ویرایش مشخصات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

ما رسیدیم همه اماده جلو ساختمون بودن که مادرشوهر از روی مهربونیش شال ترکمنش که خیلی بلنده از روی شونش برداشت انداخت رو شونه جاری که کلی انکار کرد که لازم نیست و اینا سه ثانیه نشد به خواهرش گفت تروخدا اینو بردار (با لحن بد و اروم) من که پیششو بودم شنیدم و پس مادرشوهر دادن اون که متوجه نشد ولی من خیلی حرص خوردم که خوب دو دقه تحمل میکردی تیپت بهم نمیخورد با اون شال برگشتیم خونه و من ساک و چادر و شال مادرهمسرو گذاشتم تو اتاق گفت واسه فاطمه بافت بگیرم دختره جون نداره که من گفتم مامان بزار خودشون بخرن سلیقشون متفاوته ، همین شالم واسه همین پس داد که خوشش نیومد تیپش بهم میخورد و اونم گفت ععع واسه همین بود و خندید و چیزی نگفت. خوب پس موضوع اصلی که ما می خواستیم بررسی کنیم این بود که درس خواندن فایده داره یا برم سر کار بهتره ؟ طبیعتا برنامه یک فرد شاغل یا دانشجو که بخشی از زمان روزانه اش صرف حضور در کلاس یا رفتن سر کار می شود با فردی که تمام وقت آزاد است متفاوت است. همان طور که می دانید سازمان سنجش، هر ساله برای پذیرش داوطلبان در دانشگاه ها اقدام به برگزاری کنکور می کند که داوطلبان واجد شرایط می توانند برای قبولی در هریک از رشته های مورد علاقه خود، اقدام به ثبت نام کنکور سراسری نمایند.

مفهوم شخصی سازی در برنامه ریزی برای نیمسال دوم دارای اهمیت بسیاری است چون فاصله ی علمی داوطلبان کنکور نسبت به هم زیاد است. بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری که شروع صفر هستند کسانی می باشند که به علت عدم رعایت مهندسی مباحث و منابع تمام مطالب مطالعه شده را فراموش کرده و از ابتدا و صفر شروع به مطالعه می کنند. هیچ مشاوری نمی تواند شما را مجاب کند که مبحثی مانند هندسه را به کلی از آزمون کنکورسراسری حذف کنید اما گاهی بسیاری از افراد وجود دارند که به علت ضعف زیاد در چند مبحث به حذف تمام آن ها تکیه کرده تا از مباحث دیگر امتیاز بهتری را کسب کنند. 3. مرور: مرور کتاب ها از عوامل موثر در برنامه ریزی مطالعاتی ما نیست اما به عنوان یک عامل مهم در موفقیت و یادگیری مباحث در کنار برنامه ریزی باید قرار گیرد. بنابراین بر اساس حجمی که کتاب های هر درس دارد قرار دادن آنها در برنامه ریزی متفاوت خواهد بود.

مشاوره کنکور یعقوبی

شهرها و روستاهایی که امکانات آموزشی ان ها در سطح متوسطی است، در منطقه دو قرار می گیرند لذا داوطلبانی که سه سال آخر دوره متوسطه (دهم، یازدهم. سیستم برنامه ریزی موسسه سه گام به گونه ای است که با درنظر گرفتن تمام عوامل فوق بهترین برنامه را متناسب با شرایط هر داوطلب می ریزد. مشاور بر اساس اطلاعاتی که از هر داوطلب می گیرد و دانش و تجربه ای که در زمینه اهمیت درس ها، حجم کتاب ها و محتوای هر کدام از منابع دارد سیستم برنامه ریزی داوطلب را تنظیم می کند و بر اساس منحنی فراموشی برنامه مرورهای داوطلب ریخته می شود. با داشتن یک برنامه ریزی مرور محور و جامع می توانید زمان خود را تنظیم نموده و در مدت زمان باقی مانده تا کنکور خود را آماده کنید. برنامه کسی که از تابستان استارت مطالعه را میزند با فردی که 4مانده تا کنکور فرصت دارد یکسان نیست. استاد من خیلی دوست دارم با شما مشاوره داشته باشم چون چند ساله پشت کنکورم و هیچی نمیخونم ولی هزینش و ندارم تغییر نظامیم کتابم گرفتم پیشنهادتون برا کسی مثل من چیه از کجا باید شروع کنم …

سلام استاد من تعداد تستم خیلی پایینه یعنی با ۱۰ساعت مطالعه رو هم صد تا تستم نمیشه مشکل اصلیم روی تخصصی هست مثلا تو یک ساعت ده تا تست از فیزیک و حسابان و… نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شماره یک تبریز شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. حتی داوطلبی که از امکانات مشاور نیز بهره ای نداشته اما برنامه را با توجه به شرایط خود تغییر داده وشخصی سازی می کند بهترین مشاور برای خود محسوب می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور لازمه؟ (bestclassic.ir) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما