چند درمان خانگی برای سرفه طبیعی

[ad_1]

به نظر می رسد بهار امسال به زودی می آید. این را می توان با گرم شدن هوا و تغییر نسبی ظاهر گیاهان توضیح داد. سرمای زمستان و تغییرات دما و هوای خشک احتمال سرفه را افزایش می دهد که قطعا در این روزهای تاج گذاری مشکل ساز است.

به گفته یکی از اهالی، شیوع ویروس کرونا باعث نگرانی ما در مورد سرفه شده است. اما سرفه دقیقا چیست؟ به طور کلی، سرفه یک اتفاق رایج است. به گزارش سلامت لاین، سرفه ناشی از انقباض واکنشی عضلات گلو است و ممکن است به عاری از بزاق و سایر تحریکات گلو کمک کند، اما از سوی دیگر، سرفه مداوم ممکن است نشانه‌ای از آلرژی، عفونت ویروسی یا عفونت باکتریایی باشد. می توان .

جالب است بدانید که GERD همچنین می تواند باعث سرفه شود. سرفه های ناشی از سرماخوردگی، آلرژی و عفونت های استخوانی را می توان با انواع داروها درمان کرد. عفونت های باکتریایی نیاز به آنتی بیوتیک دارند.

با این حال، برای کسانی که دوست ندارند از مواد شیمیایی استفاده کنند، چند درمان خانگی وجود دارد که بسیار مفید است.

قدرت عسل در درمان سرفه و سرماخوردگی

به گزارش سیانان، تحقیقات نشان داده است که عسل در درمان سرفه و سرماخوردگی قوی تر از داروهای موجود (بر پایه دکسترومتورفان) است. عسل آرامش‌بخش است و آب لیمو می‌تواند به رفع احتقان کمک کند، بنابراین می‌توانید با مخلوط کردن چای گیاهی یا آب داغ و حداکثر ۲ قاشق غذاخوری عسل با لیمو، داروی خود را در خانه درست کنید. همچنین می توانید به راحتی یک قاشق چای خوری عسل بنوشید یا آن را روی نان صبحانه بمالید.

کاهش سرفه با نعنا

خواص درمانی اسانس ها از دیرباز در دوران باستان شناخته شده است. منتول موجود در نعناع فلفلی گلو را تسکین می دهد و به عنوان یک ضد عفونی کننده به تجزیه مخاط کمک می کند. شما می توانید با نوشیدن چای نعناع فلفلی یا استنشاق بخار نعناع به کاهش سرفه خود کمک کنید. برای انجام این کار، 3 یا 4 قطره آب یا روغن نعناع فلفلی را در حدود نصف بطری کوچک آب معدنی بریزید، یک حوله را روی سر خود قرار دهید و مستقیماً روی آب نفس عمیق بکشید.

رفع سرفه و گلودرد با آویشن.

مطالعه ای که در مجله معروف Central PubMed منتشر شد نشان داد که اسانس استخراج شده از برگ های تم، همراه با پیچک، می تواند سرفه و همچنین برونشیت کوتاه مدت را تسکین دهد. برگ ها حاوی ترکیباتی به نام فلاونوئیدها هستند که عضلات گلو درد را شل کرده و التهاب را کاهش می دهند. برای تهیه دمنوش آویشن کافی است 2 قاشق چایخوری برگ آویشن خرد شده را در 1 فنجان آب جوش به مدت 10 دقیقه بریزید و صاف کنید.

به خاطر داشته باشید که علیرغم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، باید آداب سرفه را رعایت کنیم و فاصله فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنیم تا هرچه سریعتر این همه گیری ریشه کن شود.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما