نیماتی: جواب کره ای ها را باید گذاشت برای جشن قهرمانی!

[ad_1]

بازی سوم: هافبک پرسپولیس از لحظات تلخ فینال لیگ قهرمانان می گوید و مدعی است تیمش شانس دیگری برای قهرمانی در این جام خواهد داشت.

سیامک نعمتی که در استقلال به دلیل محرومیت از فینال لیگ قهرمانان 2018 حذف شد، امیدوار بود این آرزوی بزرگ در فینال مقابل السن به پایان برسد. با این حال تیم او با دو پنالتی VAR از جام حذف شد. او می گوید از همان لحظه ای که تیمش تلاش کرد و نتوانست به این شرمساری بزرگ پایان دهد و بدیهی است که صحبت های اصلی او برای بازیکنان رقیب بود که پرسپولیس را پس از شکست تیمشان طعنه زدند. داستان ها پول در می آورند. داستان هایی که به مردم پرسی پل گفته می شود تا آنها را تشویق کنند تا ارزش خود را ثابت کنند.

فاصله نیمه نهایی تا فینال برای ما ضرر داشت.

پس از یک فصل عالی، توانستیم چهارمین عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تبادلات زیادی داشتیم و افراد زیادی ما را ترک کردند و افراد زیادی به تیم اضافه شدند. در آسیا سریع آشتی کردیم و اتفاق بزرگی برای پرسپولیس رقم زدیم و با نتایج خوب دوباره به فینال رسیدیم. فاصله زیاد تا فینال کار را برای ما سخت کرد. کیفیت زمین تمرین و تاخیر زمانی کار را سخت می کرد. اگر این فاصله وجود نداشت و البته بازی های ما در لیگ ایران لغو نمی شد، شرایط جسمی و روحی ما بهتر بود و شاید اتفاق دیگری برایمان می افتاد. متاسفانه 17 روز بازی نکردیم و این کار را برایمان سخت کرد.

هر دو فینال پشیمانی بود، آزادی بیشتر

هر دو فینال برای من بسیار ناراحت کننده بود. در فینال گذشته دوباره به بازی برگشتم و در ورزشگاه آزادی نبودم و قطعا آن دیدار برای من حیف بزرگ بود. خیلی دوست داشتم در این بازی شرکت کنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در روز بازی نتوانستیم در استقلال قهرمان شویم. همه تلاش کردند تا بعد از حدود سه دهه قهرمانی را به ایران بیاورند. خیلی متاسفم امیدوارم باز هم با یک تیم خیلی خوب در آسیا قهرمان شویم و دوباره فینالیست شویم و این بار هم قهرمان شویم.

نیماتی: جواب کره ای ها را باید گذاشت برای جشن قهرمانی!

چهار گل از روی نقطه پنالتی زدیم و جام رفت.

چهار گلی که در این بازی زدیم از روی نقطه پنالتی بود. کمی بی تجربه بود. یک پنالتی هم در بازی وجود دارد. VAR این سری به ضرر ما بود و داور با دیدن دوباره صحنه، باخت ما را پنالتی گرفت. می توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه اتفاقی افتاد که ما را دچار مشکل کرد. این برای ما بسیار ناراحت کننده است زیرا مستحق آن بودیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

ما باید به مهدی شری کمک کنیم تفاوت ما با سایر تیم ها همین است

فشار 100 درصد بیشتر بود. این بزرگترین بازی پرسپولیس بود و شرایط برای همه سخت بود. همه ما باید به مهدی کمک کنیم تا فراموشش کند و جبران کند. ما باید آن را از ذهن همه خارج کنیم و این بار آن را به یک رویداد بزرگ تبدیل کنیم و به این موضوع بسیار خوشبین هستیم. ما یک تیم هستیم و این چیزی است که به ما کمک کرد تا موفق شویم. ممکن است برای هر بازیکن دیگری این اتفاق بیفتد و ما با هم هستیم و این تفاوت ماست.

قهرمانی آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست.

دوست دارم قهرمان آسیا شوم. قهرمانی آسیا یک عنوان بسیار سرگرم کننده و فوق العاده است. به خصوص در ایران هیچ تیمی نتوانسته قهرمان آسیا شود. من مطمئن هستم که می توانم آن را در آینده شکل دهم. باید با تمرین و تلاش بیشتر و البته تیمی بزرگ وارد آسیا شویم و قهرمان شویم. به نظر من این از عهده پرسپولیس خارج نیست و باید برای آن بجنگیم.

بازیکنان ما شکست نخوردند، قهرمان شدیم.

صحبت در مورد این مسائل بعد از بازی خیلی راحت است و می توان حرف های زیادی زد اما باید به شرایط نگاه کرد. کادرفنی در آن زمان بازی من در پست هافبک را مناسب می دانست. چون به عنوان هافبک بازیکن کم داشتیم. ما سه بازیکن محروم و یک بازیکن دیگر داشتیم که ما را در آسیا رها کردند که برای بازیکنان و کادرفنی مشکل ایجاد کرد. فکر می کنم اگر بازیکنان بازنده نداشتیم قهرمان می شدیم.

