چرا عباس جمشیدی فر و رضا نیکخا دچار مشکل شدند؟

[ad_1]

در رفتن فصل اول سریال واقعیت شوی جوکر هفته گذشته به پایان رسید و دو روز پیش اولین قسمت از فصل دوم جوکر منتشر شد. اما با وجود حضور 16 شرکت کننده، تنها دو نفر نام بردند. یکی از آنها رضا نیکخواه بود که با وجود حضور در قسمت های پایانی همچنان محبوبیت خود را حفظ کرد. دیگری عباس جمشیدی فر است که تاکنون توانسته توجه ها را به خود جلب کند. در جلسه اول اما دو برنده اصلی برخلاف تصور عموم با واکنش های منفی مواجه شدند.

به گزارش فرارو، اولین جلسه با حضور امین حیایی، رضا نیکه، هومان حاجی عبدالله، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه، سام درخشانی، امیر کاظمی و سهیل مستضبیان برگزار شد. در پایان همایون حاجی عبدالله و سهیل مستضبیان پیروز از میدان خارج شدند.

در فصل دوم جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برغانورد، شهرام قدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر حضور دارند و هنوز کسی بیرون نیامده است.

شرکت کنندگان در این رئالیتی شو باید به یکدیگر نگاه کنند و بخندند و یکدیگر را حذف کنند، اما لب به خنده باز نکنند. این برنامه بر اساس نسخه ژاپنی است و تاکنون از طریق بسترهای اینترنتی در استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، هند و برزیل کپی و توزیع شده است.

چرا عباس جمشیدی فر و رضا نیکخا دچار مشکل شدند؟

چرا رضا نیکخا و عباس جمشیدی فر محبوب شدند؟

رضا نیکخا اگرچه برنده فصل اول نبود اما توانست محبوبیت قابل توجهی در نزد مخاطبان کسب کند. از نگاه منتقدان و بینندگان این رئالیتی شو می توان فهمید که رضا نیکخا به دلیل موقعیت طنز، طراحی طنز و جوکرهای خلاقانه اش به چهره طنز و محبوب این برنامه تبدیل شده است.

در مقابل سایر شرکت کنندگان سعی کردند از وضعیت جوک و شوخی فرار کنند تا مدتی نخندند و از بازی حذف شوند. عنصر خسته کننده و خسته کننده برای مخاطب.

در مورد دوم عباس جمشیدی فر هم همینطور است. در قسمت اول وحید آقاپور و هومن برغانورد با ایجاد موقعیت طنز سعی در خنده سایر شرکت کنندگان داشتند که موفق نشدند. آنها برخلاف فصل اول، قسمت اول را خسته کننده کردند و لبخندی برای مخاطبان به ارمغان نیاوردند.

اما در نهایت عباس جمشیدی با بازی Creative Joker Time توانست این قسمت را از خسته کننده شدن نجات دهد. او با معرفی سنتور و با کمک ایمان صفا در نقش مار، حاضران را به خنده انداخت و به وحید آقاپور کارت زرد داد.

تریلر فصل دوم جوکر

برنده، بازنده اصلی جوکر؟

در آخرین قسمت از فصل اول جوکر تنها همایون حاجی عبدالله و سهیل مستضبیان باقی ماندند و با توافق دوجانبه برندگان این رویداد معرفی شدند. اما نمایش او به قدری خسته کننده و فاقد خلاقیت بود که مورد انتقاد مخاطبان در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

اما این حملات بیشتر برای سهیل مستضبیان بود تا هومان حاجی عبدالله. تلاش برای اجتناب از شوخی‌ها و نکات در فصل اول، Joker Time خلاق او به او کمک نکرد تا از انتقادات دوری کند.

اما شرکت کنندگانی مانند سام درکشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفسه خواه و امین حیایی که با خنده های خود از مسابقه بیرون آمدند بدون توجه حضار پشت سر گذاشتند.

در جلسه دوم سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر و آرش نوذری بیشترین فرار و کمترین شوخی را داشتند و موقعیت خنده را ایجاد کردند. این موضوع اخطاری برای آنها نداشت، اما تماشاگران بی نمک به نظر می رسیدند. حال باید دید که آیا این سه شرکت کننده به روند نخندیدن و نخندیدن ادامه خواهند داد یا خیر. روندی که می تواند آنها را به پیروزی برساند، اما محبوبیت آنها را بسیار کاهش می دهد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما