هزاران امضا برای بازگشت عادلانه

[ad_1]

سه سال پس از پاک شدن تصویر عادل فردوسی پور از صفحه تلویزیون ایران، در صداوسیما و همچنین شبکه ورزش شنیده و شنیده شد، اما فردوسی پور از تهیه کنندگی و اجرای پرمخاطب ترین برنامه خود صداسیما منع شد.

به گزارش شرق، عادل فردوسی که مجری و مجری این برنامه بود، مورد انتقاد منتقدان مدیران فوتبال و افشاگری ها درباره اتفاقات پشت پرده در فوتبال ایران قرار گرفت. اما تولید از اول مارس قطع شد. پس از ورود علی فروغی به عنوان مدیر شبکه، خط مقدم مقابل فردوسی و برنامه شکل گرفت.

تبلیغات برنامه با موج های تند انتقاد قطع شد و به دلیل قطع همکاری عادل فردوسی پور از شبکه جدا شد. پس از وقفه، عادل فردوسی از «مدار» کنار گذاشته شد و تا پایان روز جای او را بدجوری گرفت. تبلیغات به این نکته اشاره کرد که مجری تصمیم گرفته فراتر از این باشد و ممکن است نقشه های کمتری در اجرای این تصمیم داشته باشد.

دوره هایی از امید تا بازگشت

با تمام این اوصاف بسیاری از فوتبال دوستان و برنامه، به امید خدا از موانع فردوسی عبور کرده و در نهایت از سد صدا و سیما و باز هم پرمخاطب ترین برنامه صداوسیما عبور کنند. در محل مجری دیده می شود. این انتظارات با اظهار نظر گاه و بیگاه از سوی مقامات یا اعضای مجلس نمایندگان افزایش می یابد.

هفته گذشته نماینده مردم اردبیل در جریان بازدید رئیس مجلس از مجمع نمایندگان از حضور در جمع نمایندگان خبر داد و گفت که در این جلسه درخواست کننده به شبکه عادل فردوسی پور بازگشته است. حجت الاسلام سید کاظم موسوی که در جلسه علنی این جلسه سخنرانی کرد، طی اظهاراتی شفاهی با بیان اینکه در دیدار با رئیس سازمان صداوسیما، عادل فردوسی پور به برنامه بازگشت و خواستار سازوکار برای انجام این برنامه شد، گفت: بنابراین. وی گفت: حداقل با بازگشت فردوسی پور به این برنامه برای جوانان، تلاش کافی برای رفع فشارهای اقتصادی و معیشت مردم نداریم.

درخواست هواداران از رئیس صداوسیما

در این میان هواداران فوتبال و عادل فردوسی هم بیکار ننشسته اند. این روزها با راهنمایی بیش از چند هزار نفری که امضا کرده اند و تعداد امضاها به صورت تصاعدی افزایش یافته است، رئیس جبلی پیمان رئیس سازمان صدای آمریکا می خواهد فردوسی پور را از برنامه های فوتبال کنار بکشد. . در متن این کمپین با اشاره به فعالیت های حرفه فردوسی پور آمده است: او پس از تهیه گزارش از جام جهانی فوتبال به شهرت رسید و در همان سالی که «برنامه» بررسی فوتبال ایران را طراحی و تهیه کرد. و تا پایان سال که مدیریت شبکه از دنیا رفته است، اجرای برنامه «پرداخت و این برنامه» همواره به عنوان یکی از بهترین و پرگفتارترین برنامه های صوتی کشور به شمار می رود.

امضا کنندگان این کمپین می گویند: عادل فردوسی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی ایران است و عناوین بهترین گزارشگر فوتبال، بهترین مجری و بهترین چهره تلویزیونی را از جشنواره های مختلف دریافت کرده است. آنها به نقل از جبلی نوشتند: «هیچ مانعی برای حضور مجدد فردوسی پور در صداوسیما وجود ندارد» و از آنها می خواهد که به خواسته های هواداران فردوسی پور پاسخ دهند و .

وعده های رئیس پرابهام سادا اوسیما

خروج عبدالعلی علی عسگری از صداوسیما به عنوان سرپرست و جانشین پیمان جبلی به بازگشت فردوسی پور به صداوسیما افزوده است.

علیرغم ادعای صداوسیما مبنی بر بازگشت فردوسی پور به سازمان برای اجرای برنامه های ورزشی، آن هم بازگشته و همچنان در هاله ای از ابهام است. پس از لغو برنامه نود، سازمان صدای آمریکا از اجرای برنامه برتری فوتبال توسط محمدحسین میثاقی خبر داد. اگرچه این برنامه هرگز نتوانسته محبوبیت برنامه را به خود اختصاص دهد، اما به نظر می رسد که نحوه و نحوه پیمان اجرای برنامه برتر فوتبال بیش از پیش مورد پسند مدیران صداوسیما و سایرین قرار خواهد گرفت. نمی خواهید برنامه را دوباره اجرا کنید.

درخواست هواداران فوتبال و عادل فردوسی پور از صداو سیما با پاسخ های متعدد رئیس سازمان مواجه شده است اما بیشتر ادعاها مبنی بر حفظ «سرمایه انسانی» و «حفاظت از چهره ها» منتفی شده است. این ابهامات و کلیشه ها به وضوح آینده فردوسی پور را در این سازمان تحت تاثیر قرار داده است. در پایان، آنها امیدوارند که راه بهتری برای شنیدن صدای خود داشته باشند. به نظر می رسد مدیران علاقه ای به شنیدن این صداها ندارند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما