پس از اینکه لایحه مخارج بایدن به بن بست رسید، دموکرات ها مجبور شدند دوباره متحد شوند

[ad_1]


چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DNY، گفته بود امیدوار است سنا پیش از کریسمس به لایحه هزینه های رئیس جمهور بایدن رای دهد، اما این طرح متوقف شده است.

جی. اسکات اپل وایت / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جی. اسکات اپل وایت / AP


چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DNY، گفته بود امیدوار است سنا پیش از کریسمس به لایحه هزینه های رئیس جمهور بایدن رای دهد، اما این طرح متوقف شده است.

جی. اسکات اپل وایت / AP

دموکرات های سنا در آستانه کنار گذاشتن وعده رئیس جمهور بایدن برای تصویب بسته هزینه های اجتماعی و تغییرات آب و هوایی نزدیک به 2 تریلیون دلاری قبل از کریسمس هستند و اعضای حزب خود هستند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y. او چندین هفته اصرار داشت که این لایحه قبل از تعطیلات در سنا تصویب شود. اما اصلي ترين حمايت از لايحه دموکرات ها. جو مانچین، DW.Va. نمی توان قول حمایت داد.

شومر در این هفته از قبول شکست اجتناب کرد، اگرچه مشخص شد که برنامه های رای گیری سقوط کرده است.

شومر روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: ما با پیشرفت پیش می رویم.»

اما تا بعد از ظهر پنجشنبه پیشرفت چندانی حاصل نشد.

سن مارک کلی، دی آریز. این امر شدت تأخیر برای صورتحساب Build Back Better را کاهش می دهد.

کلی گفت: “من فکر نمی کنم قبل از کریسمس باشد.” اما شما می دانید که نباید اینطور باشد، باید زمانی باشد که ما آماده باشیم.

«به همین دلیل است.

دموکرات ها هنوز نمی توانند حمایت مانچین را جلب کنند

مبارزه چند ماهه در سنا پس از رای دموکرات های مجلس نمایندگان به تصویب نسخه ای از این لایحه در ماه گذشته متوقف شد. این لایحه درگیر دعوای آشنا بین مانچین و تقریباً همه اعضای حزبش بر سر قیمت این لایحه است و قصد دارد شبکه تامین اجتماعی را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.

دموکرات‌ها امیدوارند با استفاده از ویژگی فرآیند بودجه، که به عنوان تطابق شناخته می‌شود، قانونی را تصویب کنند که به آنها اجازه می‌دهد از پرونده‌سازی GOP اجتناب کنند و لایحه را با اکثریت ساده تصویب کنند. این امر مستلزم حمایت متفق القول از طرف حزب وی است و کل این لایحه را مانند حق وتوی منچین معطل می کند.

مانچین نگرانی هایی را در مورد چندین مؤلفه این لایحه مطرح کرده است، اما آخرین اعتراض او به هزینه اعتبارات مالیاتی کودکان مربوط می شود. طرح نجات آمریکا که در اوایل سال جاری بدون رای جمهوری خواهان تصویب شد، اعتبار را برای دسترسی بیشتر به خانواده های کم درآمد افزایش داد، ارزش کل اعتبار را افزایش داد و بخشی از اعتبار را به پرداخت ماهیانه تا 300 دلار برای هر کودک تبدیل کرد. . .

این توسعه در پایان سال به پایان می رسد.

دموکرات‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که پرداخت‌های ماهانه را برای یک سال افزایش دهند، اما مانچین نسبت به کل هزینه ابراز نگرانی کرده است، به خصوص اگر دموکرات‌ها تلاش کنند این تغییر را دائمی کنند.

مانچین این هفته در Tasty Exchange به خبرنگاران گفت: «من با اعتبارات مالیاتی کودکان مخالف نیستم. من هرگز با اعتبار مالیاتی کودکان مخالف نیستم.

اما مانچین از قول علنی این که چه تغییرات خاصی در لایحه یا اعتبار ایجاد شده است خودداری کرده است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما