پرسپولیس دیر یا زود قهرمان آسیا می شود

[ad_1]

جماران: «مجتبی محرمی» نام خاص پرسپولیس است. او سال ها بازیکن سمت چپ این تیم بوده و بی شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.

محرمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره پرسپولیس و یحیی گل محمدی صحبت کرد.

چند هفته از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می گذرد، می توانید بازی را دقیق تر تحلیل کنید.

پرسپولیس در روز بد فوتبالی مقابل اولسان کره جنوبی شکست خورد و جام را از دست داد. اگر قرار است این دیدار تداوم داشته باشد، باید گفت که پرسپولیس با آنالیز خوب حریف همه راه های نفوذ را بسته بود. او در 90 دقیقه بازی به حریف اجازه ایجاد موقعیت نکرد و روی دو خطا دروازه را باز کرد.

این اشتباهات همیشه در فوتبال ایران بوده است.

در سال های اخیر اشتباهات زیادی صورت گرفته که می تواند به فوتبال ایران آسیب بزند. در همان بازی پرسپولیس و اولسان، بازیکن کره جنوبی پرسپولیس باید برای دقایقی بازی را کنترل می کرد تا پایان نیمه اول که یک گل به ثمر رسید. مهدی شیری در نیمه دوم آن اشتباه بزرگ را انجام داد و روی ضربه پنالتی دوم گلزنی کرد تا اولسان قهرمان شود.

این نایب قهرمانی پرسپولیس کمتر از قهرمانی نبود؟

دقیقاً پرسپولیس در دو سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و مناسب ترین تیم ایرانی محسوب می شود. پرسپولیس با غلبه بر حریفان بزرگ به فینال مسابقات راه یافت. آنها یک بازی در فینال هم انجام دادند و اگر آن اشتباهات اتفاق نمی افتاد، حالا داریم درباره قهرمانی سرخ ها صحبت می کنیم.

آیا این عدم قهرمانی تاثیر روانی در روند پرسپولیس داشته است؟

به هر حال نمی توان گفت این قهرمان نشدن تاثیری در روند پرسپولیس ندارد اما آنها بازیکنان حرفه ای هستند و به خوبی می دانند که برای موفقیت بیشتر باید گذشته را فراموش کنند و به آینده فکر کنند. پرسپولیس می خواهد جامی را به دست بیاورد که متاسفانه در آینده نزدیک موفق به کسب آن نشد. یه چیزی میگم

چی؟

پرسپولیس دیر یا زود قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می شود. قرمزها به روندی که چندین سال است ادامه خواهند داد و مطمئن باشید تا یکی دو سال آینده در صدر فوتبال آسیا قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس دیر یا زود قهرمان آسیا می شود

بشار رسن از پرسپولیس جدا شد.

بشار رسن بازیکن خوب و تاثیرگذاری در پرسپولیس بود و در این سال ها نقش بسزایی در موفقیت تیم ما داشته است اما پرسپولیس همیشه خودکفا نبوده است. جای خالی این بازیکن مطمئنا می تواند توسط بازیکنان دیگر پر شود.

این تیم در قامشهر مقابل نساجی مازندران به تساوی رسید.

پرسپولیس مقابل پارچه و در آن منطقه متخاصم فوتبال خوبی بازی کرد. کسانی که فوتبال بازی کرده اند به خوبی می دانند فوتبال در چمن مصنوعی چقدر سخت است و حالا تصور کنید که این چمن مصنوعی پر از آب است. توپ فقط روی زمین می خورد و آنها روی یک ضربه ایستگاهی دروازه را باز کردند. آنها گل زدند و در آخرین لحظات توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و روی ضربه سیامک نعمتی می توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.

فصل را برای پرسپولیس چگونه می بینید؟

پرسپولیس در لیگ برتر با سه بازی عقب است و در صورت پیروزی در این دیدارها با اختلاف نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول قرار می گیرد. پرسپولیس در این فصل مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

ما به پیروزی این تیم امیدواریم.

به جرات می توانم بگویم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و مثل فصل گذشته همین چند هفته پیش قهرمان می شود. این اتفاق خواهد افتاد و من به آنچه می گویم ایمان دارم.

یحیی گل محمدی توانایی این را دارد.

گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است و استعداد مربیگری خود را نشان داده است. او موفق شد پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و در لیگ ایران هم عملکرد خوبی داشت.

حادثه تلخی رخ داد و یکی از هواداران پرسپولیس پس از از دست دادن قهرمانی جان خود را از دست داد.

از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم. این موضوع کار بازیکنان و مربیان پرسپولیس را سخت می کند. آنها باید بدانند که عملکرد آنها با زندگی بسیاری از طرفداران مرتبط است. هر پیروزی آنها خیلی ها را خوشحال می کند و هر شکست آنها را ناراحت می کند. یحیی گل #محمدی رفتار بسیار خوبی داشت و به منزل این مداح رفت و با اهدای مدال نایب قهرمانی به پسر آن مرحوم از وی دلجویی کرد.

پرسپولیس مقابل ذوب آهن در استقلال محروم شد، این تساوی چه تاثیری در روند کاری پرسپولیس خواهد داشت؟

ضمن اینکه این بازی برای پرسپولیس مهم است اما در آینده تاثیری در روند تیمی نخواهد داشت. خوشبختانه در دقایق پایانی یک گل به ثمر رسید اما پرسپولیس تیم بزرگی است و خستگی ناشی از فینال لیگ قهرمانان در این تساوی بی تاثیر نبود. بدون شک پرسپولیسی ها کم کم شکست در جام ملت های آسیا را فراموش کردند و بار دیگر به روند تیمی مورد نظر بازگشتند و برای پنجمین سال قهرمان لیگ برتر شدند و دوباره مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهند شد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما