هاشمی طبا: هیچکس به حرف رئیس حرفه ای گوش نمی دهد

[ad_1]

سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه همیشه در هر کابینه بین اقتصاد و وزیر دارایی و رئیس سازمان و برنامه اختلافاتی وجود دارد، گفت: در نهایت پس از بررسی همه نظرات و هیئت دولت، رئیس جمهور پس از رای اعضا تصمیم نهایی را می گیرد. .

به گزارش ایلنا، این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: شری. در زمان هاشمی رفسنجانی; مهندس موسوی و آقای خاتمی که من شخصا شاهد آنها بودم، چنین اختلافاتی داشتند. مثلاً بین رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و دارایی که از مسئولان هم بودند، اختلافاتی وجود داشت، اما در نهایت تصمیم با رئیس جمهور بود.

وی با اشاره به ترکیب اتحادیه اقتصادی دولت سیزدهم گفت: در حال حاضر ساختار جدیدی در دولت آقای رئیسی ایجاد شده است؛ به عبارتی علاوه بر وزیر دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به عنوان نفر اول در رده مالی و تصمیم گیرنده انتخاب شده است؛ ترکیب کمی پیچیده است و ممکن است کلمات شنیداری لازم را نداشته باشد و برخی افراد آنچه را که می خواهند بیان کنند.

هاشمی طبا در ادامه گفت: آقای رئیسی نگاه جدی به صنف مالی داشت و می گفت مشکلات مالی را باید از زبان مخبر بیان کرد اما چرا وزیر دارایی و رئیس برنامه یا معاون اقتصادی وزیر مالیه نیست. “من اینطور فکر می کنم.” طراحی پیچیده دشوار است و مدیریت آن کنترل نمی شود.

او گفت: «من معتقدم رئیس جمهور باید حرف آخر را بزند. به نظر من حرف های مختلف نشانه عدم تمکین رئیس جمهور است و خوب نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گفته می شود محسن رضایی خود را برتر از سایر اعضای تیم اقتصادی خود می داند و تصمیم به پرداخت 800 هزار تومان یارانه در دی ماه گرفته است که وزیر دارایی ناشناس اعلام کرد. همچنین قوی به نظر می رسد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس برنامه و سازمان بودجه باید در مورد یارانه ها صحبت کنند، تاکید کرد. چون اعتبارات توسط رئیس این سازمان تخصیص می‌یابد، اگر دولت چیزی را تصویب نکرده است، کسی نباید در این مورد صحبت کند و به نظر من این یک اشتباه است.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما