پاکتعل: حوادثی در قم اتفاق می افتد که انسان انتظارش را ندارد

[ad_1]

یکی از مراجع تقلید آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران 50 درصد جمهوریت و 50 درصد اسلام است و همانطور که جمهوریت را اساس می دانیم باید اسلام را هم بپذیریم. بر اساس.”

به گزارش ایرنا، وی عصر یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی قم، افزود: ما نمی توانیم مانند مردم غرب و نیروی انتظامی آنها باشیم و نمی توانیم بگوییم فقط شعر، استاندارد، اما نه اسلام. “

وی با بیان اینکه اسلام چیزی است که با کلمه به دست نمی آید، تصریح کرد: برای اسلامی بودن نیاز به امکانات، برنامه ها، اجتماعات، مؤلفان و افرادی است که دست به دست هم بدهند و به جمهوری و اسلام کمک کنند. کارهای زیادی انجام شده و در حال انجام است.

استاد مدرسه قم گفت: غربی ها اصرار دارند که در جامعه ما فساد بکنند و ما باید برای ایجاد جامعه صالح از نظر ایمانی کاری انجام دهیم. غرب انرژی و سرمایه زیادی برای فساد جوانان صرف می کند، باید توجه داشته باشیم، زیرا اگر جوانان فاسد باشند، جامعه نیز دچار فساد می شود و این امر با همکاری همه قوا و همچنین همه قوا محقق می شود. باید کمک کند نتیجه دلخواه را بدست آورید.

وی افزود: قم مرکز ثقل روحانیون شیعه است. قم متعلق به کل جهان تشیع است و اصرار دارند قم را خراب کنند، در قم فعالیت های ضد اسلامی زیاد است. ما باید رقابت کنیم و اگر تصمیم بگیریم و انجام دهیم موفق می شویم، زیرا اولاً ابزار و قدرت اظهار نظر در مورد حقایق اسلامی را داریم و ثانیاً افرادی داریم که مسلط به مسائل هستند و قوانین را می دانند. ایدئولوژی سیاسی، همه کار دست آنها نیست، بلکه بخش قابل توجهی در دست آنهاست.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: گاهی اوقات در قم اتفاقاتی می افتد که مردم انتظار آن را ندارند که بیشتر آنها از خارج هدایت می شود، مشکل مواد مخدر در قم بسیار بزرگ است، نیروهایی هستند که از این مواد استفاده می کنند. روحانیت و مسئولین برخورد انضباطی کرده اند. و ایدئولوژی سیاسی شکست خورده است.

وی افزود: برای قم حساب ویژه ای داریم، سالانه 20 میلیون بازدیدکننده از قم بازدید می کنند. این مدرسه بزرگترین مدرسه شیعیان قم است و اکنون 80 هزار طلبه در قم دارد و اقیانوس وسیعی است که همه نیروها می توانند از آن استفاده کنند. شما به قم می رسید، آن قوه عقیدتی، اخلاقی، تفسیری، فقهی و هر قدرتی که می خواهید در قم هست و باید از این سرمایه بزرگ استفاده کنید.

این منبع تقلید گفت: یکی از وظایف ما توسعه و استفاده از توان است، تربیت طلاب کار آسانی نیست، دوره طلاب قم 14 سال است، کمتر از ادبیات عرب شروع کنید و استفاده و کار کنید. بعد از همه کتاب های زبان عربی. ما به نوبه خود به توسعه دایره کمک می کنیم.

سید علی رضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی حجت الاسلام والمسلمین ناجا امروز در سفر به قم با آیات نوری حمدانی با مسئولین تقلید فاطمه معصومه (س) دیدار و گفتگو کرد. مکارم شیرازی.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما