وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دیوان عدالت ، وکیل دیوان متخصص دعاوی سازمان ها

از زمان صدور رای نهایی، طرفی که محکوم شده است باید ظرف مدت زمان یک ماه نسبت به اجرای حکم مورد نظر اقدام کند. از آنجایی که اجرای این حکم از نظر دیوان عدالت بسیار اهمیت دارد، بررسی آن به اجرای احکام سپرده می‌شود؛ به این صورت که اجرای احکام محکوم علیه را ملزم به اجرای حکم می‌کند تا در بازه زمانی یک ماهه دستور دیوان اجرایی گردد. همانطور که گفتیم دیوان عدالت اداری به منظور حفظ حقوق مردم در برابر واحدها و تصمیمات دولتی فعالیت می‌کند. در صورتیکه مصوبه اجرا شده ای در هر یک از ارگان‌هایی که زیر نظر دولت فعالیت می‌کنند بر خلاف قانون باشد، می‌توان علیه آن به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

البته قابل ذکر است که در مواردی که قاضی تشخیص دهد در پرونده ابهاماتی وجود دارد که مانع از صدور رای شود به منظور رفع این ابهامات صلاح می داند که طرفین در دیوان حضور یابند که در چنین موردی بهترین وکیل دیوان عدالت ادارای در تهران می تواند به عنوان نماینده قانونی موکل خود در جلسه دیوان حاضر شود و از موکل خود دفاع کند. وکیل دیوان عدالت اداری در کرج، یک وکیل کرج است که صاحب صلاحیت حقوقی است که در زمینه رسیدگی به دعاوی و امور قضایی مرتبط با دیوان عدالت اداری فعالیت می‌کند. این وکیل‌ها متخصص در حقوق اداری هستند و تجربه و آگاهی لازم را در این زمینه دارند. به موجب بند یک از ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری، یکی از وظایف دیوان عدالت اداری این است که به شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی (شهروندان) و اشخاص حقوقی (مثلا شرکت های خصوصی) علیه تصمیمات و اقدامات دولت رسیدگی کند.

شکایت از ادارات را به ما بسپارید

به همین دلیل در حل مسائل حقوقی که به این ادارات مربوط است عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. وکیل دیوان عدالت اداری تنها کسی است که می تواند به صورت کاملا حرفه ای و بدون نقص دادخواست های مختلف را برای ارائه به دیوان عدالت اداری تهیه نماید. هرگاه شاکی، جلب شخص حقیقی یا حقوقی دیگری غیر از طرف شکایت را به دادرسی لازم بداند، می تواند ضمن دادخواست تقدیمی یا دادخواست جداگانه، حداکثر ظرف سی روز پس از ثبت دادخواست اصلی، تقاضای خود را تسلیم کند. همچنین در صورتی که طرف شکایت، جلب شخص حقیقی یا حقوقی دیگری به دادرسی راضروری بداند، می تواند ضمن پاسخ کتبی، دادخواست خود را تقدیم نماید.

در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده، سابقه وکالت در پرونده های کلان و جنجالی مشاهده می گردد. دکتر محمد تقی زاده، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می باشند. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. اگر برای شما رای صادر شده است که شما نسبت به آن شکایت دارید و میخواهید به هیات های تشخیص سازمان تامین اجتماعی اعتراض داشته باشد، قانون گذار این کار برای برای شما فراهم کرده است که نسبت به آرای ایجاد شده شکایت داشته باشید. یکی دیگر از خدمات ویژه این موسسه حقوقی ارائه خدمات و مشاوره به موکلان خارج از کشور خود است.

معرفی بهترین آموزشگاه حقوقی برای آزمون وکالت- قضاوت- سردفتری در کرج در سال 1402

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. آقای محمدعلی مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی می باشند. از سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های شرکت های دولتی و خصوصی و تدریس حقوق ثبت اسناد و املاک و تالیف کتب مختلف حقوقی و وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده های مختلف اشاره نمود. این مراجع زیر نظر قوه مجریه بوده و حتی اعتراض به این آرا نیز در صلاحیت دادگستری نمی باشد .این دسته از مراجع  مانند هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما  ، کمیسیونهای رسیدگی کننده و…….. با راهنمایی مناسب از یک وکیل با تجربه، شانس خود را برای برنده شدن در پرونده خود در دادگاه افزایش می دهید. بعضا مشاهده شده است مشاوره حقوقی توسط اشخاصی ارائه شده اند که تازه در حال تحصیل در رشته حقوق می باشند .

دفتر وکالت دکتر علیرضا صالحی فر متعهد به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات حقوقی، جهت جلب رضایت کامل موکلین خود در سراسر کشور می باشد. دلائل و مدارک  ارسالی برای دیوان عدالت اداری به طور کلی عبارت است از هر مدرکی که فرد برای اثبات حقوق خود بدان اسنتاد می نماید و معمولا این دلائل و مدارک نقشی بسیار مهم در احقاق حقوق فرد دارند. مراجع عمومی براساس قانون یکی از مراجعی می باشند که صلاحیت رسیدگی به تمام موارد را دارند جز در مسائلی که در قانون برای انها مشخص شده است .

در پاسخ به این افراد می ‌توان گفت که هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری تعرفه خاصی ندارد و به طور کامل بستگی به توافق وکیل و موکل دارد. زیرا در برخی موارد ممکن است روند رسیدگی به پرونده طولانی تر و همچنین پیچیدگی بیشتری داشته باشد. همچنین میزان تحصیلات وکیل نیز می تواند تاثیر بسزایی در در تعیین این هزینه داشته باشد.

وکلای دیوان عدالت اداری

ذی نفع باید ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ اخطاریه دیوان، به مرجع صالح مراجعه و گواهی دفتر مرجع مزبور را مبنی بر طرح موضوع، به دیوان تسلیم نماید. در صورت درخواست رئیس دیوان یا هر یک از شعب دیوان، کلیه واحدهای دولتی، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی و ماموران آنها مکلفند ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ نسبت به ارسال اسناد و پرونده های مورد مطالبه اقدام نمایند و در صورتی که ارسال اسناد ممکن نباشد، دلایل آن را به دیوان اعلام کنند. در صورتی که طرف شکایت، شخص حقیقی یا نماینده شخص حقوقی باشد و پس از احضار، بدون عذر موجه، از حضور جهت ادای توضیح خودداری کند، شعبه او را جلب می نماید یا به انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت یک ماه تا یک سال محکوم می کند. عدم تعیین نماینده توسط طرف شکایت یا عدم حضور شخص معرفی شده در مهلت اعلام شده از سوی شعبه دیوان، موجب انفصال موقت از خدمات دولتی از دو ماه تا یک سال است. سازمان ها، ادارات، هیئت ها و ماموران طرف شکایت پس از صدور و ابلاغ دستور موقت، مکلفند طبق آن اقدام نمایند و در صورت استنکاف، شعبه صادر کننده دستور موقت، متخلف را به انفصال از خدمت به مدت شش ماه تا یک سال و جبران خسارت وارده محکوم می نماید.

از مهارت های کاری ایشان وکالت در امور مالی و مالیاتی، مسائل قضایی و حقوقی است. از افتخارات مهم ایشان، نگارش بیش از 6000 لوایح و دادخواست های مرتبط با امور دیوان عدالت اداری (امور اراضی شهرسازی، امور گمرکی، مالیاتی و معادن، امور تامین اجتماعی، امور اداری و استخدامی است. در صورت نیاز به کمک حقوقی در زمینه حقوق اداری در ایران، وکیل دیوان عدالت اداری در خدمت شماست. این وکیل متخصص می تواند در مورد طیف وسیعی از مسائل حقوق اداری از جمله اختلافات بین افراد و سازمان ها یا مقامات دولتی مشاوره و وکالت ارائه دهد. رای صادره در این زمینه معمولا قطعی و لازم الاجرا می باشد و دیگر در هیچ ارگان یا سازمانی قابل رسیدگی دوباره نمی باشد.

وکلای دیوان عدالت اداری

با تمام این توضیحات می‌توان فهمید اهمیت همکاری با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری تهران چقدر زیاد است. وکیل احمد میرشاه، وکیل دیوان عدالت اداری در کرج، با داشتن تجربه و مهارت‌ در این حوزه، بی‌شک یکی از وکلای حرفه‌ای در این زمینه است. او با داشتن دانش حقوقی عمیق، توانسته در مسائل مختلف حقوقی راهکارها و راه حل‌های موثری را ارائه دهد. وکیل دیوان عدالت اداری مریم نصراللهی با بیش از دو دهه فعالیت حقوقی در زمینه های مختلف بهترین وکیل دیوان عدالت اداری خانم است که میتواند شما را همراهی کند . به‌ موجب ماده ۷ قانون دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۸۵، هر شعبه دیوان مرکب از یک رئیس و دو نفر مستشار است. ملاک صدور رای، نظر اکثریت (یعنی دو نفر از سه نفر یا نظر واحد سه نفر) است و رای صادر شده از شعب قطعی تلقی می‌شود، بدین معنی که قابلیت تجدید نظر به شیوه عادی ندارد.

همچنین مردم هم اگر با یک ارگان دولتی به مشکل بخورند، باید به سراغ وکیل دیوان عدالت اداری بروند. پس پای یک وکیل متخصص در این حوزه، زمانی به دادگاه باز می شود از که یک ارگان دولتی شکایت شود. لازم به ذکر است که روند شعبات دیوان عدالت اداری با همدیگر تفاوت دارد و برخی از شعبه‌ها ممکن است اجازه ملاقات حضوری را به وکیل ندهند.

ابطال مصوبات دولتی خلاف قانون یا شرع که خارج از حدود اختیارات مقام تصویب کننده باشد. رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرا و تصمیمات قطعی دادگاه‌های اداری و کمیسیون هایی مانند کمیسیون‌های مالیات ،هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما ، کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها منحصراً از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت آرا صادره با قوانین و مقررات. رسیدگی به شکایات قضات و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر مستخدمان واحدها و موسسات مذکور در بالا و مستخدمان موسساتی که شمول این قانون نسبت به آن‌ها محتاج ذکر نام است و لشکری و کشوری از حیث تضییع حقوق استخدامی آنان.

چه در مورد حقوق خود به عنوان یک شهروند سؤالی داشته باشید و چه نیاز به راهنمایی در جهت پیمایش رویه های حقوقی پیچیده داشته باشید، تماس برای مشاوره حقوقی با یک متخصص واجد شرایط می تواند ارزشمند باشد. یک وکیل خوب برای درک وضعیت شما وقت می گذارد و برای محافظت از منافع شما تلاش خستگی ناپذیری می کند. همانگونه که مطلع هستید در دنیای امروز تمامی حرف کمابیش به سمت تخصصی شدن در حال حرکت هستند و حرفه ی مشاوره حقوقی در ایران و همچنین موسسه حقوقی و به عبارت ساده دیوان تر حرفه وکالت از این قاعده مستثنی نخواهند بود. به علت اینکه وکیل دیوان تسلط کافی به قوانین مربوط به دیوان می باشد و شخص عادی نمی تواند پرونده را برای دیوان مطالعه کند. ما هدف خود را در ابتدا برقراری عدالت و متعاقباً ایجاد حسن آرامش و امنیت در موکلین خود قرار داده ایم و به خود میبالیم بزرگترین مشوق ما در ادامه فعالیت حقوقی ، موکلین و علاقه مندان به حقوق بودند که با پیگیری و مطالبات خود ما را به فعالیت هر چه بیشتر و افزایش تخصص بالاتر سوق داده اند.

حضور در این مرجع عمومی اداری عموماً با توجه به موارد و نکاتی که مطرح شد الزامی نمی‌باشد و تنها در موارد ضروری و قابل تشخیص در قانون مورد تأیید می‌باشد، با این حال برای شما آدرس و شماره تلفن دیوان را قرار می‌دهیم که در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده نمایید. اگر حکم صادر شده بنابر نقض رای سازمان مطالبات باشد، دیوان موضوع مورد اختلاف را جهت رسیدگی مجدد به هیات تشخیص اعاده می‌نماید که البته این در خصوص نقض ماهوی می‌باشد و هیات باید مجدد به موضوع رسیدگی کرده و رای دیگری را صادر نماید. اما چیزی که در این جا مطرح است آن است که بعد از صدور رای در هیات بدوی و یا حتی تجدیدنظر سازمان تأمین اجتماعی،  طرفین حق اعتراض به این آرا را دارند.

بدیهی ست از چنین وکلایی توانایی، مهارت و کارکرد بیشتری نسبت به دیگر وکلای رسمی دادگستری انتظار می رود. به عبارتی می توان گفت وکیل تخصصی برای دیوان عدالت اداری آمیخته ای از گرایشات حقوق عمومی و خصوصی و حتی گرایش حقوق اقتصادی می باشد. وکالت تخصصی دیوان عدالت اداری از برخی جهات با دیگر پرونده های جاری در دادسرا ها و دادگاه های انقلاب و عمومی تفاوت دارد، از همین جهت وکیل تخصصی دیوان عدالت اداری باید از تمامی این تفاوت ها اطلاع داشته باشد.

ما به خوبی می‌دانیم که وظیفه اصلی یک وکیل آن است که راه و شیوه درست را به موکل خود نشان دهد و اگر موکل به علت نا آشنایی با قوانین و مقررات کشور مسیر اشتباهی را انتخاب نموده است، مانع از حرکت او را در آن مسیر گردد. یک وکیل مطمئن و با تجربه کاملاً با موکل خود صداقت دارد و تمامی مسیرها و اتفاقاتی که در جریان رسیدگی به پرونده ممکن است برای او پیش آید را روشن می نماید؛ همچنین او در تمامی مراحل با موکل خود همراه است و با دانش و تجربه خویش او را هدایت می کند. بر مبنای اصل صد و هفتاد و سوم قانون اساسی کشورمان مبنی بر رسیدگی به شکایات شهروندان در زمینه ارگان‌های دولتی، سازمانی به نام دیوان عدالت اداری تاسیس و آغاز به کار نمود؛ این سازمان به صورت کامل زیر نظر قوه قضاییئه به فعالیت مشغول بوده و اختیارات و صلاحیت‌های آن بر مبنای قانون مشخص می‌گردد.

بنابراین با توجه به گستردگی صلاحیت دیوان عدالت اداری و دعاوی اداری در شهر کرج، به صورت کلی نمی توان از وکیل مشخصی به عنوان بهترین وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در کرج نام برد. شریفه دولاح وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران می باشند و با 5 سابقه وکالت به صورت تخصصی در دعاوی خانواده و دیوان عدالت اداری فعالیت می کنند ایشان با توجه به تسلطی که برقوانین در دفاع از موکل خود در دیوان عدالت اداری دارند به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران شناخته می شوند. اگر به وکیل دیوان عدالت اداری خوب و متخصص در تهران نیاز دارید، بهتر است تا تحقیقات لازمه و کافی را در این خصوص انجام دهید و با چندین وکیل مشاوره برقرار کنید تا از میزان تخصص و مهارت او اطلاع پیدا کنید و نسبت به نحوه گفتار و بیان او اطمینان حاصل نمایید. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می تواند به مشاوره در خصوص تمامی زمینه های حقوقی بپردازد و توانایی رسیدگی و بررسی به اسناد و مدارک برای موکل را داشته و همچنین می تواند اعتراض به انواع آرای صادر شده را داشته باشد. شما می توانید ضمن تماس با گروه وکلای پایتخت در تمامی ضمینه های بالا مشاوره رایگان گرفته و در صورت نیاز انجام و پیگیری پرونده های خود را به وکلای تخصصی گروه وکلای پایتخت بپسارید.

وکلای دیوان عدالت اداری

لطفا قبل از تماس تلفنی عکس یا تصویر یا اسکن اسناد و مدارک خود را به شماره تلگرام یا واتس آپ ۰۹۱۲۶۱۶۱۱۲۱ ارسال فرموده تا بتوانیم دقیقتر در خدمت شما باشیم بیاد داشته باشید اسناد در دیوان عدالت اداری حرف میزند! جهت مشاوره حقوقی با وکیل  تضمینی دیوان عدالت اداری  در خصوص پرونده های خود با ما تماس حاصل فرمائید . وکیل دیوان در مقام دفاع از حقوق موکلین می تواند به طرق مختلف در مورد اصالت اسناد تحقیق و بررسی نماید. با توجه به اهمیت وجود سند در دعاوی ملکی و ثبتی، وی در خصوص مندرجات سند، مرجع صادر کننده ، امضای سند، اثر انگشت، مهر و …. همچنین وکیل دیوان می داند امضای سند به عنوان یکی از ارکان تشکیل دهنده سند و مستند به مواد 63 و sixty five قانون ثبت اسناد و املاک و ماده 2 قانون تجارت الکترونیک از چه جایگاهی در دعاوی ملکی برخوردار است.

در دیوان عدالت اداری باید شکایت خود را مطرح کنند، اما باید توجه داشته باشیم که دیوان عدالت اداری با دادگاه متفاوت است، در این جا طرف مقابل دعوی، یک نهاد دولتی است که حتما وکیل کارکشته دارد. گروه تخصصی وکلای دیوان در این رابطه آماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قبول پرونده در زمینه های دیوان عدالت اداری و دیوان عالی برای شما عزیزان می باشند . گروه تخصصی وکلای دیوان یکی از حرفه ای ترین گروه های وکلا در سطح دیوان عدالت اداری در ایران می باشد. این گروه تخصصی دارای ده سال سابقه کار حرفه ای در این زمینه بوده و متشکل از چندین وکیل متخصص، بنام و حرفه ای در دیوان عدالت اداری می باشد .

وکیل دیوان عدالت اداری درست مانند تمامی وکلا باید دارای تحصیلات حقوقی و شرایط لازم از جمله پروانه وکالت باشند. دادنامه ۹۳۰۹۹۷۰۹۰۵۶۰۰۸۹۰  مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۲۲رای بدوینظر به محتویات پرونده و توجها به شکایت مطروحه اعتراض به دادنامه شماره….. از نظر هیات عمومی دیوان عدالت منظور از دادگاه صالح همانگونه که در دادنامه شماره ۵۳۷ مورخ ۱۳۶۹/۰۸/۱ هیات عمومی دیوان عالی کشور و دادنامه های ۲۵- ۲۴-۲۳مورخ ۱۳۷۰/۰۳/۰۷ و دادنامه شماره ۷۲ مورخ ۱۳۸۵/۰۲/۱۷ هیات عمومی آمده استفاده از لفظ مذکور در اصطلاح حقوقی به معنای دیوان عدالت اداری نبوده و محاکم دادگستری را صالح دانسته است.

وکلای دیوان عدالت اداری

دكتر نصير عبادپور دانش آموخته و فارغ التحصيل مقطع دكتری از دانشكده حقوق و علوم سياسی دانشگاه های تهران و علامه طباطبايی مي باشد. ايشان مدرس دانشگاه و صاحب تاليفات و آثار علمی چندی در حوزه حقوقی و اجتماعی می باشد. وی علاوه بر اين، فعال در حوزه حقوق اجتماعی و مدنی بوده و از مدافعان اين عرصه می باشد. به طور کلی سازمانهای قضائی در ایران به سه دسته تخصصی ، عمومی و شبه قضائی تقسیم می شوند .

در دعاوی دیوان عدالت ، باتوجه به اینکه ، در واقع شکایت  از سازمان دولتی و یا حاکمیتی است ، همینکه همان سازمان ، طرف شکایت قرارداده شده باشد ، کافی است . در این شرایط ممکن است شما شخصی باشید که رسیدگی اعتراض شاکی ، مرتبط با حقوق شما است . در نتیجه شما می توانید به استناد ماده ۵۵ قانون دیوان عدالت ، دادخواست ورود ثالث بدهید و به پرونده وارد شوید . بر اساس تجربه وکلای امور دیوان عدالت اترس ،هرچند که در دیوان عدالت اداری، رسیدگی غیرحضوری است ، اما مراجعه و تلاش برای گفتگو با قاضی پرونده و ارائه دفاعیات شفاهی می تواند ،بسیار موثر باشد.

  • وقتی صحبت از حقوق اداری به میان می آید، انتخاب وکیل متخصص در این زمینه و تجربه رسیدگی به پرونده های دیوان عدالت اداری مهم است.
  • وکالت نیز یکی از این موارد است که تخصص و دانش فرد از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • این موضوع در جامعه ما یک معضل است، زیرا بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی با این قوانین به سادگی فریب می‌خورند.

درچنین شرایطی تا زمانی که رای صادر نشده است و رسیدگی در جریان است ، میتوانید دادخواست ورود ثالث بدهید و در پرونده دیوان به عنوان ثالث ذینفع وارد شده و از حقوق خود دفاع کنید. در ساختمان دیوان عدالت اداری ، برای واحد اجرای احکام ، شعبه هایی در نظر گرفته شده است . کمیسیون هایی که مطابق بند ۲ ماده ۱۰ قانون ، مانند کمسیون های رسیدگی به تخلفات اداری ، کمیسیون های مالیاتی ، هیات های حل اختلاف کارگر و کارفرمایی ، کمیسیون و شوراهای سازمان وظیفه عمومی (نظام وظیفه ) همگی کمیسیون های تخصصی هستند . با توجه حجم وسیع موضوعاتی که در دیوان عدالت اداری ، قابل طرح است ، بسیاری از مردم کشور ما ، با این مرجع سروکار داشته اند . بنابراین؛ با توجه به موارد ذکر شده، استخدام وکیل دارای تخصص لازم در این زمینه تاثیر بسزایی در حق متقاضیان خواهد داشت.

اصل ۱۷۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی به منظور رسیدگی به اعتراضات مردم بابت اقدامات و مصوبات مقامات اداری که ازطرف دولت انجام شده باشد ،در صلاحیت دیوان عدالت میباشد. در این خصوص یک وکیل دیوان عدالت اداری که تخصصی در این حوزه و آیین دادرسی آن و همچنین آیین نامه ها و بخشنامه ها و تصویب نامه ها را داشته باشد، میتواند مطابق با ضوابط قانونی نسبت به احقاق حقوق موکلین خود به شایستگی اقدام نماید. وکیل دیوان عدالت با تسلط کافی و با همکاری سایر وکلای متخصص ،از جمله وکیل اداره کار، وکیل گمرکی ،وکیل تامین اجتماعی و…. طرح یک دعوای هوشمندانه در دیوان عدالت می تواند درصد پیروزی موکلین را در دعاوی دیوان  تا حد زیادی افزایش دهد، تا احقاق حقوق مردم در برابر تصمیمات و اقدامات و مصوبات دولتی به شکل مطلوبی حاصل گردد. افرادی که اعتراض و شکایتی علیه نهاد های دولتی دارند، شکایت خود را در دیوان عدالت اداری مطرح می کنند، اما از آن جایی که مطالعه پرونده دیوان کار افراد عادی نیست و تخصص و دانش کافی در زمینه حقوقی نیاز دارد، لازم است که وکیل دیوان، پرونده موکل خود را بررسی کرده و پیگیری های لازم را انجام دoهد. وکیل دیوان بر قوانین دیوان عدالت تسلط کامل داشته و به تمام تبصره ها و ماده های قانونی این سازمان آشنایی دارد.

آقای مهراد نادعلی دارای بیانی شیوا و تسلط کلامی بالایی می باشد و همین موضوع سبب شده است تا بتواند از موکلینش دفاعیات خوبی را در دادگاه داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران است و به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران مشغول به فعالیت می باشد. ایشان به تمامی قوانین مربوط به امور دیوان عدالت اداری تسلط داشته و مشاوره های حضوری و غیر حضوری خوبی را به مردم ارائه می دهد و راهکارهای مناسبی را در جهت پیش بردن پرونده های حقوقی به مردم را انجام می دهد. ایشان به کلیه موضوعات دیوان عدالت اداری اشراف داشته و همچنین به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران شناخته شده است. آقای محمد امیر نجات دارای تسلط و تمرکز بر کلیه قوانین و مقررات حقوقی است و سوابق و تجربه ی بسیار خوبی در انواع دعاوی ها دارد.

درصورت توافق دوجانبه، قبول وکالت از طرف وکیل اعلام و قرارداد مالی به امضاء طرفین خواهد رسید. آدرس دیوان عدالت اداری درتهران بزرگراه ستاری خیابان مخبری ، نبش ضلع شمالی خیابان ایران زمین میباشد. یک سامانه دانشگاهی مربوط به وزارت علوم هم به نام سامانه ساجد است که ارتباطی با سامانه ساجد دیوان عدالت اداری ندارد و صرفا یک تشابه اسمی ناشی از عدم هماهنگی دستگاه ها می باشد. جهت حضور در دفتر حقوقی و دریافت مشاوره تخصصی با دفتر وکالت میرشاه، قبل از مراجعه هماهنگی های لازم را انجام دهید. دفتر وکالت میرشاه با اعتقادبه نخبه گرایی،مفتخر است با همکاری وکلای نخبه و فارغ التحصیل دانشگاه های برتر کشور و حقوقدان های تراز اول خدمات شایان توجهی به هم میهنان درون و برون کشور ارائه نماید. پس از بررسی دادخواست اشخاص در دیوان و صدور حکم قطعی توسط دیوان، نهاد های اجرایی مکلف هستند آراء صادر شده را پس از ابلاغ در اسرع وقت اجرا کنند.

مهم است که در مورد هزینه ها از قبل با وکیل خود صحبت کنید تا بعداً هیچ غافلگیری نداشته باشید. ب) تصمیمات و اقدامات مأموران واحدهای مذکور در بند (الف) در امور راجع به وظایف آنها. گاهی عدم کمک گرفتن از یک وکیل به بهانه‌ های واهی، اعم از حق‌ الوکاله‌ های بالا یا اعتقاد نداشتن به اثر حضور وکلا، می‌ تواند خسارت‌ های جبران‌ ناپذیری در پی داشته باشد.

  • تبصره ۱ ـ تعیین میزان خسارات وارده از ناحیه موسسات و اشخاص مذکور در بندهای (۱) و (۲) این ماده پس از صدور رای در دیوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومی است.تبصره ۲ ـ تصمیمات و آراء دادگاهها و سایر مراجع قضائی دادگستری و نظامی و دادگاههای انتظامی قضات دادگستری و نیروهای مسلح قابل شکایت در دیوان عدالت اداری نمی ‌ باشد.
  • در صورتی که دادخواست مذکور قبل از صدور رای واصل شود،شعبه پس از ارسال دادخواست،برای طرفین دعوی و وصول پاسخ آنان با ملاحظه پاسخ هر سه طرف،مبادرت به صدور رای می نماید.
  • با در نظر گرفتن این نکته که پرونده‌های دیوان عدالت اداری جزو پرونده‌های تخصصی هستند، نمی‌توان انتظار داشت که وکلای دیوان عدالت اداری این کار را رایگان انجام بدهند.

برای پیگیری و ثبت شکایات خود، باید به سراغ یک وکیل حرفه ای در دیوان بروید تا پرونده تان به نحو احسن انجام شود. یک وکیل خوب دارای خصوصیاتی است که در تهران طلاق و وکلای دیوان، در معرفی وکیل برای مشاوره یا قبول پرونده، مورد توجه قرار می گیرد و به شما پیشنهاد می شود. از جمله این ویژگی ها، می‌توان به، بالا بودن دانش و اگاهی وکیل در پیدا کردن نقاط قوت و ضعف پرونده برای پیدا کردن راه های مناسب، رعایت اصول اخلاقی، داشتن هوش و خلاقیت، صداقت، انصاف، امین و راز دار بودن در قبال موکل، داشتن آرامش، برخورداری از فن بیان و قلم قوی، تجربه و تخصص و … این ویژگی ها باعث می‌شوند، وظایف یک وکیل دیوان عدالت اداری به نحو احسن، به انجام برسند. دفتر وکیل دیوان عدالت پایتخت مدت هاست کار خود را در زمینه انجام کلیه امور حقوقی آغاز نموده و با وکلای با تجربه و ماهر خویش به مراجعان در احقاق کامل حق و رسیدن به پیروزی در شکایات خویش یاری می‌رساند.

•    در اختیار نداشتن وکیل دیوان عدالت اداری معتبر و با تجربه و عدم آگاهی از قوانین خسارات زیادی به شما وارد خواهد کرد. برای حل مشکلات پرونده خود  ابتدا با وکیل متخصص امور ملکی مذاکره حضوری داشته باشید. چنانچه خواهان ارتباط با بهترین وکیل ملکی و وکیل متخصص دیوان هستید، با ما تماس بکیرید. بنابراین وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری می بایست به جای اینکه به تشخیص آن کمیسیون ها در دیوان تمرکز کند ، دفاعیات خود بر محور ایرادات فرآیند رسیدگی های کمیسیون را قرار بدهد . در چنین وضعیتی به کارگیری یک وکیل دیوان عدالت اداری که از مهارت و آگاهی کافی برخوردار باشد،لازم وضروریست.

می‌توانید با این موسسه حقوقی تماس گرفته و در مورد پرونده خود ابتدا به صورت تلفنی صحبت و بحث کرده و سپس در صورتی که به یک وکیل خبره نیاز داشته باشید، با آن قرار ملاقات بگذارید.دریافت مشاوره از این وب سایت رایگان بوده می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی مشاوره خود را دریافت کرده سپس به صورت حضوری مراجعه کنید. این موسسه حقوقی در بیشتر زمینه‌های حقوقی فعالیت داشته و آماده ارائه خدمات به موکلان خود است. مجموعه وکلای دیوان در تلاش است تا در سراسر کشور عدالت را اجرا کرده و از کسانی که برایشان مشکل پیش آمده دفاع کند.همچنین وکلای دیوان در سراسر کشور و در بیش از 22 استان کشور فعالیت داشته و آماده خدمات رسانی به هموطنان خود هستند. وکلای خبره در سراسر کشور در این موسسه حقوقی فعالیت کرده و بر روی پرونده‌های موکلان خود کار می‌کنند. از جمله خدمات این موسسه مربوط به مشاوره‌های آنلاین و خصوصی رایگانی است که می‌تواند تا حدی شما را با مشکل پیش آمده آشنا کند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما