پیام بشار اسد به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

[ad_1]

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی این شهید را بذر فداکاری و فداکاری برای میهن و انسانیت کاشت.

شبکه خبری العالم به نقل از اسد نوشت: شهید قاسم سلیمانی در هر لشکرکشی به دنبال تضعیف استراتژی آمریکا بود که تفرقه افکنانه و خیانت آمیز است.

وی سلیمانی را تهدیدی برای منافع واشنگتن و متحدانش در منطقه توصیف کرد.

اسد با تاکید بر اینکه دشمن از خطر شهید سلیمانی در چارچوب توطئه های جنایتکارانه خود آگاه بود، خاطرنشان کرد: [ابو مهدی المهندس] سنگ بنای رویارویی با دشمن بود».

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه دشمن از گسترش الگوی سلیمانی در منطقه و جهان هراس دارد، تاکید کرد که هیچ کس را نمی توان با جهانی سازی اخلاقی و لیبرالی که سلیمانی تبلیغ می کند، خرید.

وی با بیان اینکه باید به سبک سلیمانی پایبند باشیم و برای افزایش همکاری‌ها بین سوریه و ایران تلاش کنیم، گفت: آمریکا جنایتی مرتکب شده که تهدید به گسترش الگوی سلیمانی است.

اسد با بیان اینکه «پیروزی سوریه با شجاعت ارتش و حمایت متحدانش از تصمیم مستقل آن به دست آمد»، افزود: دشمن از خطر ارتباط مهم بین پایان دادن به محاصره ظالمانه سوریه و عراق آگاه است. دو ملت

مدرسه شهید سلیمانی تکمیل شد

در همین راستا مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سلیمانی گفت: سلیمانی از فردی به فرد دیگر تبدیل شده است.

سبحانی تاکید کرد: شهید سلیمانی، اخلاق، ایمان، نبوغ و جلا دادن او می تواند مایه مباهات ایران و منطقه باشد… بعد از بیست سال شهادت و ایثار، سلطه آمریکا در جهان بیشتر شده است، رنگی نیست. “

او گفت: «بیشتر طرح های آمریکا در غرب آسیا شکست خورده است. بی شک دلیل اصلی شکست طرح های آمریکا ایران است.

سردار سلیمانی صبح روز جمعه 13 دی ماه 1396 در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق کشته شدند. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت قتل سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و پذیرفت که رئیس جمهور آمریکا دستور قتل را صادر کرده است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما