نوکیا نسخه جدید تلفن آجری کلاسیک 6310 خود – Zomit را روانه بازار کرد

[ad_1]

امروز خبر بوی نوستالژی در فضای مجازی پخش شد. بر اساس اخبار ، دو دهه پس از فروش مدل اصلی ، نوکیا نسخه به روز شده مدل کلاسیک 6310 “تلفن آجری” خود را روانه بازار می کند.

به گزارش Nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به یکی از محبوب ترین دستگاه هایی تبدیل شد که تا کنون توسط یک شرکت مخابراتی فنلاندی ساخته شده است. صاحبان این تلفن به دلیل طراحی محکم و باتری طولانی مدت از آن قدردانی می کنند. نسل جدید این گوشی به دو ویژگی اشاره می کند.

نوکیا 6310

بسیاری از موبایل های مدرن هنگام عرضه خراب می شوند ، نوکیا ادعا می کند که 6310 جدید به اندازه کافی قوی است که می تواند در برابر ضربه شدید مقاومت کند! در حال حاضر یکی از مشکلات تلفن های هوشمند این است که باتری آنها به سرعت تمام می شود ، تولید کننده نسل جدید تلفن های آجری نوکیا مدعی است که برای کار با این دستگاه همیشه لازم نیست که به سوکت شارژ نزدیک باشید زیرا باتری آن بسیار قوی است زندگی طولانی. نوکیا می گوید این گوشی می تواند با یک بار شارژ تا سه هفته دوام بیاورد.

اما در حالی که عمر طولانی باتری دستگاه و طراحی ناهموار آن ادامه دارد ، برخی از مشخصات برای مدل جدید تغییر کرده است.

نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

6310 اصلی دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی بود که در حال حاضر به 2.8 اینچ افزایش یافته است و دوربین و حافظه بیشتری را اضافه می کند. علاوه بر این ، این تلفن در رنگ های مختلف موجود خواهد بود.

طرفداران گوشی نوکیا از بازگشت به توییتر هیجان زده هستند.

یک نفر گفت:

نوکیا تلاش زیادی کرده است تا زمان را به عقب برگرداند … عقب کلاسیک!

دیگری نوشت:

بله ، 6310 احتمالاً آخرین گوشی بود که واقعاً “به عنوان تلفن” کار می کرد و احتمالاً به این بهانه فروش خوبی خواهد داشت. مردم به اندازه کافی به روز رسانی آیفون را دریافت کرده اند تا پس از 18 ماه تلفن های آنها غیرقابل استفاده شوند.

نوکیا 6310

در واقع ، این گوشی مخاطبی از افراد پیدا می کند که مشتاق هستند زمان استفاده از گوشی را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز هم یک بازی مار با تکنولوژی پایین است که کاربران کلیدی را ساعت ها مشغول می کند. نوکیا در حال حاضر اعلام می کند که 6310 جدید در ابتدا با قیمت 59.99 (82 دلار آمریکا) برای مشتریان در بریتانیا در دسترس خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا با آن خاطره ای دارید؟

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما