نیکبخت: دوست دارم استقلال در دربی برنده شود

[ad_1]

خبرورزشی: علیرضا واحدی نیکبخت پس از پایان دیدار استقلال و گل گهر سیرجان در گفت و گو با رادیو ایران اظهار داشت: این برد شیرین را به گل گهر سیرجان مقابل یک تیم بسیار خوب تبریک می گویم و فکر می کنم یکی از اتفاقات لیگ امسال گل است. . تیم گهر با امیرگله نوی.

وی افزود: بازی را می توان به دو قسمت تقسیم کرد، در نیمه اول که استقلال بازی را خیلی خوب و هجومی آغاز کرد. گل گهر باید ده نفره شود و بازیکن این تیم حذف شود که متاسفانه نشد.

نیکبخت اضافه کرد: من داور نیستم اما وقتی بازیکنی در صحنه ای تک به تک می شود و دروازه بان روی بازیکن اشتباه می کند، بازیکن خاطی باید حذف شود که در مورد داور اینطور نیست.

پیشکسوت استقلال گفت: گل دوم استقلال نیز روی بازی تاکتیکی جناح راست وارد شد و مهدی قدی یکی از زیباترین گل های لیگ را خلق کرد و در صحنه دوم پنالتی باید کارت زرد می گرفت که داور باز هم آرام گرفت. .

وی افزود: اما در نیمه دوم گل گهر وارد بازی شد و توانست نبض بازی را کنترل کند و با موقعیت های خوبی که ایجاد کرد توانست یک پنالتی بگیرد و بازی به تساوی کشیده شود.با تشکر خدا برای آزادی بازی.” تطبیق آن را کامل کرد.

بازیکن سابق استقلال از جناح راست صحبت کرد و با حضور احمد موسوی، وریا غفوری می تواند آزادانه به این تیم در خط حمله کمک کند. چپ و راست استقلال بازی خوبی را که او به نمایش گذاشت ندیدند.

نیکبخت: دوست دارم استقلال در دربی برنده شود

نیکبخت گفت: استقلال در بازی با دوندگی های زیاد از تمام موقعیت هایش استفاده کرد و ارسلان مطهری دوش های زیادی گرفت و فشار روی دفاع را بیشتر کرد و محمد دانشگر با اینکه در موقعیت خاصی قرار نداشت در سمت چپ قرار گرفت اما او خیلی خوب به نظر می رسید و نوید روزهای خوب آزادی را می دهد.

وحیدی نیکبخت، اگر حقیقی آن اشتباه را مرتکب نمی شد و گل زودهنگام را دریافت نمی کرد، باز هم استقلال بازی را می برد و افزود: زیبایی فوتبال همین اشتباهات است و شاید برعکس این اتفاق بیفتد. استقلالی ها توانستند نبض بازی را کنترل کنند و از همان ابتدای بازی مشخص شد که استقلال برای پیروزی در زمین است.

وی گفت: یادآوری می کنم که رشید مظهری بازی بسیار خوبی انجام داد و به نظر من او شایسته پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان است و پتانسیل حضور در تیم ملی را دارد. بازی ها. گرفته شده است.

بازیکن اسبق سرخابی های راجدانی درباره شهرآورد پایتخت و پیش بینی هایش از این دیدار به رادیو ایران گفت: فکر نمی کنم استقلال الان نیازی به زور بازیکن مصدوم داشته باشد و این بازی محمود فکری است. شیخ دیابت را بازیکنان برای دربی گذاشته اند، بازی سیتیورد نیز شرایط خاص خود را دارد و قطعا این دیدار برای هر دو تیم سخت خواهد بود. خیلی ها نمی فهمند و همیشه می گویند این بازی 6 امتیازی است و اگر استقلال بخواهد در کورس قهرمانی زنده بماند باید این بازی را ببرد.

نیکبخت در پایان با اعلام نتیجه تصمیم شهرورد و اینکه استقلال باید مقابل نایب قهرمان آسیا بایستد، گفت: چون با تمام مشکلاتی که برای استقلال ایجاد کردند، لیاقت برد را دارند و می خواهم بگویم درست است که پرسپولیس در آسیا در فینال بود، اما استقلال چندین دهه و سال ها پیش این فینال را تجربه کرد. .

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما