نصف به علاوه یک در انتخابات تکواندو مشاهده شد؟

[ad_1]

کد خبر: 1802668/44

زمان: 16:38
1400/10/16

کادو: 1,104

مشکل احتمالی برای رای ندادن به پست معاون وزیر در SAI

رای ندادن معاون وزیر ورزش در انتخابات فدراسیون تکواندو نتیجه انتخابات را با تردید مواجه کرده است.

به گزارش “ورژش سه”، دو سال پیش علی مرادی در یک انتخابات فشرده و مناظره ای با کسب 22 رای از 43 رای ممکن، ریاست فدراسیون وزنه برداری را به دست آورد. این برای بسیاری خلاف قانون بود. علیرغم نظر رئیس مجلس قانونگذاری.

رویدادهای گذشته و حال فدراسیون بیان کرده است که رئیس منتخب مجمع انتخاباتی برای تصدی پست ریاست باید نیمی از آرا را کسب کند.

حالا تقریباً همین اتفاق در انتخابات روز گذشته فدراسیون تکواندو رخ داد. بنیامین شکوهفر معاون ورزش مجلس با حضور 57 نفر از نمایندگان، قبل از شروع رای گیری اعلام کرد که به دلیل بی طرفی به هیچ نامزدی رای نمی دهد. شکوهفر در عین حال سه روز پیش به عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی در رای گیری شرکت کرد.

در نهایت هادی سای 29 رای و سید محمد پولادگر 27 رای کسب کردند. با توجه به اینکه 56 نفر رای داده بودند، نصف آن 29 می شد که هادی سای برنده آن می شد، اما اکنون نظریه دیگری وجود دارد که در صورت شکایت پولاداگر در دادگاه اداری می تواند منجر به لغو انتخابات شود.

بر اساس این نظریه مجمع فدراسیون با حضور 57 نفر به رسمیت شناخته شد و کناره گیری معاون وزیر با رای گیری می تواند به معنای غیبت باشد. در این صورت نیمی از 57 28.5 و نصف بعلاوه یک حداقل 30 رای خواهند داشت. این دقیقاً همان ماجرای نیمه به علاوه یک است که با وجود مخالفت ها در انتخابات فدراسیون وزنه برداری چندان مشخص نبود و در صورت ابقای علی مرادی می توان به لغو انتخابات رای داد.

در هر صورت باید دید پولادگر که پس از 21 سال از ریاست فدراسیون تکواندو استعفا داد و به جای هادی سای منصوب شد، در حال بررسی طرح شکایت در دادگاه اداری است یا خیر. واضح است که هادی سای که در حال حاضر سمت ریاست FNCCI را برعهده دارد، به دلیل زمان بر بودن رسیدگی به این موضوع شکایت کرده است اما در ماه های اول حضورش این موضوع می تواند برای او خطرناک باشد. ریاست جمهوری

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما