.

روسری دخترانه

روسری های نخی مدلینا دارای رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هستند که معمولا توجه دخترهای شیک پوش را به خودشان جلب می کند. برای استایل رسمی و حضور در مهمانی ها و مراسمات عموما از روسری های حریر، ابریشم و ساتن استفاده می شود و مدلینا با تنوع مدل و طرح های خاص و شیک و طیف رنگی متنوع دست شما را برای انتخاب یه روسری مجلسی مناسب باز می گذارد. بعضی از مدل‌های مجلسی با المان‌های نظیر نگین، سنگ، پولک تزئین می‌شوند و زیبایی روسری را دو چندان می‌کند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا انواع مدل شال و روسری را از برندهای معتبر و لاکچری سراسر دنیا گردآوری کرده است.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما
این سایت تنها به عنوان یکی از منابع ممکن برای مطالعه و بررسی اطلاعات ارائه شده است، بنابراین استفاده از این محتوا باید با توجه به دیدگاه‌ها و منابع دیگری همراه باشد و توصیه به استفاده از آن نیست.