نیماتی: جواب کره ای ها را باید گذاشت برای جشن قهرمانی!

اشکالی ندارد که داستانی را برای جلب رضایت مخاطب بگذاریم.

این یک بازی ملی بود و به نظرم شکست ما استقبال نشد. این قهرمانی افتخار او برای ایران و لیگ ایران بود. به نظر من تیم های دیگر مقابل پرسپولیس طرفداران زیادی داشتند و برخورد در فضای مجازی خوب نبود. پرسپولیس تا اینجای کار با نمایشی عالی به فینال رسید و توانست از سد حریفان بزرگ منطقه غرب آسیا بگذرد و شایسته حضور در فینال باشد.

من فکر می کنم خواندن و خواندن کری بیش از حد است و در مسیر درستی قرار نمی گیرد و منجر به بی ادبی و بی احترامی می شود. من فکر می کنم هرچه کمتر احمق باشند، احترام بیشتری برای یکدیگر قائل هستند. خوب نیست که بازیکنان علیه یکدیگر صحبت کنند. بازیکنان همدیگر را دوست داشتند و گفتن حرف هایی که توهین آمیز است برای صف آرایی با هواداران و خوشحال کردن عده ای اصلا خوب نیست. فضای مجازی کاملاً ناشنوایان را تحت تأثیر قرار می دهد و روز به روز بدتر می شود.

با بهترین امکانات وارد باتلاق شدیم.

از بازی برگشتیم تا در بهترین امکانات و بهترین ورزشگاه بازی کنیم و با این تیم جذاب و تماشاگران پرشور وارد قمشهر شدیم. تیمی که بازیکنان بزرگی دارد و مازندران در کل بازیکنان بزرگی دارد. در شأن او نیست که این استان و بخصوص این تیم در این زمین بازی کند. ببینید آیا هر دو تیم فقط زیر توپ بازی می کنند یا از ضربات آزاد استفاده می کنند. برای ما سخت بود. یکی از بهترین فرصت ها این است که ناگهان وارد زمینی شوید که باتلاقی است و اصلاً نمی توانید توپ را بچرخانید، واقعاً برای ما و حتی نساجی بد بود و امیدوارم شرایط برای آنها بهتر شود. حداقل برای ادامه مسابقات

احمد گل زد. تیم گل زد.

اسم گل احمد است و در آخرین دقیقه توپ را زد و گل را زد. در آن زمان نمی‌دانستم چه کسی گل زده و تیم باید چه گلی بزند. تساوی و بعد توانستیم گل پیروزی را بزنیم که البته نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. مهم نیست چه کسی گل می زند و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. ما فکر نمی کنیم چه کسی گل بزند و تیم گل زد. چه احمد ضربه بزنم چه هر بازیکن دیگری فقط برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

جواب داستان ها روی زمین و بعد از قهرمانی نهفته است.

شرایط تیم در لیگ خوب است و به یقین می توان گفت امسال هم برای قهرمانی می جنگیم و جز این هدف را دنبال نمی کنیم و آن را کم نمی کنیم. ما همچنان شرایط خوبی خواهیم داشت و در ادامه مسابقات با نتایج خوب به خصوص با تعادل خود تلاش می کنیم تا به بالای جدول برسیم و در این راه با هم آنها دوباره قهرمانی را جشن خواهند گرفت و سرودهای خود را خواهند خواند. آهنگ ها. ناشنوایی روی زمین، نه در فضای مجازی. و با حرفه های زشت و بی احترامی.

امیدوارم انگیزه شادی موفقیت شخصی آنها باشد نه ما.

آزادانه بازی چون حساسیت دارد و برای هواداران، بازیکنان و خود باشگاه مهم است، همیشه جذابیت خاصی دارد و بسیار مهم است. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی های پیش از دربی است. ابتدا باید به مصاف ذوب آهن برویم و سپس با نتیجه خوب این دو بازی سپاهان و انشاالله برای بازی با استقلال آماده شویم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کنیم تا از این بازی ها حداکثر امتیاز را بگیریم. همانطور که گفتم افتخار می کنیم که تمام تلاشمان را کردیم تا هوادارانمان را راضی کنیم و به فینال برسیم. ما هم آن داستان ها را به یاد داریم و این بار شاد نکردن دیگران انگیزه بزرگی برای ما بود و امیدوارم این تیم ها هم موفق باشند تا انگیزه شخصی شادی را داشته باشند.

بهتر از پرسپولیس کجا رفتم؟

من تا پایان فصل قرارداد داشتم و آن را تمدید کردم. من امسال در خدمت پرسپولیس بودم و یک فصل دیگر تمدید کردم. از تمام کادرفنی و مدیریتی که به من لطف داشتند و اجازه تمدید قراردادم را به من دادند، سپاسگزارم. پیشنهادات بیشتر شد اما من از دل پرسپولیس خوشم آمد و خوشحالم که تا سال 1401 در خدمت این تیم هستم و می توانم در خدمت او باشم و کجا بهتر از اینجا؟

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما