پرسپولیس بی انگیزه مقابل فولاد را متوقف کنید

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری که از هفته ششم لیگ برتر به تعویق افتاده است، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. در تساوی یک بر یک.

امید عالیشاه در دقیقه 17 و میلاد جهانی ذوب آهن در دقیقه 90 برای پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساندند. پرسپولیس با این نتیجه 10 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید و ذوب آهن نیز با 6 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

به این ترتیب پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال و گل گهر، دیگر رقیب لیگ را متوقف کرد. مهاجمان پرسپولیس که در 5 بازی اخیر این تیم گل نزده اند، در این دیدار نیز موفق به گلزنی نشدند تا مهاجمان قرمزپوش لیگ برتر به طلسم گل نخوردن خود ادامه دهند.

پرسپولیس در اواخر بازی انگیزه لازم را از دست داد و بازی را به ذوب آهن تقدیم کرد.

عبدالله حسینی بازیکن ذوب آهن در دقیقه 88 از زمین بازی اخراج شد و این تیم موفق شد پرسپولیس را در تهران با 10 ران متوقف کند.

تیم پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (سال 70)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (70 مهدی مهدیخانی)، احسان پهیلوان و وحید امی.

ترکیب فولاد: باغ شهاب، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، کاسم حدادی فر (54-عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (54-حسین شنانی)، دانیال مومنی (73) مارکوویچ محمدی، محمد سلطانی (73) ، مهر.

پانچ: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی را میلاد جهانی از کنار ذوبی ها وارد دروازه پرسپولیس کرد و ضربه مستقیمی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که این ضربه توسط حمید لک وارد دروازه شد.

دقیقه 10: سعید آقایی اولین کارت زرد بازی را از بیژن حیدری گرفت.

دقیقه 16: میلاد جهانی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 17: ضربه کرنر بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه توسط مدافعان دفع شد و امید عالیشاه دروازه بان ذوب آهن در موقعیت خوبی قرار گرفت تا اولین گل بازی را برای گوریان تهران به ثمر برساند. .

دقیقه 19: پاس تند سیامک نعمتی را باغ شهاب به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: امید عالیشاه فرار کرد و توپ خوبی را برای مهدی عبدی ارسال کرد که مهاجم پرسپولیس نتوانست وارد موقعیت شود و توپ را بالای دروازه می فرستد.

دقیقه 35: ضربه ایستگاهی خطرناک احمد نورالله را باغ شهاب به خوبی پاسخ داد.

دقیقه 44: تمرین بازیکنان ذوب آهن روی ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که توسط مهاجم این تیم به هدر رفت.

نیمه دیگر

دقیقه 52: حملات پیاپی شاگردان ذوب آهن این تیم را در موقعیتی قرار داد که در محوطه جریمه به خوبی گلزنی کند، اما شوت بی نتیجه سلطانی توسط مهر، موقعیت اصفهانی گورا را هدر داد.

دقیقه 56: سیومک نعمتی با اشتباه بازیکن ذوب آهن از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 61: کمال کامبابی نیا دیگر اخطار پرسپولیس در این بازی بود.

دقیقه 71: ضربه سر خطرناک علی دشتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ضربه سر آرمان رمضانی روی پاس سیامک نعمتی، گل از فاصله کمی در اوت.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی میلاد جهان به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: ابراهیم تقی پور سرمربی ذوب آهن از بیژن حیدری به خاطر داور حریف کارت زرد گرفت.

دقیقه 88: عبدالله حسینی بازیکن ذوب آهن به دلیل درگیری با مدافعان پرسپولیس از داور مسابقه کارت قرمز گرفت.

دقیقه 90: حمله تند ذوب آهن و پاس مارکوویچ، میلاد جهانی را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد و این بازیکن برای شاگردان رحمان رضایی در بازی به تساوی رسید.

دقیقه 90 + 5: ضد حمله ذوب آهن با بی توجهی بازیکنان این تیم به هدر رفت تا بازگشت ذوب آهن به ورزشگاه آزادی تکمیل نشود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما