هدیه 300000 تومانی برای خانم به مناسبت روز زن

[ad_1]

با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز زن و روز مادر، تب خرید هدیه برای بانوان بالا گرفته است. این در حالی است که فروشگاه اینترنتی خانومی که بیش از 90 درصد بیننده دارد در جشن روز زن به هر همراه 300 هزار تومان کمک مالی کرده است. این هدیه بدون قرعه کشی به هر مشتری داده می شود.

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین فروشگاه انحصاری لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که از سال 1393 شروع به کار کرده و امسال هشتمین سال حضور خود را با مخاطبان خود رقم زده است. خانومی نماینده بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی است و خانومی بیش از 50000 محصول مختلف دارد. این محصولات در انواع لوازم آرایشی، مراقبت از پوست صورت، مراقبت از چشم، مراقبت از بدن، مراقبت از مو و همچنین مجموعه کاملی از عطرهای مردانه و زنانه و لوازم الکترونیک شخصی در فروشگاه اینترنتی زنانه موجود می باشد. زن اصالت تمام محصولات خود را تضمین می کند. ضمناً طبق قانون وزارت بهداشت، در صورت پلمپ اقلام، 7 روز ضمانت برگشت وجه وجود دارد که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده نیازهای زیبایی خود را برطرف کنند.

خانومی سالهاست که در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده و بالغ بر یک میلیون زن ایرانی موضوعات مربوط به انتخاب و خرید صحیح لوازم آرایشی را در صفحات و کانال های خانومی در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال می کنند.

فروشگاه اینترنتی خانومی با تقویت زیرساخت و ظرفیت فرآوری 50000 محصول در روز، توانایی خود را در ارسال بسته ها افزایش داده است و این موضوع به تمامی بانوان ایرانی امکان خرید محصولات منحصر به فرد جشن و آرایشی را می دهد. کشورهایی که بسته ها در تمام شهرها و شهرستان های ایران با سرعت و دقت بیشتری در زمان کمتری به دست مشتریان می رسد.

خریداران می توانند با انتخاب بهترین محصولات از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی داخلی و بین المللی، سبد خرید خود را تکمیل کنند و با دریافت 300 هزار تومان هدیه در جشن روز زن، بهترین فرصت را در اختیارشان قرار دهند. از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

لازم به ذکر است در فروشگاه اینترنتی خانومی 1398 در جشنواره برندهای محبوب (بزرگترین نظرسنجی محبوب در مورد برندهای محبوب) تندیس طلا برنده بهترین برند از دیدگاه مصرف کننده شد.

راه های تعامل با فروشگاه اینترنتی خانومی

آدرس: تهران، نلسون ماندلا بلوید، خیابان ناهید غربی، پلاک 42، طبقه دوم

تلفن: 79186000-021

وب سایت: https://www.khanoumi.com

ایمیل: [email protected]

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما