(ویدئو) گلزنی دوباره تطهیر شد

[ad_1]

پکان در دور چهارم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 21 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه نزدیک میزبان استقلال پس از 3 دقیقه جست و جو با نتیجه یک گل مقابل استقلال. مهمانان باختند ارسلان مطهری در دقیقه دوم وقت اضافه (1 دقیقه) موفق شد و دروازه را باز کرد.

به این ترتیب استقلال به همراه پرسپولیس، آلومینیوم اراک، میس رفسنجان، نساجی مازندران، میس کرمان، خیبر خرم آباد و خلیج فارس که پیش از این صعود کرده بودند، 8 تیم راه یافته به مرحله چهارم مرحله نهایی حذف می شوند.

نیمه اول

5 دقیقه: نفوذ استقلال به عمق دفاع پکان این فرصت را برای رویای رمضان فراهم کرد تا به مدافعان ضربه بزند.

5 دقیقه: اسماعیل بابایی از این رقابت ها کارت زرد گرفت.

5 دقیقه: محمدحسین فلاح پس از ارسال توپ از وسط پاها و واریا غفوری در محاصره استقلال قرار گرفت.

5 دقیقه: ضربه استقلال صاحب با ارسال مهدی مهدی پور و ضربه به سر محمد دانشگر باعث ایجاد موقعیت برای این تیم شد و در نهایت توپ به بیرون رفت.

5 دقیقه: مجتبی حقدوست از سمت چپ پیامی به دروازه استقلال فرستاد که سیاوش یزدانی توپ را دفع کرد.

5 دقیقه: مهدی مهدی پور از مسابقات کارت زرد گرفت.

5 دقیقه: کرنر ارسلی محمدجواد آزاده راهی دروازه استقلال شد که با ضربه سر محمدعلی فرامرزی مواجه شد.

5 دقیقه: کرنر خطرناک دیگری به سمت دروازه استقلال فرستاده شد که این بار ابراهیم صالحی از دروازه خارج شد.

دو و نیم

5 دقیقه: پیکانی ها به دروازه استقلال پیام دادند که ضربه سر محمد حسین فلاح با کمی تفاوت از دروازه قناعت گذشت.

5 دقیقه: این بار مرکز بازیکنان پکان را به سمت چپ فرستاد تا با ادامه شوت دانیال جهانبخش به بیرون از دروازه، رضایت آنها را جلب کند.

5 دقیقه: تاثیر بر عمق دفاع استقلالی مجتبی حق دوست در پست تا قرارداد علی رضا رضایی که دروازه بان های موفق استقلال با موفقیت موقعیت را دفع کردند تا از موقعیت خوب خارج شوند.

5 دقیقه: زبیر نیکانفاس در حوزه پکان به سمت شوتزانی به سمت دروازه استقلال حرکت کرد که فرهاد ماجد توپ کرمانشاهی را به کرنر فرستاد.

5 دقیقه: غلامرضا ثابت ایمانی با کارت زرد جریمه شد.

5 دقیقه: سامان فلاح قصد داشت با یک ضربه قیچی به دروازه استقلال حمله کند و این تیم را تهدید کرد که بعد از حمله جریمه می شود و در مورد محمد دانشگر با کارت زرد جریمه می شود.

5 دقیقه: زبیر نیکانفاس با حرکت به سمت درب پکان حرکت کرد و شروع به تیراندازی کرد تا ضربه به بیرون رفت.

زمان اضافی

5 دقیقه: بفرستید جعفر سلمانی بر درب پکان با توپ بلند ارسلان مطهری تبدیل به گل شد.

5 دقیقه: پس از مهار ضربه علیرضا رضایی توسط گلزنی پیکانیا، غلامرضا ثابت ایمانی از پشت استقلال عقیده یک پنالتی زد که نادیده گرفت اما پس از برخورد به درب عقب به بیرون رفت.

5 دقیقه: ارسال یک ضربه از ایستگاه به محوطه استقلال در دهانه دروازه همراه با ضرباتی بود که می توانست به گل تبدیل شود اما علیرضا رضایی توپ را از خط دروازه برگرداند.

5 دقیقه: ارسلان مطهری به دلیل ضربه زدن به توپ پس از یک ضربه، کارت زرد گرفت.

دستور پخت اسپند: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی (2- دانیال جهانبخش)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (3- محمد مهدی محبی)، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمد جواد آزاده (2- منصور باقری)، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست (2) ) ، محمدحسین فلاح (2 – امیرحسین غلامی) و غلامرضا ثابت ایمانی.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (2 – جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، زبیر نیکانفاس، واریا غفوری (2 – ارسلان مطهری)، کوین یاماگا (3 – سبحان خاقانی)، امیرحساکن روزبه چشمی) و آرمان رمضانی (2 – رودی جستاد).

قاضی: بیژن حیدری

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما