هواوی از جدیدترین خودروهای هوشمند تاشو و هیبریدی رونمایی کرد

[ad_1]

هواوی در رویداد جهانی روز پنجشنبه 2 ژانویه 2014 از تعدادی از محصولات پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این محصولات جدیدترین و به روزترین فناوری هواوی را به نمایش می گذارند و راه حل های جدیدی برای زندگی هوشمند ارائه می دهند. هواوی در این مراسم از پنج محصول خود رونمایی کرد که شامل تلفن همراه تاشو جیبی P50، عینک هوشمند عینک، ساعت D با اندازه‌گیری ECG و فشار خون، لپ‌تاپ Matebook X Pro و خودروی هیبریدی هوشمند AITO M5 می‌شود. در ابتدای این مراسم به توسعه و تکمیل سیستم عامل هواوی هارمونی اشاره شد که می تواند یک اکوسیستم یکپارچه و هوشمند را در زندگی روزمره همه افراد ایجاد کند و همه این دستگاه ها را به بهترین نحو ممکن و به آسانی به هم متصل کند. در زمان نگارش این مقاله، این سیستم عامل بیش از 220 میلیون کاربر فعال در دستگاه های هوآوی و بیش از 100 میلیون کاربر در دستگاه های ساخته شده توسط سایر شرکت ها دارد که تعداد کل کاربران را به بیش از 320 میلیون در سراسر جهان می رساند. در ادامه به بررسی اجمالی این محصولات می پردازیم.

جیب تاشو گوشی موبایل P50

موبایل های سری P هواوی همیشه پیشتاز این شرکت بوده و در طراحی و ساخت آنها از آخرین تکنولوژی و قابلیت های پیشرفته عکاسی استفاده شده است. چندی پیش مدل‌های P50 و P50 Pro معرفی شدند و طبق معتبرترین وب‌سایت بررسی دوربین گوشی‌های هوشمند (DXO Mark)، P50 Pro اکنون قوی‌ترین دوربین را در بین تمام گوشی‌های هوشمند دنیا دارد. حال در این رویداد از مدل جیبی P50 رونمایی شد که علاوه بر قابلیت های معمول سری P، ساختار تاشو پوسته ای نیز دارد. این محصول دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است که می توان آن را به صورت عمودی از وسط تا کرد. همچنین در پشت گوشی دو دایره بزرگ وجود دارد که یکی دارای سه ماژول دوربین و دیگری با صفحه نمایش 1.04 اینچی است. این صفحه نمایش جذاب به کاربر امکان نمایش اعلان ها، تصاویر سلفی، مسیرهای ناوبری و بسیاری ویژگی های دیگر را می دهد. دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز 40، 13 و 32 مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. با 4000 میلی آمپر ساعت، تنها 190 گرم وزن دارد و از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 888 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می گیرد. این گوشی طراحی بسیار جذابی با دو رنگ طلایی سفید و بژ دارد و برای آن دسته از کاربرانی که توجه ویژه ای به منحصر به فرد بودن و ظاهر گوشی با عملکرد عالی دارند، انتخابی عالی است.

ساعت هوشمند d

هواوی از جدیدترین خودروهای هوشمند تاشو و هیبریدی رونمایی کرد

هوآوی مدل های مختلفی از ساعت و مچ بند هوشمند را معرفی و روانه بازار کرده است و یکی از پرفروش ترین دستگاه های پوشیدنی هوشمند در جهان است. این ابزارها به ویژه در دو تا سه سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند و به مردم کمک کرده اند تا هر از چند گاهی در شرایط همه گیر کرونا، سلامت و وضعیت جسمانی خود را زیر نظر داشته باشند. جدیدترین محصول هواوی مدل Watch D می باشد که دارای دو ویژگی بسیار جذاب قابلیت اندازه گیری ECG و فشار خون می باشد. شاخص ECG به طور خلاصه سلامت قلب را نشان می دهد و Watch D پتانسیل تشخیص انواع آریتمی ها از جمله کاهش یا افزایش ضربان قلب یا ضربان قلب نامنظم را دارد. این ساعت هوشمند همچنین قابلیت اندازه گیری آنی فشار خون را دارد و می تواند شما را از موقعیت های خطرناک آگاه کند. ممکن است به دلایل مختلفی از جمله فشار خون بالا یا مشکلات قلبی، فشار خون بالا یا پایین و آریتمی قلبی را تجربه کنید. علاوه بر این، Watch D توانایی شناسایی بیش از 70 نوع فعالیت ورزشی و ارزیابی سلامت جسمانی را دارد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.64 اینچی با کیفیت HD است که کار و لمس آیکون های روی آن را بسیار راحت و کاربر پسند می کند.

عینک هوشمند

یکی دیگر از محصولات جدید هواوی عینک هوشمند Eyewear است. طراحی فریم این محصول مشابه عینک های کلاسیک و معمولی است و به سختی می توان تشخیص داد که بلندگوها و سنسورهای زیادی در بدنه و دسته خود دارد. این شیشه ها با فریم های مختلف دایره ای و مربعی طراحی شده اند. همچنین طراحی قاب و نحوه چسباندن آن به دسته به گونه ای است که به راحتی می توان آن را از طبی به دودی و یا حتی برای دوربین و لنزهای نزدیک بینی تغییر داد. اما نکته اصلی در دسته بندی این عینک ها این است که دارای دو بلندگو هستند که عملکرد دوگانه دارند. به این ترتیب می توانند موسیقی پخش کنند و صدای اطراف خود را کاهش دهند. به یاد داشته باشید که برای پخش موسیقی نیازی به استفاده از هدفون ندارید و صدا از طریق طراحی بسیار خاص از طریق بلندگوها برای شما پخش می شود. این عینک همچنین دارای سنسورهای بسیار حساسی است که می تواند با توجه به صدای محیط و محیط اطراف، صدای منتشر شده از اسپیکر را به یکباره تقویت یا کاهش دهد تا از حریم خصوصی شما محافظت کند و شنیدن افراد نزدیک شما را آسان کند. صدایی که با شنیدن بلندگو منتشر می شود. این عینک هوشمند از سیستم عامل هارمونی نیز بهره می برد و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف را نیز دارد. این عینک به لطف حسگرهای ژیروسکوپ تعبیه شده در بدنه می تواند به شما هشدار دهد که مدت زیادی است که سر خود را خم کرده اید و با گوشی یا لپ تاپ خود کار می کنید و بهتر است مدتی به گردن خود استراحت دهید. هشدار که بسیاری از شما این روزها به آن نیاز دارید.

لپ تاپ Matebook X Pro 2022

هواوی از جدیدترین خودروهای هوشمند تاشو و هیبریدی رونمایی کرد

هواوی لپ تاپ های خود را در چهار سری مختلف دسته بندی کرده است که برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. از سری Matebook D و سری Matebook گرفته تا سری Matebook E متغیر برای استفاده روزمره، اما قدرتمندترین سری لپ تاپ های هوآوی سری Matebook X Pro هستند که از به روزترین و قدرتمندترین سخت افزار استفاده می کنند و بسیار عالی هستند. . گزینه هایی برای کاربردهای تجاری .. البته سری MetBook X Pro دارای طراحی بدنه تمام آلومینیومی باریک و سبک وزن با قدرت بالاست که به جذابیت و دوام آن کمک زیادی می کند. این گوشی از صفحه نمایش 14.2 اینچی 3K، نرخ تازه سازی 90 هرتز و روشنایی 500 نیت استفاده می کند، اما وزن آن تنها 1.38 کیلوگرم است. این لپ تاپ در دو رنگ خاکستری نقره ای (خاکستری فضایی) و سبز تیره (سبز زمردی) عرضه خواهد شد. این لپ تاپ در سه پیکربندی مختلف با پردازنده های نسل یازدهم Core i5 و Core i7 اینتل با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 1 ترابایت SSD عرضه خواهد شد.

خودروی هیبریدی هوشمند AITO M5

اما جذاب ترین و متفاوت ترین محصول ارائه شده در پایان مراسم، اولین خودروی تولید انبوه هواوی بود. این خودرو که با برند AITO تولید و عرضه می شود، از ترکیبی از موتورهای برقی و بنزینی استفاده می کند. این خودرو دارای پلت فرم SUV یا هماهنگی شاسی بلند بوده و از مزایای طراحی بدنه و طراحی داخلی مینیمال و جذاب برخوردار است. نقطه قوت اصلی AITO M5 سیستم عامل هارمونیک است که نقش مغز و کنترل کننده اصلی خودرو را ایفا می کند. استفاده از این سیستم عامل باعث ایجاد یکپارچگی منحصر به فرد در این محصول با سایر محصولات هواوی می شود که در هیچ محصول دیگری یافت نمی شود. زیرا خودروها، دستگاه های هوشمند و سیستم عامل ها همیشه توسط سه شرکت مختلف ساخته می شوند، اما در اینجا هر سه توسط یک شرکت و با فناوری یکپارچه ساخته می شوند و این هماهنگی فوق العاده ای بین آنها ایجاد می کند. شما می توانید با مانیتور، میکروفون و بلندگوهای هوآوی که در خودرو تعبیه شده است، کنترل زیادی داشته باشید، از ساعت هوشمند خود به عنوان سوئیچ برای روشن و خاموش کردن خودرو و حتی خانه یا محل کار هوشمند خود استفاده کنید. یاد آوردن. Huawei AITO M5 می‌تواند تجربه خودروی لوکس را با رانندگی روان و راحت و کنترل هوشمند بر روی تمام ابزارهای شما در اکوسیستم هوشمند به شما ارائه دهد.

برای مشاهده تمامی محصولات هواوی به این لینک مراجعه نمایید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما