نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 + سطح سختی سوالات کنکور ۱۴۰۰

علاوه بر این، تحلیل و بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک را در سایت 3گام مطالعه کنید تا بیشتر با سوالات آشنا شوید و روش مطالعه خود را متناسب آن ها تنظیم کنید. ببخشید من بیشتر نظر هارو خوندم و شما تو هرکدوم پیشنهاد میکنین که اول خیلی سبز بخریم بعد نشر الگو و آی کیو و من نفهمیدم چطوری یعنی بعد کامل خوندن خیلی سبز و تموم کردنش برای همون پایه نشر الگو بخریم که دیگه سال تموم شده. اگه می خوای از اول سال که وقت زیادی برای مطالعه داری شروع کنی، می تونی زیست شناسی فاگو رو مطالعه کنی و کنارش از کتاب خیلی سبز تست بزنی و درس نامه های تشریحی رو بخونی. کتاب زیست خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع مطالعه کمک بیشتری به شما می کنه و منبع مناسبی هست. باشد، عبارت مجاز برای او در کادرهای جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد، در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند. اموزشگاه حصاری با برنامه ریزی جداگانه و فردی برای هر دانش اموز به شما کمک می کند که از این آزمون سر افراز بیرون بیایید .

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد

در مشاوره تحصیلی تلفنی بارسا برنامه ای از پیش تعیین شده وجود ندارد و هر دانش آموز بر اساس نقاط قوت و ضعف خود برنامه ای جداگانه خواهد داشت.2. اگه هنوز دانش آموز قوی تو درس زیست نیستی، سیر تا پیاز به شما کمک بیشتری می کنه. بنابراین تمامی دروس از جمله تندخوانی، نوشتن و باید به دانش آموز آموزش داده شود. مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کرده و جا پای وی بگذارند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. اگه تو زیست شناسی خیلی ضعیف هستی، فکر می کنم داشتن دبیر خوب در درجه اول بهت کمک بیشتری می کنه. سلام من امسال میخوام برم پایه یازدهم و سطح زیستم متوسط هست و میخوام اول از یک کتابی شروع کنم که سطح تست متوسطی داره شما چه کتابی رو پیشنهاد میکنید?

مشاور کنکور گیلان

بهمظرتون چه کتاب تستی بگیرم که بهم کمک کنه و سطح سوالات بالا تر از خیلی سبز باشه ؟ همه داوطلبا کنکور انسانی چه اونایی که کنکور انسانی 99 رو پشت سر گذاشتن و چه اونایی که دارن خودشون رو برای کنکور انسانی 1400 آماده می کنن ، منتظر منتشر شدن سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی 99 هستن . اما اگه بخوام به صورت کلی به سوالات شما پاسخ بدم، باید بگم کلاس های حضوری یا آنلاین کم جمعیت که امکان پرسش و پاسخ بین شما و دبیر وجود داشته باشه، خیلی مفیدتر و بهتر از DVDهای آموزشیه و بهترین کتاب تست های هر درس تو قسمت مقالات سایت ما معرفی شده. در زمان مشاوره کنکور – روی پست بعدی کلیک کنید – آنلاین این امکان برای داوطلبان فراهم است که با استفاده از ابزارهای گوناگون به صورت صوتی و تصویری با مشاوران گپچه در ارتباط باشند. برای شروع بیشترین کمک رو بهت می کنه. برای زدن تست های تالیفی خوب زیست شناسی و درسنامه مناسب، کتاب زیست خیلی سبز رو بهت پیشنهاد می کنم. کتاب خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع و ابتدای مطالعه کمک بیشتری می کنند.

سپس مشخص کنید هر روز قراره کدوم درس ها رو مطالعه کنید. بله؛ پیشنهاد ما اینه که کتاب زیست خیلی سبز رو برای شروع مطالعه انتخاب کنید و بعد از تسلط بر روی تست های آموزشی، مفهومی و سراسری این کتاب، سراغ کتاب های بعدی بروید. بله؛ کتاب زیست شناسی IQ منبع سطح بالایی هست و برای شما مناسبه. سطح میکرو رو چه طور میبینید؟ سلام. بین کتاب های زیست خیلی سبز، نشر الگو و آی کیو گاج از نظر سطح به چه ترتیبی برای سطح پایین، متوسط و بالا پیشنهاد میکنید؟ اگه برای کنکور تقربا یک سال وقت داشته باشیم میشه کتاب فاگوزیست رو به عنوان منبع برای درس زیست انتخاب کرد؟ من در حد کتاب اوکیم، ی کتاب کمک اموزشی میخام ک درسنامه روجامع گفته باشه مثل فاگو، ب نظرتون جزوه ماز ب تنهایی میتونه ب عنوان درسنامه کمک اموزشی استفاده بشه؟ در مرحله آخر باید به سایت برگردید و کدی که دریافت کرده اید را به عنوان شماره سریال ثبت نام مطابق عکس زیر وارد کنید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما