هرگز این کار را با معده خالی انجام ندهید.

[ad_1]

کارشناسان بهداشت می گویند که مکانیسم بدن در هنگام صبح کند می شود، بنابراین غذاهای سبک یا بدون ناراحتی معده مصرف کنید. برای این منظور باید بدانیم که صبح ها با معده خالی از چیزی استفاده نکنیم.

بیشتر مردم دوست دارند روز خود را با یک فنجان قهوه یا چای داغ شروع کنند، غافل از اینکه می تواند باعث اسیدیته شود. به هر حال، طبق مطالعات انجام شده، این عادتی است که برای فردایی سالم باید تغییر کند.

به گفته متخصصان سلامت، مکانیسم بدن در هنگام صبح کند می شود، بنابراین غذاهای سبک بخورید که باعث ناراحتی معده نمی شوند. برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید چیزهایی را که باید صبح ناشتا باید از آنها پرهیز کرد، درک کرد. کمبود سوخت در صبح می تواند به طرق مختلف بر بدن تأثیر بگذارد و همه این تأثیرات به غذا مربوط نمی شود.

به گزارش تایمز سوفاندیا، برخی از کارها را هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که برای مدتی غذا نخورده اید انجام دهید:

هرگز داروهای ضد التهابی مصرف نکنید.

معمولاً داروها را نباید با معده خالی مصرف کرد، مخصوصاً هنگام مصرف داروهای ضد التهاب. در صورت داشتن هرگونه توصیه غذایی قبلی با پزشک خود مشورت کنید.

هرگز نخوابید

بین آخرین وعده غذایی و زمان خواب باید دو تا سه ساعت فاصله باشد، اما این بدان معنا نیست که هنگام گرسنگی چرت بزنید، بلکه می توانید قبل از خواب یک لیوان شیر یا یک سیب میل کنید.

هرگز الکل ننوشید.

مصرف الکل به طور کلی مضر است و باید از مصرف آن برای سلامتی خودداری شود. اما نوشیدن الکل با معده خالی بدتر است، زیرا در آن زمان بدن الکل زیادی جذب می کند که بر قلب، کبد و کلیه ها تأثیر می گذارد.

هرگز تصمیم نگیرید

تصمیم گیری در مورد معده خالی می تواند عملکرد را تغییر دهد، که بعداً پشیمان خواهید شد.

هرگز سخت ورزش نکنید.

ورزش با معده خالی می تواند عملکرد شما را به گونه ای تحت تاثیر قرار دهد که به پتانسیل کامل خود نرسید، زیرا بدن انرژی کمتری احساس می کند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به باشگاه، میوه و آجیل مصرف کنید.

هرگز بحث نکنید.

وقتی عصبانی هستید طرز فکر درستی ندارید که می تواند ذهن و تفکر شما را مختل کند و وضعیت را بدتر کند.

هرگز مذاکره نکنید

اگر روی سوخت سخت کار نکنید، نمی توانید به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کنید.

هرگز غذا نخرید.

خرید غذا با معده خالی اشتباه بزرگی است. این کار باعث می شود بیشتر از نیازتان خرید کنید و متوجه شوید که در انتخاب تنقلات ناسالم به جای غذاهای سالم دچار اشتباه می شوید. در نهایت، باید غذاهایی را انتخاب کنید که کربوهیدرات و قند بالایی دارند.

هرگز آدامس نجوید.

آیا اغلب هنگام جویدن اشتباه می کنید؟ آیا آن را با معده خالی می جوید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، می تواند باعث التهاب در معده شود، بنابراین هرگز آن را بیش از 10 تا 15 دقیقه نجوید.

هرگز قهوه ننوشید.

نوشیدن قهوه با معده خالی توصیه نمی شود. این نه تنها باعث سوزش سر دل می شود، بلکه باعث مشکلات گوارشی نیز می شود. اکثر مردم حتی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه صبحانه را حذف می کنند که می تواند اوضاع را بدتر کند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما