«نقاط سبز» پاداش ایرانیان است.

[ad_1]

ایران سل با هدف حمایت از رشد و توسعه کسب و کار دیجیتال، یک درصد از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال را به کیف پول دیجیتال مشتریانی که با نشان گرین پوینت اقدام به خرید Cashback می کنند، واریز می کند. در بالای محصولات و خدمات. او انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با علامت گذاری محصولات و خدمات ایران سل با نشان ویژه «نقطه سبز» یک درصد از مبلغ خرید خود را در قالب اعتبار کیف پول دیجیتال ایران سل دریافت می کنند. از اعتبار کیف پول دیجیتال می توان برای خرید انواع محصولات و خدمات دیجیتال استفاده کرد.

نقاط سبز کجا هستند؟

در کنار برخی از محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا اپلیکیشن فوق العاده ایرانسل، نقاط سبز رنگ کوچکی وجود دارد که در صورت خرید آنلاین این محصول یا خدمات، نماد پاداش نقاط سبز است.

در صورتی که مشتریان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل یک درصد از مبلغ خرید بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده به کیف پول دیجیتال ایرانسل مشترک واریز می شود که برای خرید آنلاین استفاده می شود. می توان از انواع محصولات و خدمات دیجیتال استفاده کرد.

پاداش خرید اینترنتی سیم کارت: 130 هزار تومان

در صورت خرید هر سیم کارت دائمی و اعتباری تلفن همراه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا اپلیکیشن سوپر ایرانسل من، ۱۳۰ هزار تومان به خریدار سیم کارت جایزه تعلق می گیرد. این جایزه به محض فعال شدن سیم کارت خریداری شده به کیف پول دیجیتال مشترک واریز می شود.

در صورت خرید سیم کارت دائمی، این سیم کارت با هزینه ارسال رایگان به دست خریدار می رسد.

این جایزه فقط برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری تلفن همراه ایران تعلق می گیرد و شامل خرید سیم کارت اینترنت ثابت (TD-LTE) نمی شود.

«کیف پول دیجیتال ایرانسل» از طریق اپلیکیشن ایرانسل سولمان در دسترس است و شامل خرید پاداش و اعتبار برای استفاده از محصولات و خدمات مختلف موجود از جمله بسته های اینترنت ایرانسل، بسته های مکالمه و بسته های پیامکی، آهنگ پیشواز، خرید پیام تبریک می باشد. بازار جامع می توان از محتوای ذغال (برنامه، بازی، فیلم، کتاب، موسیقی، کتاب صوتی و …) استفاده کرد.

اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل به زودی برای خرید از کسب و کارهای دیجیتالی مختلف در سوپر اپلیکیشن ایران سل در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما