واکنش یحیی گل محمدی به پست اینستاگرامی علی کریمی

[ad_1]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پکان گفت: با توجه به شرایط روی میز ما، بازی فردا حساس است. اسپند تیمی جوان و با انگیزه است و موقعیت استراتژیک خاصی دارد. این 3 امتیاز برای شما مهم است و باید با شجاعت و مبارزه زیاد این 3 امتیاز را به دست آورید. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم کارمان را انجام دهیم اما فکر می کنم شرایط در زمین مناسب نیست و فوتبال بازی کردن سخت است. باید قدر فرصت هایمان را بدانیم تا مثل بازی قبل 2 امتیاز مهم را از دست ندهیم. البته خطاهای ارجاع هم مطرح بود و موضوع در حال حل شدن است و کمی صبر داریم.

وی افزود: نمی دانم چرا سخنرانان گل تیم هواداران را بی خطر می دانستند که هم حریف این حرف را زد و هم دوربین ها به آن توجه کردند. برای پرسپولیس این اشتباهات زیاد شده و جای نگرانی دارد. این اشتباهات باید یک جا تمام شود تا هیچ کدام از تیم ها نگران داوری نباشند.

وی در خصوص تقابل خود با مضتبه حسینی گفت: او مربی خوب و پرتلاش فوتبال ایران است و می دانیم چقدر وقت می گذارد و تیمش فوتبال استراتژیک بازی می کند. او تیم خوبی ساخته است و امیدوارم بازی فردا هم خوب باشد چون هر دو تیم به دنبال فوتبال هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضعف دفاعی تیمش گفت: تمام صحبت های کارشناسان و پیشکسوتان درست است چرا که تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید زیاد گل بخورد. بیشتر گل هایی که زدیم به خاطر عدم تمرکز یا مشکلات داوری بود. به هر حال خط دفاعی ما خیلی تغییر کرده و زمان می برد تا هماهنگ شویم و نیاز به زمان داریم. شما باید مسئولیت دفاعی خود را افزایش دهید، زیرا برخی از این مشکلات به شما برمی گردد.

گل محمدی با بیان اینکه موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می شود، گفت: باید در نیمه اول بیشتر روی زمین تمرکز کنیم و سعی کنیم گل بزنیم و گل نزنیم. ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و مانند ساعت کار کنیم. در چنین سریالی اگر یکی دو نفر کارشان را درست انجام ندهند، سریال ضربه می خورد. هفته گذشته تذکراتی صادر شد و امیدوارم با تمرکز و تمرین بیشتر به این موضوعات رسیدگی شود.

وی در خصوص پست اینستاگرامی علی کریمی گفت: شاید نباید در نشست خبری پیش از بازی مسائل مدیریتی مطرح شود. با این حال، مشکلاتی وجود دارد و میل به حل آنها وجود دارد. این مسائل را باید به عهده کسانی گذاشت که وظیفه دارند.

او درباره رادوشوویچ گفت: بحث رادو واضح است و او به دلیل مشکلات مالی تیم ما را ترک کرد. این اتفاق نمی توانست بیفتد، موضوع فقط مربوط به این دروازه بان نبود و 8 بازیکن ما از پارسال به دلیل مشکلات مالی بیرون بودند. نایب قهرمان آسیا و تیمی که 5 قهرمانی را کسب کرده نباید این مشکلات را داشته باشند و باید قویتر باشند. این مشکلات همیشه در فوتبال ایران وجود داشته و ممکن است در آینده نیز رخ دهد.

گل محمدی درباره شکست پکان به استقلالی ها گفت: پکان بد بازی نکرد و روی یک ضربه ایستگاهی دو گل به ثمر رساند. آنها نیاز به تعمیر دارند و بنابراین کار برای ما سخت می شود.

وی در خصوص انتخاب مهدوی به عنوان داور مسابقه گفت: آنچه از داوران می خواهیم عدالت و تمرکز در تصمیمات آنهاست و امیدوارم آنها عادلانه تصمیم بگیرند تا هر دو تیم راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت ترابی گفت: او بازیکن تاثیرگذاری است و غیبت او به ما ضربه می زند اما جایگزین هایی داریم که می توانیم آنها را جایگزین کنیم. قهرمان جدید تمرینات خود را آغاز کرده و نمی تواند به میدان برود. تا زمانی که کارت بازیکنان جذب شده نرسد نمی توانم صحبت کنم اما گفته شد پنجره نقل و انتقالات تا جمعه باز می شود. شرایط باشگاه حساس است و این می تواند به ما کمک کند.

وی در پایان گفت: هواداران به این تیم علاقه مند هستند و این تیم را دوست دارند. آنها دغدغه های خودشان را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم آرزویش برآورده شود، چون چیز زیادی ندارد. هواداران ما برای همه تیم ها عدالت می خواهند.

پرسپولیس از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگیری میزبان اسپند است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما