چای یا آب بنوشید؛ که بهتر است؟

[ad_1]

به دنبال راهی آسان برای بهبود سلامت خود هستید؟ هیچ راه حل ساده تری از هیدراته ماندن وجود ندارد. نوشیدن مایعات کافی به حفظ دمای بدن سالم کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مردم کم آبی دائمی را تجربه می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مشکلات عدم دریافت مایعات کافی در روز این است که بسیاری از افراد مطمئن نیستند که چقدر آب بنوشند. آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی توصیه می کند که زنان حدود 2.7 لیتر در روز و مردان حدود 3.7 لیتر در روز بنوشند. از این ارقام، حدود 20 درصد مایعات از طریق غذاهایی که می خوریم تامین می شود و مابقی باید از طرق مختلف تامین شود.

فواید چای معمولی برای سلامتی شامل کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت است و این سه بیماری به عنوان اولین، دومین و هفتمین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده اند و به راحتی می توانید چای را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید. . راه بهبود، سالم ماندن و افزایش طول عمر است.

دمنوش‌ها و دمنوش‌های گیاهی از نظر فنی از برگ‌های چای ساخته نمی‌شوند، بلکه از گل‌ها، برگ‌ها، دانه‌ها یا ریشه‌های سایر گیاهان خشک شده ساخته می‌شوند. در نتیجه، طبق داده های USDA، این نوشیدنی ها به طور طبیعی فاقد کافئین هستند و می توان آنها را از نظر هیدراتاسیون یا هیدراتاسیون هیدراته در نظر گرفت.

فواید چای به هیدراتاسیون محدود نمی شود

فواید نوشیدن چای شامل فهرست طولانی است. به عنوان مثال، چای سبز منبع غنی از فلاونوئیدها است و مصرف منظم آن فشار خون، کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که نوشیدن چای سبز، به ویژه در ترکیب با قهوه، می تواند خطر مرگ به هر علتی را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد.

تحقیقات دیگر نشان می دهد که نوشیدن چای سیاه ممکن است فشار خون را کاهش دهد و سلامت قلب را بهبود بخشد. نتایج یک مطالعه منتشر شده در شماره دسامبر 2017 Food Quality and Preference نشان می دهد که نوشیدن چای نیز می تواند به بهبود خلاقیت کمک کند.

اگرچه چای کافئین دار به اندازه نوشیدن آب موثر نیست، اما جایگزین عالی است. زیرا چای از نظر طعم و ترکیب مواد می تواند گزینه متنوعی باشد. این به شما امکان می دهد طعم های طبیعی مانند آب لیمو یا لیموترش، میوه ها یا ادویه هایی مانند دارچین و جوز هندی را بدون تغییر در فواید تغذیه ای چای اضافه کنید.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما