وحید امیری: من هرجا که آقای یحیی بخواهد بازی می کنم

[ad_1]

خبرورزشی: وحید امیری وینگر پرسپولیس می گوید: با هر بازی که انجام می دهم سعی می کنم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

خیلی ها هستند که معتقدند وحید امیری نایب قهرمان پرسپولیس است. فوتبالیستی که اگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسید شاید برای جشن قهرمانی پرسپولیس را شکست می داد. در حالی که خیلی ها وحید امیری را یک چپ پای تکنیکی و تندرو می دانند، او را خشن ترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردند!

امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مهره اصلی این تیم بود و در آن دیدارها 36 اشتباه مقابل حریفان مرتکب شد و در درازمدت او را به خطرناک ترین بازیکن تبدیل کرد. بازیکنان دیگر! البته بازیکن اصلی این تیم ملی هافبک است اما به دلیل کمبود بازیکن در تیمش در خط حمله بازی می کند. وحید امیری در آستانه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از شنیدن آخرین صحبت ها خوشحال نیست.

از تهاجمی به هافبک و وینگر چپ تبدیل شدی و فوروارد بودی. آیا از پست جدید خود راضی هستید؟

این را همیشه گفته ام و باز هم می گویم، جایی بازی می کنم که آقای یحیی و کادر فنی بخواهند. من بازیکن پرسپولیس هستم و اکنون این تیم از نظر تهاجمی به من نیاز دارد.

اما آیا ذاتاً هافبک هستید؟

من فصل گذشته هافبک بودم و اوایل حضورم در پرسپولیس برای آقای برانکو مهاجم بازی می کردم. سعی می کنم با هر بازی که می کنم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

دویدن و جنگیدن شما همیشه شهرت خاص و عام دارد. در ورزش با نساجی مازندران و زمین های سیل زده زیاد دویدی و عکس های زیادی از تو در آن دیدارهای سخت و پرهیجان در آرشیو داریم.

(با تواضع خاصی) در آن بازی همه بازیکنان پرسپولیس دویدند و جنگیدند. من کار خاصی نمیکنم این وظیفه من است که برای پرسپولیس کاندیدا شوم.

اما به نظر می رسید در آن بازی انگیزه زیادی داشتید.

ربطی به صنعت نساجی یا موضوع خاصی نداشت. در نیمه اول یک گل زدیم و در نیمه دوم همه تلاش کردیم تا گل را جبران کنیم. نمی خواستیم دست خالی از مازندران برگردیم اما واقعا سخت بود. زمین پر بود و توپ اصلا تکان نمی خورد. توپ های بلند زیادی فرستاده شد اما چاره ای نبود. فکر می کنم اگر بدشانس نبودیم با 3 امتیاز از قمشهر برمی گشتیم. البته حتی یک تیم خوب نساجی هم عجله کرد و نشان داد که تیم پرتلاشی است.

حالا بازی شما روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن اصفهان است. چگونه این مسابقه را تماشا می کنید؟

فولاد تیم قابل احترام است. کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه ای دارد که مطمئناً با الهامات زیادی پیش روی ما بازی می کنند اما ما هم پرسپولیسی هستیم و می خواهیم برنده شویم.

ایرادی ندارد که کارت زرد بگیری و فینال را از دست بدهی؟

این فوتبال است. گاهی یک اتفاق سرنوشت شما را تغییر می دهد. فینال آسیا تمام شد و در تاریخ ماندگار شد. بازی های آینده را باید در نظر گرفت.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما