هشدار برای سازندگان لوازم خانگی

[ad_1]

معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت های خود را در بازار واقعی تعیین نکنند، برنامه ریزی های لازم برای آزادسازی واردات با توجه به نیاز مردم انجام می شود.

به گزارش فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بیستمین جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به تلاطم اولیه بازار از همه اعضا خواست در راستای ثبات قیمت ها و بازارها گام های مناسبی بردارند و نظارت ها را افزایش دهند. برای تجهیزات اولیه معاون رئیس جمهور با خواستار توقف هرگونه گرانی به ویژه در روزهای پایانی سال، افزود: باید با عاملان آن به شدت برخورد شود.

در این نشست گزارش مفصلی از وضعیت قیمت در صنعت لوازم خانگی ارائه شد. بر اساس این گزارش و با هدف مهار افزایش قیمت، ایجاد شفافیت در سامانه جامع معاملات، ثبت دقیق فاکتورهای فروش، درج قیمت تولیدکننده، کاهش قیمت تمام شده از طریق ساخت کالاهای خانگی و لوازم یدکی، تلاش برای کاهش و افزایش تعرفه واردات. . در این صنعت و بازار تصمیم بر این شد که گردش کالا و محصول متنوعی از جمله راهکارهای کاهش قیمت ایجاد شود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار مقرر شد در صورتی که تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی قیمت خود را در بازار واقعی تعیین نکنند، برنامه ریزی لازم برای آزادسازی واردات بر اساس نیاز صورت گیرد. . مردم.

در این نشست وزارت صمت گزارشی از آخرین قیمت 18 قلم کالا از طیف گسترده آسیب شناسی و اجناس شب عید و همچنین آخرین قیمت تولیدکنندگان ارائه کرد. کالاها بر اساس این گزارش، تعداد اقلام مشمول طرح درج قیمت تولیدکننده 7000 قلم کالا اعلام شد که از این تعداد حدود 4500 قلم کاهش قیمت داشته است.

همچنین گزارشی از تامین و نگهداری میوه های شب عید، توزیع گوشت، طیور و برنج در میادین عرضه از سوی وزارت جهاد کشاورزی ارائه و مقرر شد در پایان سال، مایحتاج اولیه تامین شود. اجناس فراوان با قیمت مصوب بازار هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

توزیع کالا در سامانه‌های هوشمند و اینترنتی نیز از جمله گزارش‌هایی بود که در این نشست ارائه شد و تعداد آن مشخص شد. ارتقاء سیستم های موجود تا پایان سال و ارتقاء زیرساخت های فروش و تامین از طریق این سیستم ها.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما