(ویدئو) اسرار مومیایی “مرد مرده”. پری دریایی که جاودانه است!

[ad_1]

دانشمندان در حال بررسی یک پری دریایی مومیایی شده هستند که گفته می شود منعکس کننده ماهیت واقعی هر کسی است که گوشت آن را می خورد.

نیویورک پست گزارش می دهد که این موجود مرموز 12 اینچی (30 سانتی متری) ظاهراً بین سال های 1736 تا 1741 در اقیانوس آرام در نزدیکی جزیره شیکوکو ژاپن به دام افتاده بود و اکنون در معبدی در آسکوچی نگهداری می شود.

این مومیایی با چهره ای پراکنده، دندان های نوک تیز، دو دست و مو روی سر و پیشانی، ترسناک است اما شکلی انسانی دارد، اما قسمت پایین بدن شبیه ماهی است.

محققان دانشگاه هنر و علوم کوراشکی اکنون این مومیایی را برای سی تی اسکن قرض گرفته اند تا راز آن را کشف کنند.

هیروشی کانوشیتا، که این پروژه را ارائه کرد، گفت که موجودات عجیب و غریب می توانند اهمیت مذهبی داشته باشند.

وی افزود: عروس های دریایی ژاپنی جادوی جاودانگی را دارند، می گویند اگر گوشت پری دریایی بخورید هرگز نمی میرید، افسانه ای در بسیاری از نقاط ژاپن وجود دارد که زنی به طور تصادفی گوشت پری دریایی را خورد، لیا و او 800 سال زندگی کردند. این افسانه هنوز در نزدیکی معبدی که مومیایی ماتسینگانا در آن یافت شده رایج است. شنیده ام که برخی از مردم به این افسانه اعتقاد داشته اند و فلس های مومیایی ماتسینگانا را خورده اند.

نامه های تاریخی مربوط به سال 1903 که ظاهراً توسط مالک سابق میمی نوشته شده است، نزد میمی نگهداری می شود و داستانی در مورد منشأ او روایت می کند.

در این نامه آمده است: ماتسینگانا در یک سفر ماهیگیری در دریای استان کوچی گرفتار شد. ماهیگیرانی که آن را صید کردند نمی دانستند که یک پری دریایی است، اما آن را به اوزاکا بردند و به عنوان یک ماهی غیر معمول فروختند. پدربزرگ و مادربزرگم آن را خریدند و به عنوان یک گنج خانوادگی نگه داشتند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. اما کشیش اعظم، کوزین کویدا، گفت که حدود 40 سال پیش در یک جعبه شیشه ای به نمایش گذاشته شد و اکنون در یک گاوصندوق نسوز نگهداری می شود.

او به روزنامه ژاپنی آساهی شیمبون گفت: «ما آن را می‌ستایم، امیدواریم که به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کند، هرچند به میزانی کوچک».

با این حال، هیروشی کانوشیتا از انجمن فولکلور اوکایاما دیدگاه واقعی تری نسبت به این موجود دارد. اعتقاد بر این است که در دوره ادو ساخته شده است. او گفت: “البته من فکر نمی کنم او یک پری دریایی واقعی باشد.” فکر می کنم در دوره ادو برای صادرات به اروپا ساخته شد.

او گفت که افسانه ماتسینگانا هنوز در اروپا، چین و ژاپن در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، می توانم تصور کنم که مردم همچنان به آن علاقه زیادی داشتند. من فکر می کنم از حیوانات زنده ساخته شده است و ما می خواهیم آن را با سی تی اسکن یا آزمایش DNA شناسایی کنیم.

دانشمندانی که روی این مومیایی مطالعه می کنند، یافته های خود را اواخر امسال منتشر خواهند کرد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما