چند پرنده تخم دارند؟

[ad_1]

در رفتن فروش تخم مرغ، اردک، غاز، بلدرچین و قرقاول در بازار یک مشکل رایج است. اما غیرعادی است که بدانید بازار تخم پرندگان زینتی و وحشی در کشور بسیار داغ است. به گونه ای که می توانید تبلیغات زیادی برای فروش این تخم مرغ در سایت های فروش اینترنتی و اینترنتی پیدا کنید.

به گفته فرارو، در حال حاضر قیمت هر تخم مرغ از 1500 تومان شروع و تا 2000 تومان تمام می شود. هر تخم بلدرچین 1700 تومان، تخم کبک 3500 تومان، تخم اردک 4 تا 7000 تومان و قیمت هر عدد غاز از 6000 تومان شروع و به 12000 تومان می رسد.

اما بالاترین قیمت تخم مرغ اهلی و مزرعه شترمرغ است. در حال حاضر قیمت های متفاوتی برای این تخم مرغ در بازار وجود دارد که به نظر می رسد عرضه بسیار کم تخم شتر مرغ از سوی پرورش دهندگان باشد. قیمت تخم مرغ این پرنده از 200 هزار تومان شروع می شود و گاهی به 900 هزار تومان می رسد.

از این میان، تبلیغات محدودی برای فروش تخم کبوتر وجود دارد که به گفته تبلیغ کنندگان، خواص درمانی بیشتری دارد و برای لکنت زبان کاربرد دارد. این آگهی دهندگان قیمت هر عدد تخم کبوتر را 3 تا 5 هزار تومان اعلام کرده اند.

چند پرنده تخم دارند؟

اندازه تخم پرنده زینتی چقدر است؟

در کنار بازار فروش تخم پرندگان اهلی و مزرعه ای، فروش تخم پرندگان زینتی نیز رو به افزایش است. تخم های این نوع پرندگان خوراکی نیست و فقط برای پرورش و جوجه ریزی استفاده می شود. اکنون بسیاری از سایت ها تخم پرندگان زینتی می فروشند و رقابت شدیدی بین آنها وجود دارد. این از تغییر محصولات آنها و تفاوت قیمت آنها مشهود است.

بررسی محصولات ارائه شده در این سایت ها نشان می دهد که قیمت تخم پرندگان زینتی در کمترین حالت از 14000 تومان شروع و با بالاترین قیمت به بیش از 4 میلیون تومان در هر دانه می رسد که مربوط به تخم بارور شده ژتون است.

اما بالاترین قیمت ها مربوط به تخم طوطی است. در این راستا قیمت تخم‌های بارور شده سنبل ماکائو و طوطی قرمز ماکائو از سه میلیون تا 400 تا سه میلیون و 600 هزار تومان برای هر بذر است. تخم های بارور شده طوطی کاکادو از یک میلیون و 800 هزار تومان شروع و به 2 میلیون تومان ختم می شود.

تخم های بارور شده طوطی میشل از 1 میلیون تا 600 هزار تومان تا 2 میلیون و 100 هزار تومان، تخم های بارور شده طوطی اکلکتوس از 1 میلیون تا 300 تا 1 میلیون و 600 هزار تومان از 1 میلیون تخم مرغ و طوطی کاسکو 1 میلیون تخم مرغ بارور شده است. و در سایت آنلاین 200000 تومان به فروش می رسد.

ارزان ترین قیمت تخم مرغ طوطی متعلق به شاه طوطی با 420 هزار تومان است.

هزینه تخم مرغ های باقیمانده پرندگان زینتی معمولا بین 14000 تا 200000 تومان برای هر دانه است. مثلا تخم قرقاول آمریکایی 14000 تومان. تخم مرغ اردک ماندارین 60000 تومان به فروش می رسد. قیمت تخم مرغ بارور شده مرغ کرم ابریشم به 18000 تومان می رسد. قیمت تخم بارور لیدی امهرت و کبک بلژیکی 110000 تومان و خرید تخمک بارور شده عروس هلندی حدود 200000 تومان است.

چند پرنده تخم دارند؟

چند پرنده وحشی تخم دارند؟

آگهی های فروش تخم پرندگان وحشی زیاد نیست و بیشتر مربوط به غازها، شامپانزه ها، قرقاول ها و گونه های کبوتر وحشی است. یکی از آگهی دهندگان فروش تخم گونه های وحشی قوی ساکن در استان های مرکزی. به راحتی برای فالوورهای خود در فضای مجازی قیمت تعیین نمی کند. وی این اعلام را مشروط به مکالمات و تماس های خصوصی کرد.

شماره اش را می گیرم و زنگ می زنم. پس از 5 یا 6 بوق، یکی از صاحبخانه ها تلفن را پاسخ می دهد. صدایش نشان می دهد که جوان است. سریع میرم سر اصل مطلب. ببخشید آقا من آگهی فروش تخم غاز سفارش دادم. قیمت تخم غاز چنده؟

مرد جوان پاسخ می دهد چه نوع تخم مرغ قوی؟ سوت قوی، کوچک، لال، سیاه؛ کدام یک
از
یعنی مهمه؟ او می گوید قطعا صدها نفر هستند. اگر بخواهید آن را بخرید، به جای تخم مرغ “قوی خنگ” به شما تخم “غاز” می فروشند. حالا بیایید جلو برویم. بالاخره نگفتی چی میخوای؟
از
من می گویم: من می خواهم لجن قوی و قیمت یک تخم مرغ سیاه. مرد جوان قیمت آنها را بین 100 تا 250 هزار تومان نگه داشته است. از او پرسیدم لشکر مهاجر وحشی در مازندران نیست؟ چگونه وارد تخم پرندگان وحشی می شوید؟ او می گوید چند جفت آنها را از پرنده فروشان فردونکنار و سرخارود خریده و مدتی است که غاز نگهداری می کند.

علاوه بر این فروشندگان غیرمجاز، یک سایت اینترنتی فروش تخم پرنده بارور شده نیز تخم مرغ سیاه قوی می فروشد و هر دانه از این تخم پرندگان وحشی را یک لک پنجاه هزار تومان می فروشد.

در آگهی های فروش تخم مرغ سایر پرندگان وحشی مانند گنجشک، کبک و کبوتر وحشی، فروشندگان قیمت هر بذر را از 8 تا 25 هزار تومان مطالبه کرده اند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما