پایان تلخ هندبال ایران در دمام عربستان

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پس از 5 پیروزی متوالی تیم ملی هندبال ایران در دور اول و دوم مسابقات قهرمانی آسیا در دمام عربستان و همزمان با صعود ایران به جام جهانی. شاگردان مانوئل شکست خوردند.

ایران با شکست مقابل بحرین در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند قطری رفت. شاگردان مانوئل در دیدار مقابل قطر با اختلاف زیادی شکست خوردند و به این دیدار راه یافتند.

تیم ملی ایران اما امروز برای کسب مقام سوم آسیا به مصاف عربستان سعودی رفت که در دور اول گروه یک بار میزبان را شکست داد. شاگردان فرناندز در بازی امروز با لباس سفید شروع کردند و سجاد استیکی با گلزنی در دقایق ابتدایی به مصاف عربستان رفت و شاگردان دینارت فرانسه اختلاف گل با ایران را دو گل کاهش دادند. با زمان باقی مانده به نیمه اول، عربستان با افزایش تفاضل گل به 4 در دقیقه 15 و 10، اختلاف 6 امتیازی از ایران را حفظ کرد.

عملکرد خوب شاگردان مانوئل در دقیقه 20 نیمه اول باعث شد تا در عرض چند دقیقه تفاضل گل برای عربستان به 5 بر 2 برسد و دینار فرانسه مجبور شود از داور وقت استراحت اول را بخواهد و نتیجه 11 است. -9 زنگ هشدار برای عربستان سعودی.

پس از این وقفه که از سوی عربستان سعودی درخواست شد، فرصت خوبی برای مانوئل ایجاد شد تا در تیم ملی تغییراتی ایجاد کند و افشین صدیقی، محمدرضا کاظمی و احسان ابویی برای تیم ملی ایران در زمین حضور داشتند اما این 30 نفر در پایان دقیقه 15 بر 12 عربستان به برتری رسید.

در نیمه دوم شاگردان مانوئل بازی را با گل افشین صدیقی آغاز کردند عربستان 26 بر 23 و تیم ملی کشورمان جام را از دست داد و میزبان با دینار فرانسه برای چهارمین بار بر سکوی سوم آسیا ایستاد.

تیم ملی هندبال ایران که تصمیم گرفته بود به مسابقات جهانی سال آینده صعود کند، از مدال بازماند و چهارم شد و سومین تیم برتر ایران در آسیا در سال 2014 را حفظ کرد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما