نماینده مجلس: متن اصلی توافق در وین تهیه شده است.

[ad_1]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه متن اصلی توافق احتمالی آماده شده است، اما همچنان در یکی دو موضوع اختلاف نظر وجود دارد و ایران هنوز توافقی امضا نکرده است. آماده باشید تا این مسائل حل شود.»

ابوالفضل آمویی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آخرین تحولات مذاکرات وین اظهار داشت: مذاکرات وین در حال انجام است.

وی افزود: مقدمه اول این است که آمریکایی ها باید چه کاری انجام دهند تا دوباره به عضویت برجام درآیند، در این راستا در این مرحله خواسته اصلی ایران لغو تحریم ها و ایجاد همکاری های بین المللی است و بر اساس اصل 29 ق. توافق. “

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه روسیه مبنی بر اعطای وثیقه از سوی آمریکا، گفت: این موضوعی است که روسیه و آمریکا باید حل کنند. با روابط دوجانبه روابط کنونی دو کشور در اوکراین.

اموی گفت: ایران تمام تلاش خود را برای دور نگه داشتن مذاکرات وین از روابط جاری در اوراسیا، شرق اروپا و تحولات اوکراین انجام داده است و بنابراین آمریکایی‌ها باید همه طرف‌ها را در مورد نیات خود متقاعد کنند.

وی افزود: واقعیت این است که امروز نگرانی از اجرای تعهدات آمریکا بیش از ایران نگران کننده است و کشورهای مختلف نگران احتمال از سرگیری برجام هستند و نمی دانم آیا آمریکایی ها به تعهدات خود عمل خواهند کرد یا خیر. تحت این موافقتنامه. ” ایران یک تقاضای منطقی برای تضمین است و در این راستا جمهوری اسلامی بر اخذ تضمین برای اجرای پایدار برجام اصرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اگرچه متن اصلی توافق احتمالی آماده شده است، اما همچنان در یکی دو موضوع اختلاف نظر وجود دارد و تا زمانی که این مسائل حل نشود، ایران آمادگی امضای هیچ توافقی را ندارد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما