چرا میلیون ها نماینده حقوق بگیر نمی گویند تحریم ها بی اثر شده است؟

[ad_1]

آفتاب یزد نوشت: مجلس موسوم به انقلابی مخالفت با توافق احتمالی ایران و غرب برای احیای برجام را آغاز کرده است. خب این حق مجلس است و چیزی در آن نیست. این نمایندگان چه از سر دلسوزی و چه برای اهداف سیاسی و حزبی اعتراض کنند، قانون به آنها این حق را می دهد که در مورد هر موضوعی اظهار نظر کنند و در صورت لزوم قانون گذاری کنند.

اکثریت نمایندگان مجلس و حامیان رسانه ای آنها در انتقاد از الگوی بازگرداندن قدرت توسط دولت مرکزی، اصرار عجیبی بر بیانیه دارند. در این بیانیه آمده است: تحریم ها در حال بی اثر شدن است، بنابراین نباید به غرب امتیاز داد. در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس، رئیس مجلس به تشریح جزئیات این جلسه پرداخت و بر صحت استدلال های مجلس تاکید کرد.

همانطور که گفته شد مجلس می تواند با هرگونه توافقی با غرب و آمریکا مخالفت کند و می تواند امروز قانونی را تصویب کند که تهران را از همه نهادها و مقررات بین المللی خارج کند اما این گونه ایرادات و تصمیم گیری ها باید با استدلال واقعی باشد نه ساختگی. آنهایی که و خیالی!

وضعیت اقتصادی کشور گواه این واقعیت است که با وجود همه وعده ها و ابتکارات خانه ها، وضعیت همچنان آشفته و دشوار است که به همین دلیل این روزهایی که در آستانه سال نو است، نه می بیند و نه بویی می دهد. . بوی عید به قدری عجیب است که نمایندگان مجلس و حامیانشان چون فشار و درد تحریم را به خاطر حقوق و دریافتی های چند ده میلیونی احساس نمی کنند، مدعی هستند که اثر تحریم ها از بین رفته است، بله، نیازی به این ندارند. زنده شود برجام آنها عصبانی هستند و می دانند هر گونه تعامل در بازار ارز مساوی با فقر شدید آنهاست.

در واقع این ممنوعیت زمانی بی اثر است که بازنشستگان در پایان سال عیدی خود را جشن می گیرند. نمایندگان مجلس در حال حاضر سوار بر اسب هستند و وضعیت مالی آنها خوب است، بنابراین تحریم ها بی اثر شده است، اما برای مردم عادی این محدودیت ها جواب می دهد و آن را روی میز خود می بینند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما