هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب را تایید کرد

[ad_1]

بالاخره انتظارها برای تایید ساخت فصل دوم سری بازی های ماهی مرکب به پایان رسید!

هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال کره‌ای Squid Game در شبکه نتفلیکس، ساخت فصل دوم این سریال را تایید کرد. در مصاحبه اخیر با آسوشیتدپرس، سازنده سریال، هوانگ، گفت که “قطعاً فصل دوم ساخته خواهد شد.” با این حال، سازنده سریال کره ای درباره فصل دوم بازی ماهی مرکب گفته است که «هنوز زود است که درباره زمان و چگونگی این اتفاق صحبت کنیم». هوانگ در مورد فصل دوم بازی ماهی مرکب گفت: “گای هون برمی گردد و کاری برای دنیا انجام می دهد.”

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب را تایید کرده است، اما تاریخ و زمان آن هنوز مشخص نیست.

هوانگ در مصاحبه با Squid Game گفت: “خب، فشار زیاد، تقاضا و عشق زیادی برای فصل دوم وجود داشت.” بنابراین من تقریباً فکر می کنم که شما برای ما انتخابی باقی نگذاشتید! اما من می گویم که فصل دوم قطعاً وارد کار خواهد شد. در حال حاضر در مغز من است. در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی هستم. اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه این اتفاق می‌افتد. “پس بهت قول میدم، گی هون برمیگرده، یه کاری برای دنیا انجام میده.” اکنون که ساخت فصل جدید بازی ماهی مرکب تایید شده است، کسانی که از اتفاقات انتهای داستان در فصل اول ناراضی بودند، ممکن است پاسخ بیشتری به شکایات خود دریافت کنند.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب را تایید کرده است، اما تاریخ و زمان آن هنوز مشخص نیست.

به خصوص لبرون جیمز، ستاره بسکتبال NBA، از تصمیم گای هون برای تعقیب تهیه کنندگان مشترک به جای پیوستن به دخترش در ایالات متحده ابراز نارضایتی کرده است، اقدامی که توسط بسیاری از افراد به دنبال پایان احساسی تر این شخصیت مورد انتقاد قرار گرفته است. . هوانگ در واکنش به این انتقاد گفت که تصمیم گای هون ناشی از تمایل فداکارانه و فداکارانه او برای سرنگونی سیستم استثمارگر برای انتقام کورکورانه از مردان نقابدار پشت آن است.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب را تایید کرده است، اما تاریخ و زمان آن هنوز مشخص نیست.

در هر صورت تایید ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب راه را برای احتمالات داستانی بی پایان باز می کند. این مجموعه اکنون این فرصت را دارد که به طور کامل و جامع تاریخچه رقابت های مرگبار بازی ترکیبی را که به نظر می رسد یک برش جهانی طراحی شده توسط نخبگان بین المللی باشد، بررسی کند. حالا که او تمام دوستان و یاران خود را در طول بازی از دست داده است، بدون شک جهاد تن به تن در برابر مهمانان ویژه نقابدار جذاب خواهد بود.


[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما