هنرمندان و افراد مشهور کدام گوشی های موبایل را می خرند؟

[ad_1]

تا چند سال پیش ارتباط افراد با افراد مشهور در هر زمینه کاری بسیار سخت و غیرممکن بود، اما امروزه با توسعه شبکه های اجتماعی، گوشی های هوشمند و مواردی از این دست، همه می توانند با افراد مشهور ارتباط برقرار کنند. .

در واقع بازیگران، هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان به راحتی می توانند با کمک شبکه های اجتماعی به طرفداران خود بگویند که کدام لباس و برند را پوشش دهند، با کدام آژانس مسافرتی یا حتی از چه کسی در تماس هستند یا نه!

البته اکثر ما بیشتر در این مورد کنجکاو هستیم و همچنین علاقه مندیم بدانیم تلفن همراه خواننده یا بازیگر معروف آنها چیست؟ این ممکن است به این دلیل باشد که بیشتر مردم علاقه مندند بدانند افرادی که آنها را موفق و محبوب می دانند چه کاری انجام می دهند تا بتوانند همان کار را انجام دهند.

ما می توانیم کاری را که افراد موفق انجام می دهند انجام دهیم. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ یا شیائومی هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، زیرا شاید نظر شما تغییر کرده است!

سلبریتی ها هر تلفن همراهی را نمی خرند!

در نظر داشته باشید که سلبریتی ها و افرادی که از سطح زندگی بالاتری نسبت به افراد عادی جامعه برخوردار هستند، استانداردهای زیادی را رعایت می کنند که به همین دلیل هیچ کالایی را خریداری نمی کنند. این موضوع در مورد تلفن همراه آنها نیز صادق است! موبایل ابزاری است که این روزها هر فردی برای هر موضوعی به آن نیاز دارد.

این روزها برای پرداخت قبوض، صحبت با افراد مختلف، کار در شبکه های اجتماعی و حتی شرکت در کلاس های مدرسه و دانشگاه به تلفن همراه نیاز دارید. اگر یک فرد شناخته شده یا پردرآمد از مدل های خاصی از تلفن همراه استفاده می کند، باید بدانید که این تلفن های همراه می توانند از نظر کیفیت و رفع نیازهای ما به طور بالقوه مفید باشند.

کدام مدل های تلفن همراه محبوب ترین هستند؟

عوامل مختلفی می تواند بر شهرت و برند یک برند تلفن همراه تأثیر بگذارد. این عوامل می تواند به شرح زیر باشد.

  • میزان تبلیغات و برندسازی شرکت در فضای مجازی و سنتی
  • کیفیت محصول از نظر دوام و استحکام
  • ویژگی های موجود در محصول و میزان کارایی آنها
  • رضایت عمومی از افرادی که از محصول استفاده می کنند و نظرات آنها در فضای مجازی

برندهایی که این روزها می بینید محبوبیت بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارند، معمولا با استفاده همزمان از تمامی فاکتورهای بالا در دنیا نامی برای خود دست و پا می کنند و مشتریان زیادی دارند. برندهای معروفی مانند سامسونگ، شیائومی و اپل از این استراتژی برای گرفتن بهترین نتایج استفاده کرده اند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید گوشی سامسونگ یا اپل، بهتر است ابتدا خودتان از این برندها مطلع شوید. به عنوان مثال، باید بدانید که اپل یک شرکت آمریکایی پیشرو در تولید فناوری و گوشی های هوشمند است، اما سامسونگ نیز یک شرکت کره ای در زمینه لوازم خانگی، محصولات هوشمند و گجت ها است. هر دو برند مزایا و معایبی دارند. آنها خودشان هستند و برای یک مصرف کننده معمولی، شاید تنها تفاوت بین این دو برند نام آنها باشد. البته نباید سلبریتی ها و نفوذ را فراموش کرد. این گروه با استفاده از برندی خاص که به طور معمول برند اپل در کشورهای اروپایی و آمریکایی است، علاقه افراد را به استفاده از این موبایل ها و دستگاه ها برمی انگیزد.

چرا محصولات اپل در بین افراد مشهور بیشتر از سایر برندها محبوب هستند؟

اگر تعجب می کنید که چرا یک هنرمند به جای خرید گوشی شیائومی از محصولات و گوشی های اپل استفاده می کند، در اینجا چند دلیل آورده شده است. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

آیفون‌ها نسبت به سایر تلفن‌های همراه لوکس‌تر هستند.

آیفون گران‌تر و لوکس‌تر از سایر تلفن‌های همراه به نظر می‌رسد. البته معنای لوکسی که ما در مورد آن صحبت می کنیم با تجملی که ممکن است در ذهن داشته باشید متفاوت است. منظور ما تجمل نمادینی است که این مخاطب تلفن همراه احساس می کند.

گوشی های شیائومی، هواوی، سامسونگ و … که دارای سیستم عامل اندروید هستند در سمت مقابل این گوشی ها قرار دارند که با قیمت های متفاوتی می توانید آن ها را پیدا کنید.

طبق آمار حدود 82 درصد از بازار موبایل در اختیار گوشی های موبایل اندرویدی و 17 درصد در اختیار گوشی های اپل و مابقی بین برندهایی مانند بلک بری توزیع شده است. این در حالی است که آیفون ها با سیستم عامل iOS خود در بین خوانندگان و فوتبالیست های خارجی محبوبیت بیشتری دارند.

از کجا موبایل بخریم؟

اکنون که می دانید افراد مشهور و هنرمندان علاقه بیشتری به خرید گوشی و گوشی دارند، بهتر است به فکر خرید یک گوشی اپل از فروشگاه های معتبر باشید. فروشگاهی که مردم به آن اعتماد دارند و بهترین محصولات و خدمات را به شما ارائه می دهد.

در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با فروشگاه اینترنتی درسو آشنا کنیم. درسو به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های آنلاین کالاهای دیجیتال شناخته می شود که با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، قیمت مناسب، خدمات شگفت انگیز در هفت روز هفته توانسته اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند. تخفیف و خدمات پس از فروش ویژه.

شما می توانید با مراجعه به سایت درسو و انتخاب محصول مورد نظر خود از این مجموعه خرید کنید. البته درسو فقط یک برند آنلاین نیست، بلکه در گذشته در بسترهای موبایلی مانند چهارصد پاساژ تهران حضور پر رنگی داشته است.

نظر شما در مورد خرید تلفن همراه از افراد مشهور، افراد مشهور و هنرمندان چیست؟ به نظر شما چه نوع موبایلی برای این افراد مناسب است؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و سایر علاقمندان در میان بگذارید.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما