هرگز یا به ندرت

کنکور مهندسی کامپیوتر و IT بهجرئت تخصصیترین کنکور در میان کنکورهای مختلف است. انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی و ریاضی از میان ده ها منابع موجود در بازار، کار مشکلی خواهد بود. کنکور99 اولین کنکورم بود)در خصوص نظام وظیفه از مدرسه پرسیدیم گفتن که برای گروه هایی مثل من معافیت تحصیلی صادر نمیکنن و نیازی بهش نیست و برای کنکورم هم مشکلی ایجاد نمکنه.میخواستم بدونم همینطوری که گفتن هست؟ یه شکست واقعی. حول و حوش همون روزها بود که فهمیدم یه مریضی عجیب غریب هم دارم که به خاطرش باید روزی 2-3 ساعت تو درمانگاه می موندم. پیش از هر چیز این نکته را باید در نظر بگیرید و در وجودتان نهادینه کنید. الهه جونی هرچی که دوست داری صدام کن فدات آره نیلوفر جونی، این سپید جونی عروس کوچولوی نوعروس میخواد بشه شیطون وروجک، الانم داره واسه همسریش آتیش میسوزونه! سلام بنظر من که اگه واسه سال کنکورت یه مشاور خوب بگیری بد نیست (هرچند بازم بستگی به خودت داره ) ولی خب مثلا یه جاهایی خصوصا روزای آخر خیلی سوالا برامون پیش میاد که مثلا الان کدوم کارو بکنم درست تره ؟ شما با مطالعه درست یک درس، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. شما هر قدر یادگیری عمیقتری داشته باشید، نتیجهی بهتری در آزمون کنکور میگیرید.

و در نهایت علاقه مند به اشتغال در چه زمینه ای است؟ نکتهی مهم در زمان باقیمانده این است که باید تا جای ممکن آموختههایتان را مرور کنید که برایتان نهادینه شود. در زمان باقیمانده این است که باید تا جای ممکن آموختههایتان را مرور کنید که برایتان نهادینه شود. دلیل آن هم، جدای از تخصصیبودن کنکور، به این مطلب بازمیگردد که اگر سعی کنیم براساس اطلاعات ناقص دربارهی سیر مطالعاتی و تسلط شما مشاوره بدهیم، به ضرر شما در آزمون کنکور تمام خواهد شد. گستردگی درسها و همچنین تخصصیبودن آن برای هر گرایش آن را از آزمون کنکور دیگر رشتهها مجزا میکند. نکتهی مهم اینجاست که پیشرفت در این حالت برای افراد بهصورت کاملاً خطی و بهصورت کند است. بنابراین در اینجا دربارهی نکات کاملاً عملیاتی صحبت میکنیم. نکتهی مهم کمشدن تعداد داوطلبان در کنکور و البته کمشدن سطح رقابت است. میتوان برای اغلب کنکورها راهنمای کلی داد، اما درسهای کنکور کامپیوتر و IT بسیار تخصصی است و باید برای هر فرد مشاورهی تکبهتک داد.

مشاور کنکور یخچالیان

اغلب کنکورها درسهای محدودی دارند. هرچند اغلب آنها بنا به دلایلی داشتن مشاور کنکور را کتمان می کنند. این افراد اغلب دانشجو هستند. برای اینکه این نکته بیشتر در ذهن شما جای بگیرد، بهصورت کوتاه به دو نظریهی یادگیری اشاره میکنم. اینجاست که باید بهسمت نظریهی آشوب حرکت کند. به طور مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کند و کدام یک بهترین هستند. اما وقتی شانسش را با حرفه ای ها در کنکور امتحان می کند و برای اولین بار شکست می خورد، چون آمادگی ندارد، نمی تواند از عهده آن برآید. در جدول زیر رشته های مختلف کنکور تجربی نشان داده شده است که شما با مراجعه به آن می توانید بفهمید که برای قبولی در هر رشته و دانشگاه باید به چه تعداد از سوالات پاسخ دهید. سوال من اینه که چند درصد سوالات کنکور متوسط، ساده و سخته؟ و اینکه بالا نوشته دوبار مجاز به انصرافید ولی فقط بار اول میشه ادامه تحصیل داد یعنی اگه من بعد از قبولی دانشگاه سراسری 1401 هم انصراف بدم باز نمیشه ادامه تحصیل داد؟ دلیل آن هم این است که نقطهی تعادل برای آنها محیطی امن فراهم میکند.

مشاور کنکور چیکار میکنه نی نی سایت

موفقیت سهم تمام افرادی است که برای آن تلاش میکنند، اما این موفقیت به راحتی به دست نمیآید و نیازمند خدمات مختلفی برای افراد است که شاید مشاوره تلفنی کنکور این نیاز را برآورده نماید. دانش آموزان و داوطلبان کنکور، نیازمند مشاوره و مشاور کنکور انسانی رایگان برنامه ریزی هستند. همانطور که می دانید موسسه حرف آخر ، یکی از برترین موسسات آموزشی کشور بوده و به صورت تخصصی در زمینه کنکور فعالیت می کند و به دلیل نوآوری و خلاقیت های آموزشی خود ، مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است. در واقع، داشتن برنامه ریزی تجربی آن قدر مهم است که در صورت عدم وجود آن نمی توانید انتظار پذیرش در یکی از بهترین رشته های تحصیلی و دانشگاه های معتبر کشور را داشته باشید. اینکه بتوانید مشاور و پشتیان کنکور خوبی داشته باشید به شما کمک می کند که به طور صحیح مطالعه کرده و با تمام قوا به سمت جلسه کنکور بروید. چنانچه در مورد ثبت نام، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 1400 به مشورت و آگاهی بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

مشاوره ی کنکور

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور رتبه های برتر وب سایت خود باشید.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما