چه داروهایی در فرانسه برای مبارزه با امکرون استفاده می شود؟

[ad_1]

ماه گذشته با افزایش Omicron در فرانسه، مقامات بهداشتی این کشور استفاده از طب مدرن را برای مقابله با این سطح مجوز و در عین حال تأثیر سه درمانی که قبلاً بر علیه Omicron تایید شده بود، مورد توجه قرار دادند.

به گزارش یورونیوز 1 Sotrovimab (همچنین به عنوان Xevudy در فرانسه شناخته می شود) یک روش درمان مونوکلونال است. آنتی بادی های مونوکلونال در واقع مولکول هایی هستند که در آزمایشگاه تولید می شوند.

از سوی دیگر، فرانسه پیش از این تنها شرکت داروسازی آستراسنکا را به نام «اووشلد» به عنوان موثر بر ضد اویچرون معرفی کرده بود و درمان این بیماری را در این کشور در نظر نمی گرفت. این دارو به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای افرادی که بدنشان به واکسیناسیون مقاوم است توصیه می شود. افرادی که قبلاً واکنش های آلرژیک به واکسن داشته اند نیز ممکن است بتوانند از این دارو استفاده کنند. این دارو حاوی دو نوع داروی مونوکلونال است که به طور جداگانه به بدن تزریق می شود.

با توجه به اینکه “آشویتس” سابقه ای دارد، بنابراین تنها دارویی که در فرانسه برای رقابت با Omicron استفاده می شود “سوترویماب” است. این دارو توسط شرکت انگلیسی GlaxoSmithKline (GSK) ساخته شده است که برای افراد بالای 6 سال که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در معرض خطر بالای ابتلا به این ویروس هستند توصیه می شود.

Omicron برخی از درمان ها را لغو کرده است

به گفته مقامات فرانسوی، ظرف «سوترویماب» باید پنج روز پس از شروع علائم تجویز شود و به صورت داخل وریدی مصرف شود.

داروی Ronapreve محصول شرکت داروسازی «روش» پیش از این در فرانسه برای این دلتا پیشنهاد شده بود، اما مسئولان بهداشتی این کشور اعلام کردند که این دارو بر سطح امکرون تأثیری ندارد. سایر شرکت های دارویی عبارتند از Elai Lillie، از جمله مسکن های مونوکلونال (bamlanivimab / etesivimab)، و همچنین یک درمان کامل برای کرونا در فرانسه.

Paxlovid Pfizer در فرانسه

پس از اینکه آژانس دارویی اروپا در ماه ژانویه یک شرکت دارویی مجاز پیکسلووید فایزر را صادر کرد، چند روز پیش این شرکت فرانسوی به عنوان اولین کشور اروپایی که این قرص ها را به فروش رساند، بازار دیگری را برای درمان خود راه اندازی کرد و بیماران می توانند از این دارو برای درمان خود استفاده کنند. خود قبل از جمعه

این قرص ها برای درمان افرادی در خطر تلقی می شوند که باید ظرف پنج روز پس از شروع علائم مصرف شوند تا از استراحت در بستر در بیمارستان و تبدیل بیماری به بیماری جدی و کشنده جلوگیری شود.

با وجود تعداد محدودی دارو برای اقدامات پیشگیرانه و همچنین درمان این بیماری، مقامات بهداشتی فرانسه بارها اعلام کرده اند که هیچ دارویی برای واکسیناسیون قابل استفاده نیست.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما