واکنش تند استقلال به محرومیت ساپینتو؛ اخراج سرمربی ما خنده‌دار بود در نهادهای خارجی و داخلی پیگیری می‌کنیم

اخبار استقلال

فدراسيون فوتبال در سال 71 تصميم گرفت براي رونق فوتبال در كشور به استانها سهميه بدهد. سهميه تهران چهار تيم بود كه دو تيم پاس و پرسپولیس به عنوان قهرمان و نايب قهرمان ليگ، دو سهميه اول تهران را تشكيل مي دادند. در نیمه دوم این دهه نیز استقلال یک بار دیگر و این بار در مقابل تیم ژاپنی جوبیلو ایواتا در بازی فینال مغلوب شد و برای دومین بار به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

در 17 شهريور 1324 و درست سه روز بعد از پايان جنگ جهانى دوم، كلوپى در میدان فردوسی تهران با نام دوچرخه سواران تأسيس شد كه مركز تجمع ورزشكاران به خصوص دوچرخه سواران بود. یک پاس ساده به سمت چپ می‌فرستا‌د قائدی بود و بیرو و دروازه. اگرچه مطهری عالی ضربه زد، اما بیرو نشان داد چرا بهترین گلر ایران است. هافبک جوان و استقلالی تیم امید به دنبال جلب رضایت عنایتی برای ادامه کارش در تیم امید است. نمایش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و شاید اگر این مربی در سمت خود ابقاء می‌شد، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد.

واکنش باشگاه استقلال به اتفاقات دربی حذفی/ دلیل اخراج ساپینتو بر هیچکس مشخص نیست!

اعضاى هيئت مديره وقت( خسروانى، عمواوغلى، جانانپور، حسينى، خاكزار و…)  اين باشگاه كم كم فعاليت در ساير رشته ها را نيز آغاز كردند و اولين تيم فوتبال اين باشگاه را تأسيس كردند. آنها رنگ آبى آسمانى را به عنوان رنگ پيراهن خود برگزيدند و در تمام طول تاريخ رنگ آبى از كمرنگ تا پررنگ، رنگ پيراهن اصلى اين باشگاه شد. مریض نیمه جان که با معجزه به زندگی بازگشته بود این بار حقیقتا از دست رفت. یکی از مهمترین صحنه‌های دربی ۱۰۱، سرنگون شدن عیسی در لحظات پایانی بود که می‌توانست موجب شود بازی در همان وقت‌های قانونی به پایان برسد. پیراهن بزرگ استقلال(تاج) به سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود و در صندلی‌های بالای این پیراهن به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) نام امام هشتم درج شده بود. برخی از محتوای فوتبالی با همکاری ترنسیس ترجمه و تهیه می‌گردد.

  • در سال 1328 پرویز خسروانی امتیاز باشگاه دوچرخه سواران را به نام خود به ثبت رساند و به دليل اينكه باشگاه در 18 رشته ورزشى فعاليت داشت و عموم مردم تصور مى كردند فقط باشگاه دوچرخه سواران در رشته دوچرخه سوارى فعاليت دارد، نام اين باشگاه با نظر هيئت مديره به تاج تغيير يافت.
  • ماجرا در سال های بعد به خوبی فصل اول پیش نرفت و یک مقام پنجم و یک مقام ششم ماحصل حضور سه ساله قلعه نویی در استقلال بود.
  • سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نامه‌ای به هواداران درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش واکنش نشان داد.
  • عامل ناکامی این است که تیم بعد از شکست برای بهتر شدن تلاش نکند.

کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید. تمام حقوق مادی و معنوی برای استقلال نیوز محفوظ است استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

معرفی بهترین سایت های کاریابی برای پیدا کردن فرصت های استخدام راننده

هدفی که حتی همه تلاش برای رسیدن به آن کافی نیست و باید به مبارزه ادامه داد و حتی در تمرین هم با همه وجود و به دفعات به کیسه بوکش مشت زد و به او نگاه حریف داشت. در روزهای عدم برگزاری لیگ سراسری، در نیمه نخست دهه شصت، استقلال دو بار در سال‌های 1362 و 1364 جام باشگاه‌های تهران را فتح کرد که قهرمانی این تیم در فصل 62 نخستین قهرمانی‌اش با نام نوین استقلال بود. در آن دوره از مسابقات که استقلال با هدایت منصور پورحیدری عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، مرفاوی با شش گل زده آقای گل مسابقات شد. نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، عباس سرخاب به عنوان مرد سال آسیا شناخته شد و عابدزاده جایزه بهترین دروازه‌بان جام را کسب کرد.

در نيمه دوم دهه بيست شمسى تيم فوتبال دوچرخه سواران موجوديت خود را رسما اعلام كرد تا در فوتبال تهران فعاليتش را زير نظر على دانايى فر– مربی، بازیکن تیم تور – آغاز کرد. سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه در خصوص رای محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد این موضوع را در هر نهاد داخلی و خارجی که لازم باشد، پیگیری خواهد کرد. بی‌شک عدم واکنش باشگاه استقلال به حضور داور عامل اخراج ساپینتو در جشن قهرمانی قرمزها نشان از رضایت مدیران باشگاه از این ماجرا دارد. اولین واکنش باشگاه استقلال(تاج) به شکست در فینال جام حذفی صدور اطلاعیه ای چهار بندی بود. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نامه‌ای به هواداران درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش واکنش نشان داد.

قلعه نویی پس از دو قهرمانی در سپاهان و یک نایب قهرمانی در تراکتور، راهی استقلال شد و باز هم توانست با این تیم قهرمانی لیگ دوازدهم را کسب کند. ماجرا در سال های بعد به خوبی فصل اول پیش نرفت و یک مقام پنجم و یک مقام ششم ماحصل حضور سه ساله قلعه نویی در استقلال بود. بدین ترتیب پرافتخار ترین سرمربی لیگ برتر پس از دو فصل کابوس وار از استقلال جدا شد و تا به امروز تنها مربی است که به استقلال لیگ را هبه کرده است. سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند. این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.

رای‌ای که بر اساس گزارش دروغ یک داورنما نوشته شود، عادلانه نیست. شما قسم به اجرای عدالت خورده‌اید و باید خداوند را مد نظر قرار دهید. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در بند ششم نامه‌ خود خطاب به هواداران تعصب را به رخ مدیران این باشگاه کشاند.

اخبار استقلال

در دهه هشتاد و آغاز لیگ برتر، منصور پور حیدری که با استقلال قهرمان آخرین دوره جام آزادگان شده بود، پس از دو ناکامی پیاپی در آسیا و لیگ، در اواخر فصل جایش را به امیر قلعه نویی داد و قلعه نویی پس از قهرمانی در جام حذفی، از استقلال جدا شد. پس از عدم نتیجه مطلوب توسط کخ، زرینچه و پورحیدری، با پایان فصل 82_1381 امیر قلعه‌نویی این بار به طور ثابت و برای سه سال مربی استقلال شد و در فصل 85_1384، آبی پوشان را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر رساند.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما