نقشه راه برای بورسیه بعدی

[ad_1]

در رفتنیک تحلیلگر بورس گفت: یکی از مهمترین عواملی که این روزها بر بورس تاثیر گذاشته، ورود نقدینگی به بورس است که اتفاقا طی یک سال و نیم گذشته حجم زیادی از جریانات نقدی خارج شده است. از بورسیه و سایر سرمایه گذاران اعتماد متولیان و مدیران سابق خود را ندارند.

نقشه بورس تحصیلی آینده  نقدینگی تنها محرک رشد شاخص های بورس استاین جهت روز است
حمیدرضا افشار کارشناس بازار سهام در به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه بورس نیز فردای آن روز در حال رنگ آمیزی است، گفت: شاخص کل بورس نیز در کانال رو به کاهش است، هرچه مثبت تری داشته باشیم حضور خریدار بیشتر می شود.

وی افزود: بنابراین همانطور که می بینیم با کمی فشار بیشتر بازارها در حال فروش هستند. از یک سو زمزمه های اجماع مجدد بر سر احتمال افزایش قیمت دلار، این موضوع را به محرکی منفی برای بازار تبدیل کرده که در نتیجه وضعیت فعلی برای اکثر فعالان بازار گنگ و مبهم شده است. تحلیل را تحت الشعاع قرار داد. .

افشار گفت: از نظر عدم مشخص شدن برآیند نهایی توافق، سهم بازار تغییر محسوسی نداشت و گروه های غیردلار کوتاه مدت به ویژه بانک ها و خودروسازان محتمل ترین سناریو پس از توافق هستند. که این موضوع در روزهای گذشته با توجه به افزایش حجم معاملات دور از ذهن این دو گروه نبوده است.

این بورس فعال افزود: با توجه به ارزش اکثر سهام و کالاها، پرتفوی مناسب در این روز معقول به نظر می رسد، اما تمرکز بر دو نکته مهم است، اول اینکه بلندمدت ببینیم و منتظر نمانیم. رشد عجیب و غریب در مدت زمان کوتاه و خرید دومای سهام و با اشتیاق و بدون عجله، به گونه ای که سهامداران حرکت کنند، دست معقول و معقولی در سود پیدا کنند.

افشار با اشاره به اینکه با توجه به ادامه نوسانات پایان سال در قالب نوسانات، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این روزها بازار در سلطه سهام است، در حال حاضر بازار در همین حد و با تحمل 3 در حال معامله است. ٪، بنابراین توجه به ارزش دلار نیز به این معنا نیست که بورژوازی کم درآمد، در هر صورت، سهامداران باید بتوانند استراتژی های معاملاتی و خود ارزیابی های مناسبی را ارائه دهند تا آنها می تواند ریسک معاملات خود را کاهش دهد.

این کارشناس بازار سهام گفت: یکی از مهم ترین عواملی که این روزها بر بورس تاثیر گذاشته، ورود نقدینگی به بورس است که متاسفانه به دلیل تصادفی که یک سال و نیم پیش جریان نقدینگی در بورس رخ داد. بازار بسیار بالاست و سایر سرمایه گذاران اعتماد متولیان و مسئولان سابق را ندارند، بنابراین یکی از شرایط دیگر بازگشت بورس، بازگشت اطمینان خوب است.

وی تصریح کرد: شاید بزرگترین بدبختی از بین رفتن اعتمادی باشد که به صندوق سهامداران بر سر زبان ها افتاده است در حالی که به دعوت دولت این واحد را به ازای هر واحد ده هزار تومان می خرند اما دولت باید این کار را انجام دهد. حاضرند با خرید این وجوه ضرر و زیان وارده به مردم را جبران کنند، اما اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد، اوضاع مسلمانان تغییر نخواهد کرد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما