fastescobanner

پرسپولیس از AFC و فیفا کمک می گیرد

[ad_1]

فرهیختگان نیوز: در لیگ برتر فوتبال کشورمان بر اساس قانون امسال تیم های لیگ برتری حق جذب بازیکنان خارجی جدید را ندارند و تنها می توانند از بازیکنان خارجی که سال ها در تیمشان بوده اند استفاده و جایگزین کنند. بازیکنان لیگ خارجی برتری از یک تیم به تیم دیگر ممنوع است.

اگرچه در نگاه اول این قانون برای فوتبال کشورمان مضر و زیان‌بار تلقی می‌شود، اما در حقیقت برخی تیم‌ها از این تصمیم سود زیادی برده‌اند و شاید مهم‌ترین آنها استقلال و پرسپولیس باشند که بدون بودجه دولتی اداره می‌شوند. و بدون مالکان خصوصی و آنها در طول سال ها پتانسیل خود را نشان داده اند. آنها مجبور به پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان خارجی خود نیستند و این وام ها مشکلات زیادی را برای آنها در مجامع حقوقی بین المللی ایجاد کرده است.

تیمی بدون بدهی ارزی و بدون درآمد ارزی!

البته بزرگترین مشکل پرسپولیسی ها این روزها نداشتن درآمد ارزی است و با توجه به نرخ دلار و یورو در کشور، توانایی باشگاه در تبدیل ریال به ارز خارج از توان باشگاه است. و قرمزها هزینه بسیار بیشتری دارند.

قرمزها که توانسته بودند بخشی از بدهی ارزی خود را از راه هایی مانند انتقال بازیکنان به تیم های خارجی بازپرداخت کنند، در ابتدای فصل نقل و انتقالات نتوانستند از بازیکنانی مانند مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده درآمدزایی کنند. اشراف در قرارداد بازیکنان ستاره. ماجرای انتقال بشار رسن به قطر آنقدر کم تجربه بود که پولی که می توانست از این بازیکن به پرسپولیس منتقل شود از بین رفت و بشار که نقش کلیدی در آن داشت از بین رفت. رشد و شکوفایی آن بسیار آسان و ارزان است.

پرسپولیسی ها حالا با آخرین بدهی ارزی خود روبرو هستند و با پایان یافتن حکم بودمیر به زودی باید منتظر حکم کالدرون و دستیارش و همچنین جری بنگستون باشند و این یک عامل شده است. یک بار دیگر باشگاه را به ارائه فاکتور دعوت کرد تا پنجره نقل و انتقالات بسته نشود.

نامه ای به AFC برای بازپرداخت وام

پرسپولیسی ها با توجه به حضور در فینال های آسیایی و جوایز خوبی که از این طریق می توانستند دریافت کنند، امیدوارند از این پول بیش از 2 میلیونی برای حل بخشی از این مشکلات مالی استفاده کنند. اما در این راه با مشکلاتی مواجه هستند که مهمترین آن شرایط تحریم های ادامه دار علیه کشورمان است و به همین دلیل اجازه نمی دهد پول به راحتی به حساب طرف های ایرانی واریز شود و درگیر قرمزها است. .

در همین زمینه شنیده می شود پرسپولیسی ها می خواهند مقداری از این پول را صرف قرضی به برانکو و یارانش کنند و به گفته «روشنفکران» باشگاه پرسپولیس به زودی آن را خرج خواهند کرد. نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد که از بازیکنان و مربیان خارجی خواسته شد تا بخشی از این پول را برای بازپرداخت بدهی های خود هزینه کنند و دلیل آن نیز محدودیت ها و عدم امکان واریز پاداش پرسپولیس به حساب آنها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

البته قرمزها باید بتوانند کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد کنند که معادل ریالی این وام ها را در حساب خود دارند و شرایط مصوبه اجازه انتقال این وجوه به خارجی ها را نمی دهد، بنابراین می خواهند با آنها تسویه حساب کنند. احزاب خارجی

چه زمانی این پول نصیب قرمزها می شود؟

یکی دیگر از مشکلات پرسپولیسی ها زمان واریز پاداش قرمزهای آسیایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است، زیرا آنها تا 12 بهمن مهلتی برای تسویه حساب با بودمیر ندارند و در صورت عدم موفقیت، سه پنجره نقل و انتقالات بسته می شود. و این برای تیمی که در ادامه فصل خودش را تقویت می کند، چیز خوبی نیست.
در این زمینه پیگیری «فرهیختگان» نشان می دهد که جوایز مسابقات بین المللی مختلف در کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولاً در پایان هر سال به حساب تیم ها واریز می شود و می توانند آن را دریافت کنند و این می تواند خبر خوبی باشد. برای پرسپولیس

پرسپولیس با این حساب قطعا تا 12 بهمن می تواند روی پول های کسب شده برای حضور در فینال آسیا حساب باز کند و کنفدراسیون فوتبال آسیا با پرداخت وام خارجی پرسپولیس از این حساب موافقت کرده است.

قرمزها از بودیمیر تخفیف می خواهند

پرسپولیس علاوه بر ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت مطالبات خارجی های سابق خود، در حال مذاکره با بودیمیر و وکیلش است که برای فصلی که هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده امتیازاتی را در نظر بگیرد. به اقتصاد کشورشان فشار نیاورند تا از موقعیت های بد در امان بمانند. البته با توجه به اتفاقاتی که برای بودیمیر در دوران مدیریت قبلی او رخ داد، بعید است که او با امتیاز دادن به تیم موافقت کند. اما شنیده ها حاکی از آن است که قرمزها قصد دارند با دریافت قرارداد AFC نیمی از درخواست او را به این بازیکن بدهند که یا باید این بازیکن را تایید کند یا تمام پولش را از پرسپولیس پس بگیرد. خواستن آن ؟!

استعلام پرسپولیس از فیفا

علاوه بر قرضی بودمیر، پرسپولیس باید هزینه دستیار کالدرون و همچنین بنگستون را نیز بپردازد و مدیران این باشگاه با توجه به پول کمتری که این دو خارجی از قرمزها می خواهند، راهی برای پرداخت آن می اندیشند. . به گزارش باشگاه پرسپولیس، آنها قصد دارند در فیفا تحقیق کنند و بفهمند چقدر در فیفا هزینه کرده اند و چقدر در حسابشان برای پرداخت بدهی دستیاران برونکو باقی مانده است. قرمزها امیدوارند پولی که در فیفا دارند برای پرداخت بدهی های انجیو و بنگستون کافی باشد و مجبور نباشند به کنفدراسیون فوتبال آسیا متوسل شوند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما