نه نکته عالی آی سی از منابع غیر محتمل

بلوک دیاگرام مدار داخلی مدار مجتمع تایمر LM555 در نمودار بالا نشان داده شده است. پیکربندی pinout مدار مجتمع 741 op-amp در شکل بالا نشان داده شده است. شکل بالا نمونه ای است که یک آی سی سوئیچ SPDT را نشان می دهد.

داستان ناگفته درباره IC که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

IC مدار نشان داده شده در شکل بالا نمونه ای از مدار مجتمع مختلط است که تصویری از یک گیرنده راداری خود ترمیم شونده 8 تا 18 گیگاهرتز است. شکل بالا مراحل طراحی مدارهای مجتمع دیجیتال معمولی را نشان می دهد. چندین نوع از مدارهای مجتمع در یک سیستم در شکل زیر با نام آنها در قالب درختی نشان داده شده است.

تقویت کننده های صوتی یکی از انواع IC هایی هستند که برای تقویت صدا استفاده می شوند. آمپلی فایرها معمولاً آی سی هایی مشابه تقویت کننده های صوتی هستند که برای تقویت صدا استفاده می شوند. تقویت کننده های عملیاتی برای تقویت استفاده می شوند و این آی سی ها مشابه مدارهای تقویت کننده ترانزیستوری عمل می کنند. آنها به مدارهای مجتمع خطی (آی سی های خطی) و مدارهای مجتمع فرکانس رادیویی (آی سی های فرکانس رادیویی) تقسیم می شوند.

این نوع مدارهای مجتمع با نام مدارهای مجتمع RF نیز شناخته می شوند. لیفتراک ریچ لیفتراک ریچ نوع خاصی از ماشین است که دارای دکلی است که از بدنه لیفتراک امتداد دارد. این نوع مدار یکپارچه با وجود تغییر در ورودی DC، خروجی DC پایداری را ارائه می دهد. بر اساس جدول منطق یا حقیقت گیت های منطقی، تمام گیت های منطقی متصل شده در مدار مجتمع، بر اساس مدار متصل شده در داخل مدار مجتمع، خروجی می دهند – به طوری که از خروجی برای انجام یک کار خاص استفاده می شود.

آی سی های مقایسه کننده به عنوان مقایسه کننده برای مقایسه ورودی ها و سپس تولید خروجی بر اساس مقایسه آی سی ها استفاده می شوند. اگر یک رابطه خطی بین ولتاژ و جریان در یک مدار مجتمع آنالوگ وجود داشته باشد، به عنوان یک مدار مجتمع خطی شناخته می شود. در واقعیت، رابطه بین ولتاژ و جریان می‌تواند در برخی موارد در محدوده طولانی سیگنال آنالوگ پیوسته غیرخطی باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید آی سی – روی صفحه بعدی کلیک کنید – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما