چگونه خواب ها را تعبیر کنیم؟

[ad_1]

در رفتن از دورترین گذشته ای که امروزه می دانیم، رویاها هرگز اهمیت خود را از دست نداده اند. چشم انسان ممکن است دید را تغییر داده باشد، اما هنوز این باور وجود دارد که بینایی چیزهای پنهان را آشکار می کند. فیلسوفان و حکیمان، رؤیاهای گذشته را دریچه‌ای به جهان غیب و رویدادهای آینده می‌دانند و امروزه روان‌شناسان آن‌ها را پنجره‌هایی به دنیای درون انسان و نمایشی از انسان پنهان در پشت لایه‌های پنهان می‌دانند.

گزارش شده توسط فرارو از این گذشته، هیچ تفاوتی بین آنچه می‌بینیم و آنچه می‌بینیم وجود ندارد.» در هر صورت، اهمیت غیرقابل انکار رویا. ارتباط احتمالی بین دنیای معنوی و آنچه ما آن را از زاویه روح پنهان خود می نامیم چگونه است، در هر صورت شناخت بینش و درک معنای آن برای ما مهمتر است و راه رسیدن به یک زندگی است. آگاه تر و عمیق تر بود.

اما اگر اینطور است پس چرا ما در این بخش از زندگی خود اهمیت بیشتری نداریم؟ چرا ما بیشتر اوقات در این مسیر مانند جاده جنگلی مرموز قدم نمی زنیم که ما را به عمیق ترین رازهای وجودمان راهنمایی می کند؟ احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند. چگونه باید آنها را بشناسیم؟ چگونه باید از آنها استفاده کنم؟ یا حتی چگونه باید از آنها لذت ببرم؟

بله، شاید واقعیت نهایی رویا این باشد که کسی را نباید صدا زد، اما برای ورود به این قلمرو مسیرهایی وجود دارد. برخی از متفکران باستان و روانشناسان امروزی راه هایی را برای شناسایی، یا به اصطلاح «تفسیر» پیشنهاد کرده اند که ممکن است در جزئیات و عقاید از پیش تعیین شده متفاوت باشند، اما کاملاً بی نظیر نیستند.

در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید. قدم گذاشتن در این مسیر مزایای بسیار زیادی مانند دستیابی به نوعی خودشناسی خواهد داشت. اما حتی اگر به این فواید عالی نگاه کنید، حداقل از آن لذت خواهید برد.

پس بیایید شروع کنیم:

. مرحله اول بسیار ساده است. اگر در خانه کتاب های تعبیر خواب دارید، اصلا به آنها دست نزنید. همان کتاب هایی که می گویند دیدن اسب در خواب به این معنا و دیدن آن به آن معنا. این کتاب‌ها ممکن است مفید باشند، اما اگر می‌خواهید مفسر و راوی دیدگاه‌های خود باشید، باید مسیری کاملا شخصی را طی کنید و نمی‌توانید از این نسخه‌ها استفاده کنید.

. اگر بخواهیم رویاها را تعبیر کنیم و معانی پنهان در پشت آنها را پیدا کنیم، طبیعتاً باید به یاد بیاوریم که چه رویاهایی می بینیم. پس مرحله دوم این است که هر رویایی را که در خواب می بینید به خاطر بسپارید. سعی کنید بلافاصله پس از بیدار شدن این کار را انجام دهید، زیرا حافظه ما از رویایی هایی که می بینیم بسیار فرار و لرزان است. هر چه زمان بیشتر می گذرد، احتمال اینکه بیشتر رویاها را فراموش کنیم، یا حتی چیزهایی را به تخیل خود اضافه کنیم که اصلاً در رویا وجود ندارند.

سعی کنید تمام جزئیات را ایجاد کنید: مکان دید کجا بود چه انسان ها یا موجوداتی در آن بودند؟ دیدن به موقع رویا چه حسی دارد؟ شما چی فکر میکنید چه مهارت هایی یاد گرفتی آنچه کار می کند و هر چیز دیگری مانند آنها.

. بعد از اینکه رویای خود را نوشتید و آنقدر مطمئن شدید که جزئیات را از دست نمی دهید، مناسب است در زمانی که ذهن شما کافی است دوباره به آنچه می نویسید نگاه کنید. عناصر و جزئیات رویا را در ذهن خود بیاورید و فکر کنید که هر یک از آنها چیزی یا احساسات دیگری را به شما اضافه می کند. همچنین به این پیشنهادات توجه کنید.

مثلاً اگر در خواب دیدید که در باغی سیب دارید، بیندیشید که سیب برای شما چه معنایی دارد. ممکن است اشتهای زیادی برای طعم سیب نداشته باشید. پس درستش کن ممکن است حتی اگر طعم آن را دوست ندارید، فکر کنید که میوه بسیار مفید است. آن را هم بساز ممکن است در فرهنگ خانواده یا جامعه این زندگی را داشته باشید که از این میوه به عنوان مقدس یا پسندیده و برکت برخوردار شوید. نوشتن. باغ سیب داشتی؟ نامزد شما به سیب علاقه دارد؟ مادران همیشه توصیه می کنند که سیب را بسوزانید؟ همه آنها را بسازید. همین کار را با سایر عناصر رویا مانند باغبانی و قدم زدن انجام دهید. خواهید دید که یک دید ساده از شبکه بزرگ دعوت ها از ذهن شما خارج می شود.

. اکنون مواد و ادویه جات ترشی جات باید به مترجم تغییر کند و زمان آن رسیده که کار را انجام دهیم. این مرحله مانند حل یک معما یا ایجاد یک پازل است. ببینید، انواع زیادی وجود دارد که گفتنش سخت است. یعنی وقتی یک سیب را به کنار درخت سیب می برید، می توانید یک قدم از باغ بیرون بیایید و معنای روشنی که به زندگی شما مربوط می شود بسازید. احتمالاً یکی از مهم‌ترین گام‌هایی که می‌توانید برای شروع فرآیند آماده‌سازی برای میانجیگری بردارید، ورزش است. و شاید باغ برای شما محیطی سالم و آزاد باشد. وقتی از این سیب ها به عنوان یک سیب مفید استفاده می کنید، ممکن است به این نتیجه برسید که جستجوی عمیق تری برای کسب و کار یا ایمنی در ذهن شما وجود دارد. ممکن است بخواهید آنها را نادیده بگیرید و آنها را از خواب بیدار کنید و از آنها بخواهید به شما گوش دهند.

شاید اشکال دیگر این معما را حل کنند و گزاره های دیگر نیز از نظر منطقی به هم مرتبط باشند. قرار نیست رویا فقط یک معنی داشته باشد. ذهن مانند یک هنرمند خلاق است که می تواند معانی مختلفی را در یک تصویر یا داستان واحد منتقل کند. هرچه تصاویر منطقی تر باشند، بیشتر از دل رویا خارج می شوید، به خود نزدیک می شوید و بیشتر به چیزهایی در خود توجه می کنید که ممکن است بدون جستجو برای تعبیر خواب هرگز به ذهنتان خطور نکند. .

. ممکن است خودتان رویاها را تعبیر کرده باشید، اما هنوز هم ممکن است بتوانید به سطوح عمیق تر و عمیق تر نفوذ کنید. برای انجام این کار، بیشتر و بیشتر از روح هایی که در حال حفظ هستید، به طرف مقابل بروید و سعی کنید عناصر مشترک و تکراری را پیدا کنید. مثلاً اگر در باغ قدم می گذارید یا پرواز می کنید یا فرار می کنید یا هر چیز دیگری که در خواب شما تکرار می شود، آنها را جدا کنید و به طرف دیگر بروید و سعی کنید همان کاری را انجام دهید که انگار خواب دیده اید که عناصر در مورد این عناصر تکرار می شوند. همین کار را انجام دهید. این می تواند شما را در جهت دیدگاه های عمیق تر نسبت به خودتان راهنمایی کند و درک درونی و عمیقی را که ذهن شما از هدف و مسئولیتی که در زندگی دارید برای شما آشکار کند.

این نکته مهم این است که همیشه به یاد داشته باشید چیزهایی که در خواب می بینید بازنمایی ذهن “شما” هستند و به همین دلیل است که کتاب های تعبیر خواب می توانند ما را از خود شخصی و درونی دور کنند. هر انسانی نسبت به چیزها و رویدادها احساسات و افکار خاص خود را دارد. احساسات، افکار و خاطرات من و شما کاملاً متفاوت است. ممکن است یک سری شباهت ها بین شباهت های فرهنگی وجود داشته باشد، اما اصل این است که ما چیزها را از دل و خاطراتمان بیرون بیاوریم. اگر جلو بروید و خواب ها را تعبیر کنید، معنی خواب را در کتابی پیدا نمی کنید، اما سعی کنید بفهمید که خواب برای شما چه معنایی دارد.

نکته پایانیاجازه دهید یک بار برای همیشه این مراحل را در یک مثال ساده توضیح دهیم. آیا دوست دارید برای انجام این کار در ذهن یک هنرمند، نویسنده یا فیلمساز نفوذ کنید؟ چگونه می توانید درک کنید که یک کارگر چگونه به دنیا نگاه می کند و معنای آن برای زندگی چیست؟ ساده است شما می توانید این کار را از طریق نقد و تفسیر فیلم ها انجام دهید. از طریق تفسیر عباراتی که در آثار ظاهر می شود. شما خودتان یا به عبارتی روح بهترتان هم کارگران خلاقی هستید که هر شب یا هر چند شب یک بار فیلم ها را هر چند وقت یک بار روی پرده نمایش می دهید. فیلم های ترسناک، عاشقانه، ماجرایی یا انواع دیگر فیلم ها.

بعد مثل منتقدی که تازه سینما را ترک کرده از خواب بیدار می شوی. با تکنیک های امروزی که از سینما آمده است آشنا شوید. سعی کنید فیلم مفهومی را استخراج کنید. تعبیر خواب به اندازه نقد فیلم دقیق است. از طریق کارها با کارهای درونی آشنا شوید. رویاها را نقد/تعبیر کنید و خودتان را بهتر بشناسید.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما